Menu

środa, 12 sierpnia 2015

~ Kopiowanie tom. 3 ~

Cave Inimicum!

Witam, Was po raz drugi dzisiaj. Postanowiłam, że napiszę jeszcze jednego posta. Jest to sytuacja "wyjątkowa" i po prostu chciałam żebyście o czymś wiedzieli. Zacznę od tego iż jak codziennie przeglądałam blogi o MovieStarPlanet gdy przypomniałam sobie o pewnym blogu, a mianowicie o tym ---> msp-w-wariatkowie.blogspot.com (to nie jest reklama, to "anty" reklama ;'))
Weszłam tam z ciekawości bo dawno mnie tam nie było. Szczerze powiedziawszy dowiedziałam się o nim gdy dzięki komentarzowi pewnej osoby, a chodziło w nim oto, że jedna z tamtejszych redaktorek ściągnęła ode mnie serię z tego bloga. Wracając do tematu - weszłam na tego bloga i co widzę? A taki oto post:


Po prostu spadłam z krzesła ;') Nasza droga "Malina" (Czy tylko ja gdy widzę "malina" myślę o tej z bloga Abi?) skopiowała żywcem mój post. Słowo w słowo. Moja droga jeśli czytasz ten post to wiedz, że jestem rozczarowana twoim zachowaniem, kopiuj - wklej to żadna sztuka w pisaniu postów. Postanowiłam jeszcze dodać jakieś dowody (bo tak mam w zwyczaju).

Dowodem będzie czcionka.

Czerwona ramka - Jak widzicie wyraz "Cześć" jest napisany kursywą tak samo jak moje przywitanie w każdym poście. Nasza "Malina" zmieniła je na zwykły wyraz typu: Cześć!, Witam itp. Można też zauważyć, że została spacja przed wykrzyknikiem (moje przywitanie też zawiera wykrzyknik).

Niebieska ramka - Jest to czcionka, którą został napisany (skopiowany i wklejony) post. Normalne posty, które są tam pisane mają taką czcionkę:

____________________________________________________________________________

Tak jak wspominałam na początku, nie jest to pierwsza taka sytuacja. Wcześniej jedna z redaktorek zgapiła ode mnie serię potem zrobiła niemalże takie same logo jak miałam ja (w sowim czasie), ale to co dzisiaj zobaczyłam mnie przerosło... Żeby tak żywcem kopiować posty innych? ;') Błagam...Wiecie, że jestem uczulona na kopiowanie (przynajmniej mam nadzieje, że wiecie) i myślę, że zrozumiecie o co mi chodzi.

Pozdrawiam 
~ Aga
Jesy <3 | Jess | Marsowa ♥ 
(Jeśli chodzi o tytuł posta - Jest taki, ponieważ piszę już 3 post o tym, że ktoś mnie kopiuje)


60 komentarzy:

  1. O ja, normalnie brak oryginalności... Bez komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie lubię takich osób, które kopiują. xd
    ~EmilyChan

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałam napisać w poście, że nie wiem czy wyrobie się z tymi unikatami (History of MSP) na jutro... Myślałam żeby to rozdzielić na dwie części, Co wy na to?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja *w tym miejscu jest głośny dźwięk jak w telewizji* ! Jak tak można? Jak? Żeby skopiować post. Właściciel tego bloga jest tak samo głupi jak ona, bo tego nie usuwa. To jest nienormalne! Takich ludzi bym po prostu zabił, coraz więcej kopiarzy (kopiarze xDDD KOPIARZE) na tym świecie ;-; To jest chore, zero kreatywności *^-^*
    A i ja tam idę kom napisać.

    ~Shymon

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesy! Ona napisała post o tobie, że to ty taka "kopiara", męda, niedorób ehh, no nie ważne, sprawdź! http://msp-w-wariatkowie.blogspot.com/2015/08/kopiara.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkurzyło mnie to ;-; Takie "gówno kopiujące" ma obrażać Jesy? Nie.

      ~Shymon

      Usuń
    2. Hah,o tym samym napisałam niżej xd

      Usuń
    3. Właśnie widzę c': takim zachowaniem udowodniła, że to nie jej post (jeśli w ogóle ktoś tak myśli...). Zaczęła mnie wyzywać, a ja tylko napisałam iż nie ładnie tak kopiować od innych.

      Usuń
    4. Szymon,pjjonaa! XDD
      Co do Jesy, po pierwsze można popatrzeć na godziny dodania obu postów. Twój pojawił się wcześniej. :)) Nie wiem czy niejaka "Malina" (OCZYWIŚCIE NIE Z BLOGA ABI) popatrzyła na godziny. :D Przecież to wyraźnie widać,że to ona skopiowała..

