Menu

piątek, 21 sierpnia 2015

Hejty, miłe komy. Wiedziałam!

Hej.

Dobra, tu Smalec.
Nie zrozumieliście mnie. Wolicie mnie tutaj czy u Kathey?

Dobra, dobra. Zostaję dla Szymona, i Paulik. 

Wiem, że był nabór, ale ja jestem taka, że najpierw robię, a później myślę.
Pogodzę to wszystko!

Poczekaj idę po frugo...








Jj.

Hej!
Tu Smalec.
Z wielką radością oznajmiam,  że zostaję! Tak tak! Zostaję dla Ciebie skarbie. :*
Kocham Cię! Mam super humor! Tag.
Cieszę się! Wreszcie jestem wolna! Będę miała pałę już pierwszego dnia! Będę pisać tylko na blogach 24h.
Post do dupy, za przeproszeniem. Usuwam się z bloga Kathey. Jestę lenię. Ale to powalające!
Żegnam się tym głupim postem.
Bajoz!
~Smalec

35 komentarzy:

  1. Super, że zostajesz :* Cieszam sieee
    #gupaffka
    xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, to było głupie... Ale na serio, fajnie że tu zostałaś :)

      Usuń
  2. Cieszę się, że zostałaś tu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super że zostajesz! (≧∇≦)/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło, że zostajesz, bo, przynajmniej mi, dostarczasz dawkę pozytywnej energii :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. A ja myslalam ze Fryta go kocha o.o Trojkacik mru mru XDDDD

      Usuń
    2. Kochają mnie?! O.O A ja się boję Kellow, jej komy są straszne *-* POMOCYYY!!!

      Usuń
    3. A może jakiś chłopak mnie pokocha? Będzie ciekawie xDDD

      Usuń
    4. KTOŚ MNIE POKOCHAŁ, ŚWIAT NAGLE ZAWIROWAŁ BO! CHŁOPAK MNIE POKOCHAŁ NA DOBRE I NA ZŁEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

      Usuń
  6. Hehe XD Dobrze że zostajesz <3

    U mnie na blogu chat XD Nokogo nie ma, kto będzie pierwszy? Ale to ten blog nie o MSP tylko ten drugi :D Hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w nazwie adres :D Polecam tak robić xd Iść nq mój chat natychmiast!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty dla mnie nie zostawaj, bo ja już od jutra nic nie czytam o MSP *^-^* I mam gdzieś konto xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spierdalaj!

      (Przepraszam, ale do niej tylko tak mogę)

      Usuń
    2. Chuj mnie to obchodzi :*

      (Przepraszam, ale tylko do niego tak mogę)

      Usuń
    3. Mam depresje :( mój brat powiesił na oknie placka ;(. Jeszcze porwali mój dywan z Voldkiem, a Malfoy się przefarbowal na różowo :(. OOOOO, WIDZE SZYMON, ZE JUZ TRUJKONCIKI SOBIE URZONDZASZ, PAULINKA FIE RZE JOM ZDRADZASZ? BO WIESZ, BENDZIE MIEC JESZCZE WIENKSZY BUL DUPY ;(.

      Usuń
    4. Łeeee! Biedna Paulinka ;((

      Usuń
    5. Jakoś nie jest mi smutni z tego powodu xD

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)