Menu

środa, 26 sierpnia 2015

Informacje dotyczące zaistniałej sytuacji

Cześć
Z tej strony Nat, piszę na szybko, nie mam teraz czasu, ale chcę coś wyjaśnić. Dużo osób robiło mi wyrzuty jaka to ja jestem nie sprawiedliwa tylko dlatego, że dodałam kogoś żeby pisał do czasu nowych naborów na redaktorów, które miały odbyć się 31 sierpnia. Nawet nie wiedzieliście o co chodzi, pisaliście o mnie jakieś rzeczy o których nawet nie macie pojęcia. Potem już mnie te Wasze komentarze na mój temat zaczęły dobijać i właściwie....... śmieszyć. Usunęłam bloga do rana, może coś wreszcie zrozumiecie chociaż to i tak nic nie da.
Nie mam zamiaru usuwać tego bloga, bo to część z mojego życia i z życia redaktorek, które tutaj naprawdę się starały i pisały jak tylko miały okazję. Niestety, kiedy szukałam kogoś, kto nie odejdzie po miesiącu wszyscy pisali "nie zawiodę Cię!" jednak kiedy przyszło co do czego redaktorki opuszczały szybciej bloga niż ja jem obiad za przeproszeniem.
Potem napisała do mnie Oliwia z którą czasami piszę. Zaproponowała mi pomoc, ja jej napisałam, że mogłaby chociaż na te kilka dni podratować tego bloga i coś pisać, byłabym wdzięczna, a potem zrobiłabym następne nabory, bo przecież znowu kolejna połowa redaktorek odeszła.
Wy jednak wolicie mnie "hejcić" bez powodu i gadać jaka to ja jestem niesprawiedliwa.
Wiecie, to jest troszeczkę chore.
Że ja nie sprawiedliwa?
Nie sprawiedliwa dlatego, że chciałam aby tutaj ktoś był chociaż przez te pare dni i żeby nie było pustki?
Miałam napisać posta o tym, że dodałam ją na jakiś czas, bo chciałam zrobić nowe nabory. Tak, niestety nowe, ponieważ jak już wspominałam znowu prawie wszyscy poodchodzili, a poprzednie nabory całkiem niedawno były.....
Potem zaczęłam dostawać różne wiadomości i rozmyśliłam się. Po co mam pisać posta z wyjaśnieniami, skoro po krótkim czasie ogromna ilość osób komentuje hmm... jak to było? "bezmyślność Nat".
Nie, nie była to bezmyślność. Jestem zadowolona z tego co zrobiłam, a Wy tego nie doceniacie. Chyba że wolicie pustkę.
Zobaczcie.....
Ja nawet w tą grę nie gram, nie siedzę tutaj, nic nie robię, ale nadal staram się robić tak żeby było dobrze, a właśnie to WY bezmyślnie zaczęliście mnie oskarżać o różne rzeczy nie wiadomo jakie. Dobrze wiecie, że jak kogoś dodaję to nie bez powodu.
W dodatku mogłam też ufać tej osobie, więc czemu nie?
Czemu miałaby mi nie pomóc na te kilka dni?
Teraz sami spójrzcie jakiego zamieszania narobiliście.

Z mojej strony to wszystko, pewnie pod tym postem i tak będzie fala krytyki o nic, ale cóż, takie życie. Mnie nie interesuje "świat Moviestarplanet", a nadal się staram.
Może nie powinnam skoro zawsze jest nie tak?
No dobra, przyznam, że i tak mi zależy żeby ten blog się jakoś trzymał i żeby praca redaktorów nie przepadła mimo tego wszystkiego.
Najlepsze jest to, że kiedy usunęłam bloga nagle wszyscy zaczęli mnie przepraszać....
Gdzie tu sens?

Nie wiem czy powinnam się w ogóle jeszcze tym zająć, bo zniechęciłam się, ale do zobaczenia 31 sierpnia. Może kolejni redaktorzy zgłoszą się na miesiąc, kto wie.
No na koniec to przepraszam jeżeli kogoś uraziłam, ale troszkę sama poczułam siè "urażona". ;p

Ja tam się nikogo nie czepiam.
Życzę miłego niecałego ostatniego tygodnia wakacji.

