Menu

czwartek, 6 sierpnia 2015

Konkurs- do wygrania komplety i unikaty.

Hej. Tu o dziwo Alice917.
Zapewne się tego nie spodziewaliście, zresztą tak jak ja. Na szczęście powstrzymałam się od odejścia z bloga. Niestety, już tu nie wrócę ale chciałabym zorganizować dla Was konkurs. Mam w szafie masę niepotrzebnych rzeczy, więc je wam dam. Po ci je trzymać, skoro nie gram w MSP.  A dla Was się te ubranka może przydadzą. Nie chcę zawracać wam głowy. Przygotowałam kilka kompletów dla Was. Wśród nich jest m.i.n komplet taki mroczny, bo wiem, że każdy ma inny gust i komplet unikatowy. Oto zdjęcia kompletów:




Nagrody pocieszenia:


To co musicie zrobić aby dostać komplet:
1. Kliknąć w linki w tym poście:>KLIK<
(Będę informowana kto klikał, więc nie oszukujcie)
2. Być publicznym obserwatorem tego (cztery...) bloga. (Jeśli nie macie konta google, możecie pominąć)
3. Odpowiedzieć w komentarzu na pytanie: Dlaczego lubisz ten blog? (cztery...)  (3-4 zdania)
4.  Być publicznym obserwatorem tego bloga. >KLIK< (Jeśli nie macie konta google, możecie pominąć)
WAŻNE: Możecie pisać "anonimowe" komentarze, możecie napisać który komplet chcecie, napiszcie koniecznie swój nick na MSP, w konkursie mogą brać udział redaktorki. Myślę, że wszystko jest jasne. Konkurs trawa do 11.08.2015. Dziękuje za uwagę, zachęcam do udziału w konkursie.
•Alice917
Pozdrawam cieplusio!
PS: Dopiszcie na końcu komentarza czy obserwujecie blogi. Wezmę to pod uwagę, lecz w konkursie mogą brać dział osoby nie posiadające kota Google :)

32 komentarze:

  1. Lubię tego bloga, ponieważ panuje tu miła atmosfera, są tu bardzo fajne, zabawne, przydatne posty. Jest tu dużo redaktorek, każda pisze inaczej, na swój sposób. Autorka tego bloga (Nat) bardzo przykłada się do wyglądu bloga i dlatego miło się tu każdego dnia wchodzi. Na koniec chciałam dodać, że najbardziej lubię ciekawe konkursy w których chętnie się przykładam do pracy.


    - zaobserwowałam 2 blogi *-*
    - poproszę ten unikatowy komplet.
    (ktoś mi powie do kiedy ten konkurs, bo jest napisane, że do 20.06.2015, ale to minęło...Chyba pomyłka, nie?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, zapomniałam! Mój nick to Mala Tyna

      Usuń
  2. Zaobserwowałam oby dwa blogi i poklikałam w linki. Chciałabym ten czarno-czerwony komplet. Mój nick: Toshiko Iseki

    Więc: lubię ten blog, ponieważ można się nauczyć i dowiedzieć wielu rzeczy. Między innymi: ciekawostek, trików, a także mody.
    Są tu baaardzo miłe i profesjonalne redaktorki. Wiele rzeczy zrozumiałam dzięki temu blogowi.

    Przepraszam za błędy, jeśli jakieś są. (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem z tym blogiem od początku. Bardzo go lubię, ponieważ piszą tu same niesamowite osoby. Nat robi bardzo ładne nagłówki itp. Jesy robi piękne loga a poza tym każda z was piszę inaczej i na inny wspaniały sposób. Bardzo chciałabym dostać się na tego bloga ale niestety nie czuję się odpowiednio pisać na tak wspaniałym blogu. Zaglądam tu codziennie od razu przy wejściu na moviestarplanet. Wszystkie kryteria spełniłam. Obserwuję jako Asia Kasia.
    Nick- snicerslady0 (15 lvl)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam.
    Lubię tego bloga ponieważ są bardzo miłe redaktorki. Zaczęłam czytać tego bloga gdy miał 10 tysięcy wejść. Panuje tu bardzo miła atmosfera.

