Menu

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Gry na MovieStarPlanet sposobem na nudne dni.

Witam wszystkich z magicznego miejsca, jakim jest mój pokój! 
Tak, jest jedenasta, ja jeszcze leżę w łóżku. Cudownie, czyż nie? Niestety, od jutra się to zmieni. Jutro także pojawi się zaktualizowany grafik, więc... więc ja się lepiej przedstawię, bowiem zawsze zapominam tego robić! Hellou, z tej strony Marcia! 

Dzisiaj omówimy gry na MSP, które, według mnie, są doskonałym sposobem na nudne i szare dni.  Jest ich dokładnie siedem, a w każdą możecie zagrać poprzez naciśnięcie na jej ikonkę!



1. Ubierz się.
"Ubierz się" - jest to najbardziej znana, a zarazem i lubiana gra. Polega na tym, że wybieramy ubrania umieszczone obok. Nasz strój powinien być na dany temat. Pod koniec rundy, jeden z uczestników zabawy wybiera osobę, która się najlepiej ubrała.
 

2. Zwariowane Karty.
Tutaj można się naprawdę świetnie bawić! Otrzymujemy kilka kart ze słowami. Wybieramy jedną, aby pasowała do wyrazu wyznaczonego przez grę pod względem humorystycznym. "Niezły ubaw", że się tak wyrażę. Czasami można pęknąć ze śmiechu. 
  

3. Quiz.
Pojedynek na wiedzę! Tu wykażesz się inteligencją, a także umiejętnością przewidywania. Szczerze mówiąc, jest to moja ulubiona gra i jeśli chcecie spotkać mnie w jakiejś z tych zabaw to tylko na quiz'ie.
 

4. Arkada.
W zakładce "Arkada" zgromadzone są różnego rodzaju gry akcji, przygodowe, platformówki i wiele, wiele innych. Widzicie? Nie trzeba koniecznie wchodzić na gry.pl bądź jakąś inną stronę, aby zagrać w coś bajecznego!
 

5. Gra tylko dla Przyjaciół.
Tak jak mówi sama nazwa, gra przeznaczona jest tylko oraz wyłącznie dla naszych znajomych. Możemy z nimi zagrać m.in w casting, quiz, ubierz się, wybieg dla modelek, a także zwariowane karty. 
 

6. Wybieg dla modelek.
W ów grę zagrają tylko ci, którzy posiadają szósty poziom albo większy. Zaprezentujecie tutaj swoje ubrania. Gra dla prawdziwych fashionistów, nieprawdaż?
 

7. Casting.
Przygotuj się! Popatrz na Pixi Star, a następnie powtórz jej animacje! Uwielbiam tą zabawę. Szkoda, iż nazwy animacji są po angielskie, ale cóż... to nie stoi na drodze do wspaniałej zabawy!
 

Ok, to co? Żegnamy się? Od jutra rusza nowy grafik, toteż będę pisała częściej. Jutro też odpowiem na LBA. Co by tu jeszcze... ach tak! 
Przepraszam za tą reklamę, lecz... na moim blogu, marciowate-msp.blogspot.com, mam już 183 000 wyświetleń. Jak najszybciej chciałabym dobić do dwustu tysięcy. Pomożecie?
Pozdrawiam & miłego dnia!

~Marcia / Jeremy.



17 komentarzy:

  1. W końcu ktoś napisał posta.
    Widzisz Oliwko? Nie "tylko ty piszesz na tym blogu".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież ona Wam właśnie mówiła, że nie jest tu sama i nie czepiajcie się jej... Są też inne redaktorki które piszą, to po co się czepiać?

      Usuń
    2. Ta Oliwia miała ratuwać blog, a post napisała w czwartek, a dzisiaj jest już poniedziałek. Bardzo ratuje blog, bardzo, a postów pisze tyle, że nikt czytać nie umie tak szybko. Bardzo ironiczny komentarz, bardzo.

      Usuń
    3. Serio? Ja czytałam jej komentarz gdzie napisała "Tylko ja na tym blogu piszę".

      Usuń
  2. Ja też najbardziej lubię Quiz i tylko w tą grę gram. Reszta do mnie nie przemawia, chyba że Zwariowane karty. W Wybiegu rundy toczą się bardzo wolno, a ja wolę szybkie gry. Casting jest w sumie spoko, ale mało osób na nim gra :(.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze jestem w grze Casting lub Quiz. W Castingu zawsze wygrywam, a jeżeli chodzi o quiz to tylko jeżeli moja mama gra. XD

    ~ Inviolability

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię Quiz i Casting. W sumie nie wiem co bardziej :P Pomysłowy post.

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym roku chyba tylko raz grałem w "Ubierz się", a resztę zero xDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. CHCESZ KUPIĆ MOJE KONTO GŁÓWNE I DOSTAĆ W GRATISIE PRYWATNE (43 i 27 lvl)? WSZYSTKIE INFORMACJE NA 1szymon102.blogspot.com! ZAPRASZAM I ZACHĘCAM DO KUPIENIA, BO WARTO. SAM ZOBACZ, CO KRYJĄ TE KONTA!

    ~REKLAMA SPRZEDAŻY~

    + INFORMACJA O MOVIESTAR, KTÓRA MOŻE ZNACIE xDDD


    DZISIAJ PRZECENA O 45% xDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja często gram w quiz, bo można zapamiętać odpowiedzi. Często tam jakieś głupie dzieci siedzą, więc łatwo wygrać xD W ubierz się głupie jest to, że nie można zmieniać kolorów ubrań. Kiedyś dużo grałam w casting, ale teraz wolę quiz.

    OdpowiedzUsuń
  8. DARMOWY VIP: http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/ DLA KAŻDEGO!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze korzystam, działa w 100%. W końcu wbiło mi to 43 lvl.

      Usuń
  9. Czemu dajesz coś co każdy już wie ? Skoro, czyta blog o msp już wie. Wolałabym jakieś ciekawostki, a nie. Ale ogólnie to fajny post :) I dobrze , że w końcu ktokolwiek napisał ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja najczęściej gram w Casting, znam już wszystkie nazwy animacj więc bez problemu wygrywam.

    ~`.A

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja często gram w zwariowane karty lub quiz ale to jak jestem na tablecie. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)