Menu

środa, 12 sierpnia 2015

Co w Czwartek? + Nowe Zwierzaki!

Cave Inimicum!

Na dziś przygotowałam dla was post informujący dotyczący tego co nowego pojawi się jutro na MovieStarPlanet.
Pierwszą rzeczą jaką omówię będzie nowy Motyw.


Widać będzie to coś związanego z lasem. Tekst, który wypowiada moviestar oznacza (w prostym przetłumaczeniu) - Magia jest w powietrzu. Bardzo podoba mi się strój postaci z naszej różowej gierki, najbardziej przypadła mi do gustu fryzura. Oprócz tego za pewne zostanie dodane tło, które widzimy. Z pewnością przyda się do filmów! Nie licząc tego pewnie zauważyliście nowego zwierzaka?

Tutaj kończę swoją krótką wypowiedź i przechodzę do drugiego tematu posta czyli nowych zwierzaków!

Tekst, który widzimy nad zdjęciem oznacza (przetłumaczenie): 
W tym tygodniu tematem będzie coś wyjątkowego. Oto pierwsza wskazówka. Jakieś pomysły co to będzie? 
Wygląd mniejszego ze zwierzaków widzimy na poście zapowiadającym nowy konkurs. Wyglądu drugiego nie znamy. Sądzę, że tego większego będą mogli kupić tylko użytkownicy posiadający VIP. Mam też nadzieję iż ceny nowych pupilów nie będą kosmiczne.

Informacje i zdjęcia zostały znalezione na Facebooku c;
____________________________________________________________________________

Oprócz tego chciałam jeszcze wyjaśnić dwie sprawy.
- Nagrody z konkursu (na logo) rozdam gdy zakupię vipa, prawdopodobnie będzie to jeszcze pod koniec tego tygodnia.
- Wiem, że dzisiaj (właściwie to planowałam go na wczoraj) miał być post z serii History of MSP. Jednak znalazłam tak dużo materiałów (a muszę zrobić masę kolaży itp.) iż nie zdążyłam wszystkiego zrobić nie mówiąc już o samym napisaniu posta.

To by było na tyle.
Przepraszam za tak krótki post 
Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3 | Jess | Marsowa ♥

Dzisiaj żegnam się logiem które dostałam od: Mala Tyna Dziękuje! *^-^*

15 komentarzy:

  1. Zaczepiste logo :D Pewnie będą za około 10 tysięcy Sc znając ceny na MSP... Nie no bez przesady ale będzie drogo, jestem pewna. Ostatnio modzi robią jakieś kosmiczne ceny więc nie wiadomo co wymyślą. Gdyby boonie były by do czegoś potrzebne to bym może kupiła, ale nie mam kasy i już jednego mam. Nie karmie go ale co tam XD

    Ładna czwartkowa sukienka. Nie wiem czy to spódniczka czy sukienka, ładne to jest. Włosy też nawet spoko ale przeczuwam że będzie kilka drogich rzeczy.

    Pzdr :)
    blondynka-w-internetach.blogspot.com
    (Jest kłótnia, ciekawe co o niej myślicie...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby nie było takich cen, bo bardzo podoba mi się ten mały boonie *o* chętnie go kupię.
      Co do loga też uważam, że jest świetne. Takie letnie i pastelowe.
      Ogólnie sądzę, że ten konkurs nie będzie takim "niewypałem" ja ten ostatni :/

      ~`.A

      Usuń
    2. Ten duży taki super, muszę go mieć *^-^

      ~Shymon

      Usuń
  2. Ładne logo. Mam nadzieję że zwierzakib będą tanie bo mam zamiar kupić; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Od kilku miesięcy czytam tego super blpga nigdy lepszego nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jakie beda ciuchy *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam do was proźbę. Moglibyście napisać coś o Adriannie Skon ( i te jej #AS ) ? Na blogu Abieski w komentarzach ludzie pisali co o niej myślą i o tych, że chce więcej i więcej od nas a sama nie pomorze...ehh..lubię ją,fajnie ,że gra w Msp ale...ugh 4lvl + w jeden dzień ?
    Proszę, napiszcie coś o niej. Nie obchodzi mnie, która redaktorka wszystkie fajnie piszą.Chętnie bym poczytała i było by to myślę chitem na blogu. Paaa:)
    Ps. Fajny post, nie wiedziałam, że będą nowe zwierzaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko zwykła ytbertka, która chce zyskać fejm. Ona 4 lvl dziennie nie wbija, nawet jedenego nie xDDD

      ~Shymon

      Usuń
    2. Szymon ona sama to powiedziała bo ją oglądałam :) I mówiła, że 3lvl + dostała.Albo, to gdzieś przeczytałam..no nie wiem w każdym razie TO BYŁY JEJ SŁOWA. Możesz mi nie wierzyć jednak wiem co mówię :/

      Usuń
    3. Ojojoj 4+,3+ nie pamiętam do końca :))

      Usuń
  6. Ten mały boonie jest cudny *-* Dobrze, że poinformowałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,to prawda. Choć do końca nie widać wyglądu :p Przynajmniej sama sylwetka jest kochana <3 Lecz mnie jednak zainteresował ten smok. Przynajmniej na to wzkazuje, że to smok. Lecz, nie mogę teraz zobaczeć
      :(( Nie, mam dostępu do Moviestarplanet.

      Usuń
    2. Smoka też bym z chęcią zobaczyła, zastanawia mnie wygląd jego mordki ♡

      Usuń
  7. Mnie też bardzo <3 Stawiam, że straszny ale nie brzydki:D

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)