    Nick na MSP: Selenne
    Komplet: Ten fioletowy lub unikatowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Blogi o MovieStarPlanet zaczęłam czytać w 2014 roku. Ten był pierwszym na jaki weszłam, zawsze marzyłam, żeby być tu redaktorką, którą w tej chwili jestem. Wchodzę na tą stronę kilkanaście razy dziennie by zobaczyć czy pojawiły się posty od innych redaktorek. Wszystkie dziewczyny piszą na swój sposób i prowadzą ciekawe serie, a różnorodność się przydaje. Dzięki temu nie jest monotonnie.
    Czytając blog można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy o MovieStarPlanet:
    - Jak tworzyć ciekawe looki i jakie wzory/kolory pasują do danego ubrania.
    - Jak wyglądało MSP w 2011 roku itd.
    Oprócz tego można znaleźć tu poradniki dla innych blogerów, które z pewnością się przydadzą za równo tym doświadczonym jak i tym początkującym.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Oba blogi zaobserwowałam.
    Mój nick: Jesy <3
    Prosiłabym o unikatowy komplet.

    ~`.A

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikałam ^ ^ Kocham ten blog choć wchodze na niego od kilku miesięcy marze aby być tu redaktorką lub na innych blogach. ... Są tu świetne porady, fajne posty I przede wszystkim miłe redaktorki.
    . Wchodze na ten blog codzienie I czytam każdy nowy post ( czasami nawet siedze w nocy I sprawdzam różne blogi ;)) Bardzo chciałabym wygrać jakiś komplet ponieważ nie mam za dużo ubrań I nie dostaje prezentów :( Tylko od mojej znajomej dostałam dużo ( znam ją w realu ) I mogłabym dostać komplet 4 lub 5 :) Nie musze dostać unikatowy ^^ Pozdrawiam ~ gabryska59 Tak mój nick to gabryska59 ... <(^-^)>

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. Blogi o MSP czytam od niedawna lecz na tego wchodzę od jakiegoś czasu. Moim największym marzeniem jest być tu redaktorką. Niestety nie mam możliwości spełnić tego marzenia gdyż rodzice mi nie pozwalają na konto Google. W związku z tym że na stronę wchodzę przez komórkę mogę wejść nawet ok.10 RAZY dzienne . Redaktorki? Najbardziej aktywne jakie widziałam na blogach. Każda redaktorka ma ambitne plany na prowadzenie tego bloga. Podczas czytania tego bloga :
    - Znalazłam swój styl
    - Dużo dowiedziałam się o MSP itpl.
    Polubiłam też tego bloga dlatego że nowe redaktorki prowadzą bardzo fajne i ciekawe serię. Także to wszystko z mojej strony

    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

    Obserwuję oba blogi :^
    Mój Nick: Olix50
    Prosiłabym różowy komplet :)

    ~MiśQQa

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Tego bloga czytam, jednak nie zawsze komentuje. Zaczęłam go czytać gdy wróciłam do MSP po mojej przerwie. Najlepsze w tym blogu są redaktorki, które fajnie piszą i wygląd - to tło jest takie ,,wciągające" więc z ciekawością się czyta tego bloga. Jest to jeden z trzech moich ulubionych blogów o MovieStarPlanet.

    Prosiłabym o czwarty zestaw :P
    Nick: LolkaaaXD

    ~Maja

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje blogi.
    Czytam bloga od roku 2014, aż do teraz. Bardzo lubię ten blog, ponieważ posty są świetne, dopracowane i kreatywne. Jest tu miła atmosfera, wygląd bloga jest po prostu cudowny. Są tu też ciekawe konkursy, w których trzeba się wykazać kreatywnością, ale czasem wystarczy napisać krótki tekst, jak teraz.
    Mój nick na MSP to ♥♥♥kaja♥♥♥.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam :3 Od dawna jestem stałym czytelnikiem tego bloga , miałam nawet marzenie , aby tu pisać , no ale cóż nie udało się . Mniejsza z tym xD Wchodzę na niego codziennie , aby spojrzeć czy ktoś nie napisał posta ;) Podoba mi się ten blog baardzo ! Redaktorki w postach tworzą świetne look'i , wyszukują bardzo ciekawe tematy i nie tylko ;)
    _____________________________________________________________________________________
    A jeśli chodzi o ten blog ;) , który miałam zaobserwować to jest po prostu świetny . Kocham zdjęcia z bańkami mydlanymi *o*
    Dwa blogi już zaobserwowałam są świetne ! Zapewne będę tam stałym czytelnikiem ;)
    Mój nick na MSP : swettt
    Co chciałabym : Proszę o unikatowy komplet , jeśli jest taka możliwość ;)
    Niki/swettt

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię ten blog dlatego, że zawsze, ale to zawsze jest coś ciekawego i można komentować. Loga są bardzo pomysłowe, chociaż zaglądam tu od 5.08.2015 r. Od tego czasu jestem tu codziennie. Najbardziej lubię looki i konkursy. Na wszelki wypadek mówię, że nie mam konta Google. Poproszę byle jaki zestaw. Na MSP nazywam się shooga27.

