Menu

środa, 26 sierpnia 2015

Czwartkowe looki

Cave Inimicum!
Na dziś przygotowałam dla was trzy looki do nowego motywu ~ "Bonfire Chillout".
Oto pierwszy z nich:
Szczerze powiedziawszy nie jestem nim jakoś szczególnie zachwycona, ale ważne, że nie jest "tak tragicznie". Stylizacja kosztuje 3700sc mogą ją zakupić użytkownicy posiadający VIP jak i ci którzy go nie mają.

Look został stworzony z:

  • Włosy - Stay Styled (550sc)
  • Ubranie - All In (2200sc)
  • Buty - Casual Wear (600sc)
  • Dodatki - Retro Cool (350sc)

 Inne warianty kolorystyczne:
 Wersja pomarańczowo - fioletowo - biała
                                                  Wersja czarno - zielono - biała
2 Look:
Ta stylizacja bardzo mi się podoba, jeśli miałabym sc kupiłabym ją. Tutaj mamy wersję pomarańczowo - oliwkową, która przypadła mi do gustu. Całość kosztuje 3625sc, mogą ją kupić użytkownicy posiadający VIP.

Look został stworzony z:

  • Włosy - Friendly Style (550sc)
  • Ubranie - Fun Times (525sc) oraz Cute and Cozy (700sc)
  • Buty - Cheeky Footies (600sc)
  • Dodatki - Pure Party (500sc)



 Inne warianty kolorystyczne:
 Wersja niebiesko - biała
                                                              Wersja biało - żółto - szara
3 Look:
Stylizacja przypomina mi jakąś wędrowniczkę (?). Całość nie wygląda źle. Look kosztuje 2850sc oraz 7 diamond, mogą go kupić użytkownicy posiadający VIP.

Look został stworzony z:

  • Włosy - Beach Jewel (7 diamond)
  • Ubranie - Shy Girl (475sc) oraz Bohemian Night (500sc)
  • Buty - Shiny Steps (675sc)
  • Dodatki - Like Dessert (450sc



 Inne warianty kolorystyczne:
 Wersja żółto - fioletowa
                                                             Wersja zielono - fioletowa
To już wszystko w tym poście.
Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3 | Jess | Marsowa ♥

EDIT: Ten post miał się ukazać we Wtorek, niestety autopublikacja zawiodła. Wkońcu udało mi się zalogować na telefonie, więc może napisze jeszcze jedną notke przed powrotem do domu.
                                                                                     Stare logo ♥ *^-^*

10 komentarzy:

  1. Świetny post :* jak zawsze.
    Szkoda, że odchodzisz z bloga :/ byłaś moją ulubioną redaktorką.
    Co do looków - najbardziej podoba mi się ten pierwszy w kolorach: pomarańczowy, fioletowy, biały. Reszta też jest całkiem niezła.
    Przy okazji... Można zakupić jeden z tych looków?

    ~ MyszQa NT
    ~ Z fona ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje c;
      Tak, te looki w postach można kupować.

      ~`.A

      Usuń
    2. Przy okazji nie mówcie (piszcie xd), że "byłaś moją ulubioną redaktorką" ja nadal jestem. Nie skończyłam z pisaniem - koniec Września jeszcze daleko.

      Usuń
    3. Niby racja :/ już nie będę tak pisać. Ciesze się, że narazie jesteś ;3

      Usuń
  2. Nawet tego posta nie zauważyłam o.e To przez autopublikację :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Z resztą jak zawsze bo od Jesy. :* Co do looków najbardziej do gustu przypadł mi pierwszy i drugi.
    A, i mam pytanie. Mogłabyś mi zrobić logo?
    ~ Klal@

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Z resztą jak zawsze bo od Jesy. :* Co do looków najbardziej do gustu przypadł mi pierwszy i drugi.
    A, i mam pytanie. Mogłabyś mi zrobić logo?
    ~ Klal@

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;* ja uważam, że najlepiej wyszedł pierwszy w oryginalnej wr. kolorystycznej.
      Jeśli chodzi o logo - nie ma problemu. Wystarczy, że zaprosisz moje konto Hisae Izumi do znay. Co do jego wyglądu itd. napisz na priv (i napisz też, że to z bloga xd bo mg nie pamiętać o tobie) c;

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)