Menu

poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Informacje + Wywiad

Hejs!

Pamięta ktoś mnie? Cóż, mogę śmiało sądzić, że nie po tym jak nie pisałam taki ogrom czasu. Podejrzewacie powoli kto pisze tą notkę? Tak, z tej strony Martyna, Tyna lub Marti. Przyszłam Wam wytłumaczyć brak postów ode mnie i na koniec pokażę Wam wywiad, z MovieStar.
Hm. Uważam, że trudno będzie mi się wytłumaczyć, gdyż posty na Abiesce pisałam, a tutaj nawet nie zaglądałam. Cóż, napiszę prawdę. Wyjdzie jak wyjdzie, ale będę mieć czyste sumienie.
Prawda jest taka, że na początku miałam zepsuty blogger, gdyż mam nową przeglądarkę na Systemie Windows 10 i tutaj nie działał przez pierwsze dni. Potem miałam zepsuty telefon, który oddałam na gwarancje. Oznacza to dwa tygodnie bez telefonu. Gdy go dostałam wzięłam się w garść i napisałam posta na Abiesce. A tutaj, tak jakby... Po prostu wolałam napisać porządniejszego, nie na szybko. Tyle. Od razu napiszę, że nie mogę dodawać zdjęć, ehh.
Ogólnie dużo się ostatnio dzieje, założyłam bloga o tematyce naszej gry, zapraszam - >klik< (jeśli nie można dodawać linków, to usunę, ehh). Mam już 16k wejść, po prostu wow.
Mniejsza, pora na wywiad. Nawiązując do wywiadu, zdradzę Wam z kim go zrobiłam. Tą MovieStar jest... (uwaga, uwaga) - Babcią Jodzią. Zacznijmy.

T - Tyna, czyli ja.
Na czarno - MovieStar, czyli w tym przypadku Babcia Jodzia.

1. Cześć, czy mogę przeprowadzić z Tobą wywiad na bloga: cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com? Będzie on o tematyce graczy na naszej różowej grze.

Pewnie, że tag :* .

2. Pierwsze pytanie - jaki typ graczy najbardziej lubisz?

Typ graczy? Ehh. Najbardziej lubię osoby szczere, które nie oszukują.

3. Większość osób na MovieStarPlanet według Ciebie jest... ?

Większość osób na MSP według mnie jest emo. Co czwarty mój znajomy na MSP jest emo.

4. Hejterzy, a osoby proszące o hasło - kto według Ciebie jest gorszy?

Wszystko jest głupie. Osoby błagające o hasło są... Przepraszam, muszę to powiedzieć - nienormalni.
A hejterzy po prostu zazdroszczą innym osobom.

5. Jakim typem Ty jesteś?

Czuję się niepewnie gdy ktoś pyta mnie, jakim typem jestem. Napiszę, że jestem takim, a
inni się ze mną nie zgodzą i zacznie się.

6. Co sądzisz o MovieStars, wchodzących na MSP 24 godziny na dobę, codziennie?

Osoby, które wchodzą 24 h na dobę są po prostu UZALEŻNIONE.
Przykro mi o tym pisać, eh.
Ja wchodzę 1-2 godziny dziennie.
Ale żeby 24 h? Trzeba być na maxa uzależnionym!

7. To koniec wywiadu, dziękuję. Chciałabyś kogoś pozdrowić?

Chciałabym pozdrowić Ciebie :), Szymona oraz redaktorki, które
współpracują ze mną na innych blogach.

Dziękuję za wywiad, a my spotykamy się w następnym poście, Kochani! Papa!

<><><>
'tynas;
ta-z-msp.b... c:
<><><>

11 komentarzy:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)