Menu

niedziela, 23 sierpnia 2015

Decyzja podjęta...

Cave Inimicum!

Jak widzicie po tytule podjęłam już decyzję. Zostaje na blogu. Dziękuje za tyle miłych komentarzy - nie liczyłam na nie. Mimo zaistniałej sytuacji nie oczekujcie częstych postów z mojej strony. Dzisiaj wyjeżdżam na tydzień i postów miało nie być (być może nie będzie), ale mam zamiar zrobić 2 - 3 i ustawić je na autopublikację. Żeby wszystko było jasne:

  • W tym tygodniu pojawią się 2 lub 3 posty z mojej strony
  • Wraz z 1 września posty będą pisane raz w tygodniu 
  • Do połowy września (max. do końca) zostaję na MSP - później "odchodzę"
  • Z bloga usunę się ostatniego dnia września
Myślę, że to chyba wszystko o czym powinniście wiedzieć.

Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3 | Jess | Marsowa ♥

14 komentarzy:

  1. Boże, usuniesz się z bloga?! :'c No w sumie jeszcze do ostatniego dnia września jest trochę czasu, ale ja bardzo lubię Twoje posty i można powiedzieć, że jesteś obecnie moją ulubioną redaktorką. Trudno mi będzie się z tym pogodzić. Ale jeśli dla Ciebie odejście niż pisanie tutaj będzie lepszym rozwiązaniem, to to rozumiem..
    ~Lanche

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam Twoje posty, nie usuwaj się.

      Usuń
  2. DARMOWY VIP:

    http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    BEZPIECZNY JEST! NIE TRZEBA PODAWAĆ HASŁA ANI E-MAILA ZMIENIAĆ :)
    POBIERASZ I DODAJESZ SOBIE VIPA NA ILE CHCESZ <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że się usuniesz. :c Bądzie mi brakowało Twoich postów.

    Bez pozdrowień :c
    Mileniaczqa | #Milusia | Xmalinqa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech.. Szkoda,że usuwasz się z tego bloga. Lubię,jak piszesz posty,ale jeśli musisz się usunąć,to.. Usuń się. :c Szkoda,bo jesteś moją ulubioną redaktorką. :c

    OdpowiedzUsuń
  5. A będziesz miała bloga o życiu jak Nat?

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosze nie odchodź :'( Nie wyobrażam sobie tego bloga i MSP bez cb :'(

    OdpowiedzUsuń
  7. ♥♥♥♥♥♥Twoje logo ♥♥♥♥♥♥
    ♥♥♥♥Naucz mnie takie robić! ♥♥♥♥
    ♥♥♥♥♥♥~ Shimeruko ♥♥♥♥♥♥
    ♥♥♥♥♥♥/Rothuger ♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Znowu zniknie najlepsza podpora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie! Jaka szkoda! Naprawdę wielka szkoda, Ale rozumiem Twoją decyzję. Na razie cieszę się z tego ze teraz zostajesz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy napiszesz odpowiedzi na moje pytania z LBA? Są na blogu Kellow, w poście "LBA nominacja od Lanche". Szkoda, że we wrześniu odchodzisz. Fajne posty piszesz (:
    ~Magdalenka1079
    ~Budyń

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda że odejdziesz lecz cieszę się że zostaniesz do końca września.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)