Menu

piątek, 7 sierpnia 2015

LBA + Nowe przywitanie!

Cave Inimicum!
(tak, tak nowe przywitanko ^^ ktoś może wie co ono oznacza? Albo skąd je wzięłam?)

Więc tak, dostałam nominację do LBA od:
- Tenczy z bloga emily mccline
- Aleksy z bloga emily mccline
- Amelii z bloga nasze przygody na msp
- Florki z bloga abieski

Dlatego dziś nie pojawi się post według grafiku. Dobrze to może ja już zacznę ;_;
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pytania od Tenczy

1. Jaka jest twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Myślę, że jest to Zima. Uwielbiam siedzieć pod kocem i oglądać TV pijąc kakao. Nie licząc tego są jeszcze święta, które zawsze spędzam z rodziną.

2. Czego nienawidzisz w ludziach?
Nienawidzę gdy ludzie nie mają własnego stylu i naśladują innych. 

3. Jakie jest najpiękniejsze zjawisko, które może się pojawić na niebie?
Eee...Tęcza?

4. Co sądzisz o Piractwie w internecie?
Szczerze mówiąc nigdy się nad tym nie zastanawiałam.
Wezmę na przykład pobieranie utworów na komputer/telefon ze stron takich jak ulub.pl. Myślę, że z jednej strony fajnie jest móc bez problemu i za darmo pobierać piosenki danego autora/autorów, a z drugiej to trochę nie fair w stosunku do artysty, który traci na tym pieniądze. W końcu tworzy muzykę by zarabiać.

5. Jaka jest w tobie najgorsza wada?
Jak każdy człowiek mam wiele wad. Nie potrafię określić, która jest najgorsza.

6. Wybrałabyś Miłość czy Przyjaźń?
Zależy w jakiej sytuacji.

7. Jaki jest twój ulubiony cytat?
Nie mam jakiegoś specjalnego cytatu. Jednak mam słabość do cytatów o marzeniach.

8. Ulubiona Piosenka?
Najczęściej słucham 30STM, więc chyba będzie to piosenka "30STM From Yesterday". Uwielbiam ją tak samo jak teledysk.

9. Jaki jest twój ulubiony napój?
Fanta (pomarańczowa) ^^

10. Skoro ja to ty, ty to ja to kim jest Arnold? 
Arnold? ;o; to on jeszcze żyje?

11. Lubisz mnie? :C
A jak sądzisz? xd
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pytania od Aleksy

1. Uważasz siebie za fejma?
Nigdy się za niego nie uważałam, nie uważam i nie będę uważać c;

2. Ile masz teraz procent baterii w telefonie?
Eee... Nie wiem gdzie mam telefon.

*Zaraz go zacznę szukać*
*O tutaj jest ^^ *
*Sprawdza*

38%  (y)

3. Gdzie spędziłaś te wakacje (gdzie je spędzisz)?
Nie byłam jeszcze nigdzie i raczej tak zostanie.

4. Znasz łaciński? 
Ani trochę xd

5. Lubisz mnie, czy uważasz mnie za osobę głupią? (pytania zadaje słownik w tablecie xD).
Serio znów pytanie tego typu? xdd

6. Gdzie najchętniej kupujesz odzież?
- House
- H&M
No tak ogólnie ;)

7. W czasie wakacji spotykasz się ze znajomymi?
Jasne, że tak.

8. Kim chcesz być w przyszłości? 
Dokładnie jeszcze nie wiem, ale myślę nad zawodem wizażystki.
Chciałabym pracować przy pokazach mody.

9. Masz jakiś pseudonim?
Aga nie będzie odpowiadać na to pytanie :c

10. Jakich uczysz się w szkole języków? 
Jak na razie był to Angielski.

11. Jaką miałaś średnią na koniec roku?
Ehh nie pamiętam. Chyba coś około 4.85 ;o;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pytania od Amelii 

1. Lubisz ptasie mleczko?
Ubóstwiam *^*

2. Ulubiony dzień tygodnia?
Sobota ;)

3. Ulubiona emotikona?
Nie mam jakiejś konkretnej ale lubię tą *^* oraz tą ^^

4. Jakie kolory przeważają w twoim pokoju?
Szary i czarny.

5. Twoje hobby?
Moim hobby jest rysowanie.

6. Jak mają na imię twoi rodzice?
Anna i Roman... To było bardzo ważne pytanie (y)

7.  Ulubiona Liczba?
Taka sama jak numer tego pytania.

8. Ulubiony smak lodów?
Śmietankowy.

9. Znudziło ci się już MSP?
Mimo tego, że gram już prawie trzy lata - Nie.

10. Która jest teraz godzina?
20:46

11. Mogę przyjść na kakałko?
Jasne, wpadaj kiedy chcesz ^^ mam spory zapas xd

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pytania od Florki 

1. Czy w paczce Cheetos wylosowałaś kiedyś naklejkę z minionków?
Odkąd jest ta "promocja" nie kupiłam jeszcze paczki Cheetos xd