Pozdrawiam
Porshia
~Nat

46 komentarzy:

  1. Przecież pisze jeszcze Marcia i... nie wiem kto, bo zaniedbałam czytanie tego bloga xd. Mogłaś poczekać do wyborów, akurat jedna osoba taka jak Oliwia dużo nie zmieni, to jeszcze dziecko. To niesprawiedliwe, ponieważ kilkadziesiąt osób poświęcało kilka godzin na notki próbne i się nie dostały, a ona doszła po znajomości. Mogłby to chociaż być ktoś to ma większe umiejętności w blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, mogłaś też spróbować poprosic Nat. Może by Cię też przyjęła, kto wie? :)

      Usuń
    2. Wiesz, mogłaś też spróbować poprosic Nat. Może by Cię też przyjęła, kto wie? :)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Osobo wyżej, nie chcialo Pauli się i teraz bóldupczy.

      Usuń
  2. POWIE MI KTOŚ, CZEMU ONA WPUŚCIŁA TO COŚ NA BLOGA? X-O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nat ją przyjęła, żeby nie było pustek i, żeby blog nie upadł.

      ~Milusia

      Usuń
    2. Przestańcie hejtować Porshię (ta nazwa ładnie brzmi xDDD)! Zazdrość, Wasza zazdrość. Sami mogliście ją zapytać przed Oliwią o pisanie tu. Paula napisała, że Ola to dziecko. A czy my wszyscy tu nie jesteśmy dziećmi? 12-14 lat i już dorośli? Doprawdy?

      Usuń
  3. Ja nie chciałamby, żebyś usuwała bloga. Ja się nie czepiam tego co ty robisz. Inni po prostu tego nie rozumieją, że ty chcesz, żeby blog nie upadał. I powiem Ci szczerze rób co chcesz, przecież, to co ty robisz jest legalne!

    ~Milusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja nie marudzę, Ivka idź sobie poczytać wczorajszy spam XD

      Usuń
    2. No ten co wczoraj pisałyśmy z Paulikiem ;D

      Usuń
    3. Przez czytałam XD Karolinka El też była z tg co widziałam.

      Usuń
  5. Szykuje się na kolejną aferę, czuję to...

    OdpowiedzUsuń
  6. to nawet dobrze że ona tu jest......ale inni sie starali żeby tu pisać.ale zaraz wszyscy odejdą

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech... Mam nadzieję, że po Twoim wytłumaczeniu zmaleje liczba tych wszystkich komentarzy, od których czytania aż oczy bolały, a człowieka rozsadzało. Doskonale rozumiem, iż ta sytuacja Wam się nie podobała, ale czemu nie mogliście wyrazić swojego zdania kulturalnie i grzecznie, bez tych przekleństw i obrażania Oliwii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram osobę wyżej. Czy jak ktoś ma te 10 lat, to znaczy że źle pisze posty?

      ~Zuza

      Usuń

  8. Ja tam tylko czekam na posty....nie będę się wtrącać do twoich spraw..
    ~maselko120
    http://gimba-z-msp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maslo111!!! XD. Dzięki Nat, mam nadzieję ze ktoś zrozumie.

      Usuń
    2. Olka takie pytanko bo wiesz co właśnie sobie czytam ten cały spam xdd i zobaczyłam twoje konto i ty też raz napisałaś koma na moim blogu ^^
      ~Jęcząca Marta / Phone Girl <3

      Usuń
  9. Nie chce znowu wprowadzać zamieszania, ale myślę że gdyby Nat uprzedziła nas o tym że Oliwia jest na trochę, aż będzie nabór, to nie byłoby tej awantury...

    OdpowiedzUsuń
  10. Lel, ja nawet nie widziałam tej awantury. Ale nawet jakbym chciała to bym się nie przedostała, bo jestem tzw. mangozjebem.


    #True_Story

    OdpowiedzUsuń
  11. Gownoburza się rozkręca.......
    #UTZZJ xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunąć to zanim złoży jaja ;)
      Pomysł: Lidqa

      Usuń
    2. Spokojnie, już mnie nie obwiniaj, pomysłodawcą był kto inny, ja tylko hasztag zrobiłam :D

      Usuń
    3. Żal mi Was :p 'To' coś ma imię, nie uczono Was w szkole? Pokazujecie w ten sposób swoją inteligencję :/

      Usuń
  12. Dalej do Ciebie nie dociera? Umiesz czytać ze zrozumieniem? Tym gównem '#UTZZJ' pokazujesz jaka jesteś inteligentna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy tylko ja nie hejtuje Oli i Nat? ;_;

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wasz blog jest naprawdę dobry :*
    Czekam na nabór.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie wiem czy się zgłosić w naborze. :-(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie wiem czy się zgłosić w naborze. :-(

    OdpowiedzUsuń
  19. Czyli będzie nabór czy nie? Bo nie do końca rozumiem ;-; Jestem niekumata, wiem ;-;

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)