    OdpowiedzUsuń
  13. Blogi zaobserwowałam ;).
    Lubię ten blog, ponieważ widać, że wszystkie osoby na nim piszące bardzo się starają. Posty są świetne, wszystkie dopracowane. Jest jeszcze jedna rzecz, która dla mnie jest bardzo ważna, a mianowicie wygląd bloga. Wygląd bloga jest prześliczny*-*. Na tego bloga wchodzę codziennie od *liczy* marca. Redaktorki są bardzo miłe;3.
    ~Sara00051

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze poproszę biało-niebieski komplet^^.
      ~Sara00051 (Nie chciało mi się logować;_;)

      Usuń
  14. Blogi zaobserwowałam, oczywiście publicznie. Mogę więc zaczynać :)
    Lubię tego bloga, ponieważ redaktorki są bardzo miłe i wyrozumiałe. Ale nie tylko. Na blogu panuje miła atmoswera. Wszyscy się tu starają, aby umilić czytelnikom czytanie postów (Masło - Maślane xd) Tego bloga, czytam codziennie, i rano i wieczorem wchodzę z nadzieją, że mam co poczytać. Oczywiście ZAWSZE to się sprawza, i posty są. Dlatego uwielbiam tego bloga! Jeśli można, proszę o unikatowy, żółto-błękity/niebieski komplet. Oczywiście jeżeli można. :)

    Mój nick : SWEETyolo04
    Proszę, niemiłe komy zostaw dla siebie.

    ~ Tori ☼ Torcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tego bloga polubiłam przede wszystkim za redaktorki i ich wspaniałe posty ^^ Na żadnym blogu nie widziałam jeszcze tak sumiennych redaktorek,dbających o to,by na blogu każdego dnia pojawił się jakiś ciekawy post.Każdy post pisany jest z niezwykłą dokładnością i rzadko kiedy widzę u redaktorek jakieś literówki lub błędy ortograficzne i językowe.Jest wiele ciekawych serii,których nie można zobaczyć na innych blogach,co czyni ten blog oryginalnym i niepowtarzalnym :) Lubię ten blog również za to,że cały czas jest tu kontakt z czytelnikami.Zawsze znajdzie się na chacie ktoś,z kim można będzie popisać w nudnych chwilach *których raczej tu niewiele przy takiej ilości ciekawych postów*.Ten blog jest wyjątkowy ze względu również na swój bardzo zachęcający,pięknie zrobiony wygląd bloga.Może i nie wchodzę tu codziennie,ale kiedy już wchodzę,nie omijam żadnego posta i każdego czytam z zaciekawieniem ^^

    A jeśli już spotkałoby mnie to szczęście i wygrałabym coś,to najbardziej spodobał mi się zestaw nr.2 :)
    Nick - Hatice <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha - jeszcze jedno - obserwuję oba blogi :)

      Usuń
  16. Czytam tego bloga od niedawna, ale już od dłuższego czasu o nim słyszałam.
    Nie komentuje, ale czytam.
    W tym blogu podoba mi się wszystko, co powinien posiadać dobry blog, czyli posty pojawiają się dość często i są schludnie wykonane, ciekawe oraz zwykle nie posiadające błędów ortograficznych czy interpunkcyjnych. Wygląd bloga również jest piękny oraz przyciągający uwagę♥.

    Najbardziej podobał mi się zestaw nr. 5 =)

    ~HanJaa
    'oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytam tego bloga od niedawna, ale już od dłuższego czasu o nim słyszałam.
    Nie komentuje, ale czytam.
    W tym blogu podoba mi się wszystko, co powinien posiadać dobry blog, czyli posty pojawiają się dość często i są schludnie wykonane, ciekawe oraz zwykle nie posiadające błędów ortograficznych czy interpunkcyjnych. Wygląd bloga również jest piękny oraz przyciągający uwagę♥.