2. Jeżeli miałabyś do wyboru spotkać jednego z minionków, to kogo być wybrała? (Bob, Kevin, Stuart)
Wybrałabym Bob'a ^^

3. Masz Tangle Teezer? Jak tak, to jaki kolor?
Nie, ale chciałabym mieć.

4. Wolisz Coca-cole czy Pepsi?
Pepsi (y)

5. Byłaś na jakimś koncercie, jak tak to na jakim?
Byłam na koncercie Ewy Farnej, ale maże by wybrać się na koncert 30STM *^*

6. Oglądałaś film "Gwiazd naszych wina"?
Nie.


7. W jakim sklepie najczęściej kupujesz ubrania?
Tak jak wspominałam: House i H&M

8. Jaką książkę w ostatnim czasie przeczytałaś i czy poleciłabyś ją?
Przeczytałam "szatana z siódmej klasy".
 Świetna książka
~ Polecam Magda Gessler 

9. Czy farbowałaś w te wakacje włosy/końcówki, lub masz zamiar?
Mam zamiar już od początku wakacji, ale jakoś moje plany nie mogą dojść do skutku. 

10. Jeżeli miałabyś szansę zagrać w jakimś filmie, to jaki byś wybrała i kogo byś chciała grać?
Nie wiem. 

11. Czy Twoi rodzice wiedzą, że blogujesz?
No jasne, że..................... Nie xd

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To już wszystkie pytania teraz pora bym ja kogoś nominowała.

Nominuję:
- Emi KLIK
- Emi KLIK
- Tori KLIK
- Indocrine KLIK
- Kafelka KLIK
- Lenę KLIK
- Olę KLIK
- Blenderka KLIK
- Martę KLIK
- Selenęxs5 KLIK
- Selenne KLIK
- Jowitkę KLIK
- aniolek 100% KLIK

Starałam się wybrać też mniej znane blogi, aby mogły się rozwijać.

Pytania:
1. Jakiego rodzaju muzyki najczęściej słuchasz?
2. Którą z cech jakie posiadasz uważasz za najlepszą?
3. Z jakiej marki chciałabyś mieć lub masz buty?
4. Która jest u ciebie godzina?
5. Jakie blogi czytasz? (rodzaj)
6. Jaki rodzaj książek najbardziej lubisz?
7. Z jakiej sieci telefonicznej korzystasz? (Jaki masz zasięg? xd bo z Play słaby ;-; )
8. Ile razy dziennie ładujesz telefon?
9. Lubisz kakao? *^*
10. Co sądzisz o ludziach, którzy naśladują innych?
11. Ile czasu blogujesz?

To by było na tyle co do tego posta.
Jeśli zrobiłam jakiś błąd w podawaniu nazw przy nominacji, to wybaczcie spieszyłam się.
Przy okazji chciałam nawiązać do konkursu z logami, a mianowicie chodzi o nagrody. Rozdam je prawdo podobnie w środę o godzinie 17:30. Więc bądźcie wtedy online c;

Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3 | Jess | Marsowa ♥


23 komentarze:

  1. Fajne odpowiedzi i śliczne logo :D Do mnie też mozesz wpaść na kakałko ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne odpowiedzi :D Też mam zapasy kakao B)

    ~ HanJaa HanQuu
    'oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń
  3. Nje lóbję kakałko :c
    kakauko zue! ;^; xd
    A na serio - świetny post (;

    'tynas;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. iak nje morzna lóbjc kakała :c
      Dziękuje c;

      Usuń
  4. Super post, też zapraszam na kakao :3
    Pozdrawiam
    ~Emilychan

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za nominację, i za przeypomnienie o niej! Kakałko zawsze spoko xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spk, powiadomiłam wszystkich nominowanych (przynajmniej tak mi się zdaje xd).

      Usuń
  6. Ee... czyżby to nju przywitanko to jedno z zaklęć z HP?
    A co do nominacji...
    TY MNIE NOMINOWALAS? :O CZY KOGOS INNEGO? XD
    A tak poza tym to swietny post. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jedno z zaklęć z HP xd
      Tak nominowałam ciebie (y)
      Dziękuje ;3

      Usuń
  7. Dziękować za nominację. :3

    ~Selenaxs5
    ~Milcia
    ~Zuzaaa. ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę że zostałam nominowana ^^ Ale powiecie mi o co tu chodzi? XDDD * ja głupia * PS, FAJNA MUZA :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja spec. nie napisałam o co chodzi bo stwierdziłam, że wszyscy już ogarniają xd

      Usuń
  9. Śliczne logo ^w^

    ~MiśQQa

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)