      Usuń
  6. Wejdź teraz jeszcze raz na tego bloga i zobacz,że ona napisała posta "Kopiara ..." I ona tam pisze,że to Ty od niej ten post skopiowałaś :') Również w tym poście obraża tak samo Ciebie jak i nas (czytelników). Nie mam siły do takich ludzi :) Potwierdzam pana wyżej ^^
    Zero kreatywności,pomysłu,oryginalności....

    OdpowiedzUsuń
  7. Idiotyzm. Kopiowanie=idiotyzm.

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz próbuje zatuszować tak sprawę, że niby Aga jest "tą złą"... XD Nie no. Leżę i nie wstaję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak oto,ona już tam nie pisze XD

      Usuń
  9. Administratotka tamtego bloga usunęła ją z redaktorek i jej te dwa ostatnie posty, albo więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No , ja to zauważyłam nawet może i pierwsza xDD. Bo weszłam na tego bloga o 19:40 i ten post był i mówię "o poczytam se hejty pod jej postem że niby Jesy jest kopiarą" i widzę 43 kom. ale na początku weszłam w nowszy post, i po przeczytaniu odświeżyłam bloga i tego posta już nie było kurde D:! A ktoś powie jakie te komy były bo nie zdążyłam przeczytać •Maggi•Szalona• ~ Nie chciało mi się logować na konto Google ^*-*^.

      Usuń
  10. Hah a teraz ta pseudo "Malina" usunęła swoje posty i ponadto usunęła się z bloga ;')

    ~ MYSZQA NT
    Niedługo zrb se konto google xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ja usunęłam z bloga ;') Na dodatekona pisała ze jej jakaś znajoma napisała o tym konkursie, i ze ona to tylko skopiowała od niej ;'D LEŻE XDD

      Usuń
    2. O lo jaka dziwna wyje xDD Dobrze zrobiłaś :'))! Ej a jakie komy były pod jej postem bo nie zdąrzyłam przeczytać D: ♥💩 •Maggi•Szalona•

      Usuń
    3. To znów jaaa ^ Ej, ten pod tej "Kopiary Maliny" - "#AS - O co chodzi ?" Też nie jest jej ! To post z bloga czadowa9090 ! Usuń post, proszę ;")! •Maggi•

      Usuń
    4. Komy były nie miłe i głównie moje ;*

      ~Shymon

      Usuń
    5. Już usuwam, usunę wszystkie ;-;

      Usuń
    6. Aaa dzięki za info i dobrze że to zrobisz ;-) •Maggi•Szalona•

      Usuń
  11. Ja pisałam koma (hejta na tą maline) i już chce publikować, a nie moge - odświerzam i posta nie ma. Przecztałam z 23 komy i głownie szymon ją powyzywał xd inne osoby też itp.

    OdpowiedzUsuń
  12. To, było żałosne z jej strony. Przywłaszczyła sobię kogoś pracę. Nawet nie wiem czy to NIE JEST KARALNE! Czytając komentarze doszło do mnie,że nie tylko od ciebie skopiowała. Ciekaw jestem jak będzie cię przepraszać gdy przeczyta te wszystkie hejty na jej osobę! Cha ! Chejty...tylko,że chejty są zwykle w złym świetle, to jednak dobra opinia złodziejki. Szymonie dobrze postąpiłeś z tymi komentarzami, może się dziecko czegoś w życiu nauczy...no nie wiem, może : pisać własne prace nie na zasadzie ,,kopiuj-wklej" i , że nie ładnie tak postępować. Ciekaw jestem jak to wygładało ponieważ nie zdążyłam wejść na tamtejszego bloga. Chciałabym pisać na tym Blogu..poinformujcie mnie ktoś następnego razu ? :B To już drugi przypadek kiedy omija mnie jedyna szansa.:(( Aha..właśnie pisze się ,,Ha" czy ,,Cha" wydaje mi się, iż to następnie ...
    Paa;p
    Msp: AlicaV1a

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże, ja tak lubiłam Malinę. Ceniłam za oryginalność, pomysłowość itp. Jej posty były świetne. Zawiodłam się na niej. Od dziś, droga Malino nie masz już jednej z czytelniczek. Niedługo stracisz następne. Wyżej widzę, że podobno jej "znajoma" to napisała. No napiszę tylko tyle - facepalm!

    ~ Tori
    #Oguraseg ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I na co było jej to robić?
      ~Lanche MSP.

      Usuń
  14. Monja Chanel, nic nie wiadomo. Może, powruci jako ,,zupełnie inna osoba" z innym nickiem, oczywiście. Ehee..albo, założy nowego- swojego bloga. I, będzie nas wszystkich oczerniać o_o Mam wyobraźnię wiem. Chyba,że ktoś inny nie świadom ją przyjmie i będzie biedak miał problemy ://

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej stawiałabym na tą ostatnią wersje, teraz napisała że odchodzi z MSP, ale pewnie po jakimś czasie ktoś ją przyjmie na jakiegoś bloga..

