Menu

wtorek, 18 sierpnia 2015

Koniec?

Hejs!
Nie, nie.
Dzisiaj zwyczajne:
Hej!

Z tej strony jak podejrzewacie - redaktorka bloga, która nie pisze od dawna - Tyna. Z tytyłu wynika, że chcę odejść. Chciałabym Was poinformować, że mój czas tutaj... Minął? Bardzo się cieszyłam, że się tutaj dostałam. Jest to wspaniały blog, ale ja... Ja piszę na Abiesce, piszę na Wannach, piszę na swoim. Trzy blogi, zaraz gimnazjum. Nie wyrobiłabym się, a pewnie tak czy siak nikt mnie tutaj nie lubi ;'). Przepraszam Nat, gdyż pewnie w tej chwili Cię zawiodłam. Cóż, ja nie jestem robotem i nie dam rady pisać tylu postów. W roku szkolnym jeden post na Abiesce (w tygodniu) i na swoim. Przepraszam. Zawiodłam. Ale... Zapamiętajcie mnie, że tutaj byłam. I będę wchodzić, jak dawniej. Tylko nie napiszę postów. Jak opublikuję tego posta odejdę. 

Przepraszam wszystkich, których zawiodłam. Kocham Was, Tyna.

22 komentarze:

  1. "EJ, EJ, EJ! NIE SZALEJ!"
    ~ZTymbarokwegoKorka xDDD
    Wiedziałem, że stąd odejdziesz ;"( I tak nadal czekam na posty na Twoim blogu.

    ~Shymon

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda baardzo Cię lubiłam (≧▽≦) Ale to Twoja decyzja :/ A więc żegnaj Martyna! :'(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda. Ale to Twoja decyzja. Rozumiem też,że przed Tobą gimnazjum,dużo nauki.. Więc.. Ech,szkoda. :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Już Ci się znudziło? Wiedziałam że tak będzie! Pisałaś u Abieski, brakowało ci tam fejmu, przeniosłaś się na Nat, nie pisałaś postów i teraz odchodzisz? Wiedziałam że tak będzie...
    PS. Czekam na hejt od Szymona :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak Tynie tylko na fejmie zależy i nawet sobie własnego bloga założyła, żeby każdy ją znał, bo Tyna jest taka głupia i egoistyczna, zależy jej tylko na sławie, a resztę na w dupie i zgłasza się wszędzie na redaktora *to ironia, jakby ktoś nie zauważył*

      ~Shymon

      Usuń
    2. Ech Szymon, wiedziałam że nie zostawisz mojego koma bez hejta :') #JaTakiJasnowidz
      ~Lukcia

      Usuń
    3. Uwazaj zeby sie nie zesrac Szymonku :**

      Usuń
    4. Tsa... No kuźwa, na pewno każdemu zależy na fejmie w świecie, w którym tak naprawdę jest nikim. W różowej gierce w laki... ;-; Litości, to co napisałaś jest po prostu komiczne. Mogłabym się tu produkować i nawet ruszyć dupę, żeby się zalogować, ale czytając twój komentarz i tak wiem, że to co napiszę wleci jednym uchem, a wyleci drugim.
      Idź sobie fejmić w różowej gierce, w której jesteś nikim. Pocieszę cię - i tak Tynie nie dorównasz nigdy fejmem, nawet gdybyś pisała na tych samych blogach co ona, tyle samo czasu, bo Tyna ma jeszcze w miarę poukładane w głowie (nie brakuje jej piątej klepki).
      Heh, jak się wielmożnej podstawówce zaczną czasy gimnazjum, to i podejście do życia się zmieni. Chociaż na głupotę nie ma leku, więc kto wie...
      Jezu, Szymon chodząca reklama teraz wszędzie... Teraz już nie musisz spamić reklamami, ciekawe rozwiązanie.


      ~Klaudia.

      Usuń
    5. Jestem zalogowana w przeciwieństwie do Ciebie, Anonimku, Bo nie boję się że mnie shejtują. W przeciwieństwie do Ciebie ;3
      ~Lukcia

      Usuń
    6. Czy ja spamię reklamami? Doprawdy? Wysłałem tylko kilka kom xDDD

      Usuń
    7. TAK, BYŁAM TU TYLKO DLA FEJMU! O JESUS, TACY ZAZDROSNI WSZYSCY? ;')
      PFFF, ZAUWAZCIE ŻE TO PIERWSZE ZDANIE NAPISALAM Z IRONIA.

      Usuń
  5. Też w tym roku idę do gimnazjum...
    Szkoda, że odchodzisz z tego bloga - nie mniej szanuję twoją decyzję.

    ~`.A

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że odchodzisz :(
    Emi, SZLR

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)