    Najbardziej podobał mi się zestaw nr. 5 =)

    ~HanJaa
    'oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytalam blogi o msp od 2015 roku i natknelam sie na ten. Spodobalo mi sie w nim to, ze tedaktorki posza ciekawe posty i o wyglad bloga. Pieknie wystrojony blog przy ktorym sie lepiej czyta. Zadnych bledow ortograficznych ani takich zeczy. Moze nie komentuje tu cxesto, ale czytam bloga :) Najbardziej spodobal mi sie zestaw nr 2. Jestem anonimowa i nie mam konta google :/ Pozdrawiam serdecznie.
    P.S pisze z telefonu wiec jak sa bledu to sorki

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie opserwuje blogow a na msp mazywam sie Ania1538 :)osoba powyzej to ja ^^
    ~★Oliwia★

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię tego bloga, ponieważ są tu miłe redaktorki. Pamiętam zobaczyłam tego bloga i teraz wchodzę na niego kilkanaście razy dziennie. Uwielbiam czytać te porady i informacje. Ten blog jest super i zasługuje na tyle wejść. Obserwuję parę różnych blogów.
    jowitka_1000 ~

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć!
    Kiedy całkiem niedawno szukałam ciekawego, zadbanego bloga, z ciekawymi postami weszłam tutaj całkiem nie wiedząc, że znajdę tu informacje jakie chciałam znać na temat MovieStarPlanet. Przeglądnęłam kilka stron z postami i spodobały mi się!
    W tym blogu cenię szczególnie to, że posty są dodawane regularnie i są ciekawe. Redaktorki są miłe i praktycznie w ogóle nie znajduję w ich postach żadnych błędów ortograficznych, jak i interpunkcyjnych. Podoba mi się także wygląd bloga, na pewno przyciągnie uwagę użytkowników MSP i nie tylko.


    Zaobserwowałam blogi, a najbardziej podoba mi się komplet 4:)

    Pozdrawiam
    nutka147 ( to moja nazwa użytkownika na MSP;) )

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej
    Bardzo polubiłam tego bloga , ponieważ jest tu naprawdę dużo ciekawych rzeczy.Cenię to że posty są dodawane bardzo często.Są tu wiadomości o których nie wiem.

    Zaobserwowałam blogi.Najbardziej podoba mi się komplet nr.5
    Pozdrawiam
    2kolory5(to ja na msp )
    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  23. Dlaczego lubię bloga?
    Na blogi o MSP trafiłam w Boże Narodzenie kiedy szukałam rymowanych życzeń na to święto jako (z tego co pamiętam) był to 3 link od góry zaciekawił mnie i w niego weszłam. Co to było? Otóż był to blog Abieski znalazłam tam link do tego bloga. Oczywiście weszłam i zaczęłam czytać tego bloga jak i inne takie jak Kathey itp. po pewnym czasie blogi zaczęły się walić lecz ten blog i kilka innych które pamiętam przetrwały reszta została usunięta. Za to właśnie lubię ten blog przetrwał on długi czas i nikt go nie porzucił są coraz nowsze przez co lepsze redaktorki oraz ciekawsze i popularniejsze posty oraz serie które zawsze czytam z zamiłowaniem. Nowe wyświetlenia pojawiają się codziennie razem z nowymi postami, dzięki jednemu z poradników dotyczących lóg moje loga są lepsze iż były, każdy stara się ulepszać bloga jak może za to go właśnie lubię bloga.
    ~Maja997733 (komplet unikatowy lub ten brązowy).

    OdpowiedzUsuń
  24. Dlaczego UWIELBIAM WASZ BLOG? bo 1 Mówicie tu bardzo dużo ciekawych rzeczy 2 Pomagacie dobierać ubrania ;) 3 Pomagacie w LV ( dzięki wam mam 17 lv) 4 Tu nie chodzi tylko o posty tylko o to jakie WY jesteście .... Mam nadzieje że zrozumiecie moje słowa
    KOMPLET = Fioletowy
    Nick = !krwawa mary!
    Papatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam wasz blog, bo po prostu jesteście sobą. Nie kopiujecie innych blogów i jesteście oryginalne. Ładny wystrój daje już blogowi pozytywne odczucie. Fajni są admini ale najfajniejsza była o dziwo Nat. Szkoda że nie ma już jej z nami ale i tak blog pozostaje tak samo fajny. Lubię go za to także że upodobniacie się do czytelniczek i rozwiązujecie ich problem. To jest naprawdę super, za to was lubię.
    Chciałabym mroczny czerwony strój
    Nik iDisasterXD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)