      Usuń
  15. Przepraszam za reklame ale..
    Na blogu szalonemspimy.blogspot.com trwa konkurs. Do wygrania rozne ciuchy na msp od dodatków po włosy i buty. ZAPRASZAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepraszam za reklame ale..
    Na blogu szalonemspimy.blogspot.com trwa konkurs. Do wygrania rozne ciuchy na msp od dodatków po włosy i buty. ZAPRASZAM!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz nie spamować tymi reklamami?
      Twój komentarz wygląda okropnie. Wiesz jak to się frzecznie robi? Pewnie nie. Piszę się opinie o poście i pod spodem proponuje się wjeście na bloga, a nie "NA MOIM BLOGU MAM KONKURS! WEJDŹCIE TAAM!".

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Chyba Rózowa Malina 8, ale nie jestem pewna.. (Nie pamiętać nazwy byłej redaktorki swojego bloga ;_;)

      Usuń
    2. Nie, ona nazywa się Rózowa Malinka 210 ;-; •Maggi•Szalona•

      Usuń
    3. Ej ona teraz pisze na blogu em-msp.blogspot.com ;-;! I ma teraz z tego co pisała bana na tydzień! •Maggi•Szalona•

      Usuń
  18. Ona usunęła posta czy ja jestem ślepa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta Malina to chyba usunęła, ślepa nie jesteś, bo ja też go nie widzę..
      ~Lanche MSP.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ja wyrzucilam ją z redaktorek i usunęłam posta.

      Usuń
  19. Pao napisałaś mi o ortografii a sama napisałaś (cytuje)
    a inni > odpierają <ciebie jako spamerkę, która próbuje się wybić.\
    odpierają xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być odbierają. To nie jest błąd ortograficzny, tylko literówka.

      Usuń
    2. Serio? Ludzie nie potrafią już nic wymyślić,bo oczywiście łatwiej jest skopiować. ;-;

      Usuń
    3. Taaa... "Gwiasdka" to wg ciebie nie jest błąd ortograficzny, bo pisalas z telefonu? WYJE

      Usuń
    4. O co ci chodzi Nona i wgl to do kogo to było, bo jakoś nie rozumiem?

      Usuń
    5. Ej ty masz instagrama paulawariatka ?

      Usuń
    6. Nona pisała do ciebie Paulino, bo sama też pamietam jak popełniłaś taki błąd

      Usuń
    7. To nie był błąd tylko LITERÓWKA. W tym poście było napisane, że jest on z telefonu, a na klawiaturze w telefonie "s" jest zaraz nad "z". Niestety ty kochana Asiu nie umiesz zrozumieć, że literówki to nie b)ąd.

      Usuń
    8. PS. To nie było "gwiasdka", czyli nie pamiętasz. C:

      Usuń
  20. Wiesz co?Ja wiem że jesteś uczulona na kopiowanie.Wiesz przez co ja musiałam przechodzić?
    W szkole miałam koleżankę,która cały czas "papugowała" wygłupiałam się-ona też.Jest tego wiele...Zawsze na np.plastyce robiła to samo co ja.ZAWSZE.Albo np.na moviestarplanet miałam koleżankę w realu,z którą grałam w gierkę.I co robiła?Każde włosy co miałam kupowała.Nawet moje looki.
    Ale wiesz co?Teraz też kupują moje looki.Zobacz sama.Czy to mnie denerwuje?Rzadko,raczej nie.Dlaczego?Kwestia przyzwyczajenia ;-*
    Ja przyznam się,że raz kupiłam połowę looka,jednak zmienilam wtedy niektóre rzeczy,żeby nie było kropkę w kropkę tak samo ;-) Zmieniłam kolory,spodnie,buty.Czasem kupuję 1 rzecz z looka,ale tylko wtedy,gdy nie mogę czegoś znaleść w sklepie.To nie kopiowanie,kupić jedną rzecz,którą kupują wszyscy ;-D.Ja kupuję całe looki np.wtedy,gdy jestem na innym moim koncie i wyjdzie mi ładny look.
    Ale nie można kopiować od siebie! ;-D
    Pozdrawiam,
    ~KtOś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem jaki to ma związek z postem?
      Tu chodzi oto, że ktoś skopiował i wkleił notke Agi. Co do looków to ja sama świetnie ją rozumiem. Jej zestawy są piękne i raczej nie miło jest kogoś w nich widzieć.

      ~ MyszQa NT
      Szara MyszQa NT

      Usuń
  21. Jesy, zostałaś nominowana do LBA na moim blogu: sara00051-i-msp

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)