Menu

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

LBA - nominacja od Aleksy, Agi i Asi!

Witam, z tej strony Marcia.
W ostatnim czasie dostałam już trzy nominacje na ten blog i do tej pory nikt z osób nominujących mnie nie uzyskał odpowiedzi. Myślę sobie: trzeba się tym w końcu zająć. W ten oto sposób macie ten post.
Dostałam nominację od Aleksy z bloga Emily McCline, od Agi (Jesy <3) z tego bloga i od Asi z bloga szalonemspimy.
Ok, no to dajem.

Pytania od Aleksy:

1. Jakiego gatunku muzyki słuchasz?
Folk, zwany również "śpiewaną poezją", rap, rock, dubstep i elektro, od czasu do czasu pop.
2. Kto jest dla Ciebie wzorem do naśladowania wśród innych bloggerów? (mogą być bloggerzy, którzy piszą o MSP tak i jak normalni)
Ee... cóż, nie zastanawiałam się nad tym w ostatnim czasie. Kiedyś moim wzorem była Izabela221, lecz cóż... ludzie przychodzą i odchodzą.
3. Jakie potrawy najbardziej lubisz?
Wata cukrowa... *Marta i jej rozmarzone miny*... lubię też frytki.
4. Co myślisz o czytelnikach?
Każdego mojego czytelnika szanuję, lubię i KOOOOOOCHAAAAAAAM, za to, że jest.
5. Chcesz nagrywać na YouTube?
Kiedyś tego bardzo chciałam, wręcz pragnęłam, jednak teraz zastanawiam się, czy mogłabym pogodzić dwa blogi z YouTubem. Nie wiem, chyba tak.
6. Masz zwierzęta?
Niestety nie. Chciałabym mieć psa, labradora, bowiem to bardzo mądre zwierzęta.
7. Dokąd chciałabyś najbardziej pojechać?
Do Stanów Zjednoczonych oraz Londynu.
8. Twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
Mało co pamiętam ze swego dzieciństwa. Ustalmy, iż go nie mam.
9. Masz przyjaciół w Internecie? Jeżeli tak, to kogo?
Tak, mam, dość sporo. Moja najlepsza przyjaciółka, Avi, Ilona, Gaba, Klaudia, Julia...
10. Tęsknisz za szkołą?
COOOOO
Chyba śnisz!

Pytania od Agi:

1. Jakiego rodzaju muzyki najczęściej słuchasz?
Strasznie podobne pytanie, a jednak się różni. Najczęściej? Elektro (tak, piosenki od DAGames, fnafozjeb lvl hard), rap i folk.
2. Którą z cech jakie posiadasz uważasz za najlepszą?
Ambicję.
3. Z jakiej marki chciałabyś mieć lub masz buty?
Conversy, mam, czarne, piękne, moje ulubione.
4. Która jest u ciebie godzina?
Niechaj spojrzę na zegarek... 8:34.
5. Jakie blogi czytasz (rodzaj)?
Ee... o MSP, TFM oraz FNaF.
6. Jaki rodzaj książek najbardziej lubisz?
Fantasy.
7. Z jakiej sieci telefonicznej korzystasz? (jaki masz zasięg? xd bo z Play słaby ;-;)
Odniosę się do wypowiedzi w nawiasie.
Wiem coś o tym...
Cała rodzina w play'u, prócz dziadka. Nawet net mam z play'a, o luju.
8. Ile razy dziennie ładujesz telefon?
Jeden raz. Ale wiesz, mam cały czas słuchawki w uszach, więc na noc wyłączam, aby trochę energii zaoszczędzić. Normalnie to bym ładowała dwa razy.
9. Lubisz kakao? *^*
Jasne. Codziennie wypijam jeden kubek z rana. Wrzucam sobie do niego piankę.
Tak, wiem, jestem dziwna, lecz to nie powód, żeby się mnie bać... *mina szaleńca*
10. Co sądzisz o ludziach, którzy naśladują innych?
Szczerze? Według mnie to żałosne. Po prostu nie mają własnego stylu. Nawet nie będę pisała dłuższej wypowiedzi, aczkolwiek nie chcę nikogo urazić.
11. Ile czasu blogujesz?
Półtora roku. Do tej pory miałam siedem blogów, a w planach mam kolejne dwa.

I pytania od Asi:

1. Ulubione zwierzę?
Pies, lis i... kruk. Są tajemnicze, a także inteligentne.
2. Masz drugie imię? Jakie?
BASIA!!!
Od tego najmniej używa ksywka z moich wszystkich ksywek: Rabarbar.
3. Zrobisz mi logo?
Spoko, nie ma problemu.
4. Ulubiona potrawa?
No wata i frytki no. No. No. NOOOO.
5. Trampki czy sandały? Dlaczego?
Trampki. Nie wiem, taki już mam styl.
6. Znasz mnie? A jak nie, to chcesz poznać?
Znam. :') Aż emotikony użyłam, ho, ho...
7. Ile ważysz?
A CO? Kurde.
8. Ile masz lat?
W październiku trzynastka na karku.
9. Masz jakieś zwierzątko w domu? Jakie?
Nie mam.
10. Ulubiony serial?
Nie mam. Zdecydowanie wolę czytać niż oglądać TV.
11. Ulubiona książka?
"Opowieści z Narnii: Siostrzeniec Czarodzieja" i "Harry Potter i Komnata Tajemnic".

Ok, no to ja nominuję:
Tynę - cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com
Smalca - cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com
Kellow - cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com
Lyene - cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com
Ilonę - emily-mccline-i-msp.blogspot.com
Pytania:
1. Jakiej słuchasz muzyki? (ów pytanie to już podstawa)
2. Lubisz FNaF? Masz lubieć! Bo Marcia się fochnie, a tego przecież nie chcemy...
3. Twoje najśmieszniejsze wspomnienie?
4. Dlaczego zdecydowałaś się blogować?
5. Co najbardziej lubisz robić na MSP?
6. W jakie grasz gry?
7. Co sądzisz o zabawnych/głupich tematach na forum?
8. Jak Ci dzionek mija?
9. Jakimi trzema słowami byś się określiła?
10. Jakie jest Twoje ulubione zajęcie?
11. Ile jest u Ciebie stopni na dworze? U mnie mało, smuteczek.

I to by było na tyle, jeśli chodzi o dzisiejszy, piękny dzień, kiedy to na niebie pojawiły się czarne chmury. Z powrotem widzimy się jutro!
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia / Jeremy.


6 komentarzy:

  1. Wata jest pyszna i cśśś... Frytki nie.........kropki debilizmu..........kropka czegoś.......plecy bolą..................aha.

    ~Shymon

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zbyt lubie watę ale najbardziej jak już coś to lubię jagodową taką niebieską XD Ostatnio jadłam wate chyba w wakacje jak byłam u mojej siostry ciotecznej i był odpust. Ale chyba nigdy nie zjadłam całej ( tylko jagodową XD ) Moim zdaniem ma taki dziwny smak D: Chyba jako jedyna czytająca tego bloga mam takie zdanie o wacie XD I fajny post ^^ (≧▽≦)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie seks z tobom ki

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam Izabelę221 w realu B)) #szpan xd Mieszka w tym bloku co ja xdd ale w innej klatce (nikt nie wie pewnie o co chodzi z tymi klatkami ;-;) hehe xD

    OdpowiedzUsuń
  5. BARDZO i to BARDZO kocham FNAF'A najbardziej marionetkę,foxy'ego i mangle.:-)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)