Menu

wtorek, 4 sierpnia 2015

Girl&Boy + Zmiana w grafiku

Heio ^>^
Tu lolme
Według mojego grafiku dziś nie powinno być posta, ale muszę wprowadzić małą zmianę. Sobotnia seria czyli Girl&Boy będzie pojawiać się we Wtorki. Ponieważ, w sobotę będę mieć jazdę konną i dużur w stadninie (zaczynam o 12.30 od 15.00 do 16.00 mam przerwę i potem do godziny 20.00 jestem w stadninie, więc nie będę mić czasu na pisanie posta.) Ale dobra przejdę do posta.

Tak jak już wspomniałam dziś będzie seria Girl&Boy. W poście powitalnym pisałam że, będzie to niespodzianka więc nie tlumaczę tylko zaczynam...

Przygotowałam dla was stylizacje. Nie jest ona specjalnie droga, a prezezentuje się bardzo dobrze. Niestety wymaga ona Vip'a, ale tylko do 2 rzeczy czyli koszulki oraz tego 'wianka'.

A teraz skład



Ok, to był look damski, to teraz męski
 

Bardzo podobny co nie? Właśnie na tym będzie polegała moja seria...na robieniu damskich i męskich sobowtórów ;)
Ok przejdźmy do oceny. Look tak jak poprzedni jest bardzo ładny jedynie cena...ugh jest zawysoka.
Ten sam zestaw a taka różnica...NIE FAJNIE
 
OKI, jeszcze skład ;p
 
 
Brokat i koszulka w tej samej cenie. Ale co ja tu widze ten 'wianek' jest aż o 50 SC droższy (HŁEH)... Ok lecim dalej

WTF??? Te spodnie kosztują 1250 SC? A crepeesy 500 SC, biedni chłopcy drożyzna u Was...

No to jest już koniec posta...
Do kolejnego
Papa
PS. Jesy<3 dziękuję jeszcze raz za piękniutkie logo

5 komentarzy:

  1. Od kiedy dzień tygodnia piszę się z dużej litery? I czy nas interesują twoje godziny w stadninie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przez przypadek napisała? Proszę drugie, może tłumaczy dlacze nie będzie postu?

      Usuń

  2. -dłuszy pooost
    -ciekawszy temaaat
    -rozwinięcieeee
    -równe screeny
    -dni tygodnia małą literą
    -bardziej uporządkowany post
    -nie stawiaj tyle wielokropków ;-;
    ~to co na górze

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe rozwaliło mnie to : biedni chłopcy drożyzna u was.... XD Pozdrawiam~ gabryska59

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)