Menu

niedziela, 9 sierpnia 2015

Ciekawostki o hackerach. #3 + No cóż...

Witam.
Z tej strony ta jakże szanowana tu Marta.
Ale chwila, swoje bóldupczenie, że się tak wyrażę, miałam zostawić na potem.

W ostatniej już części serii "Ciekawostki o hackearch" jak zawsze omówimy dwóch hackerów.
Dajemy.

Pierwszym z nich będzie Grim Reaper.
Po schackowaniu konta w statusie pojawia się napis "Haunted By Past, Haunted By Future... Hacked By Grim Reaper". Zaczynał on tak jak Anonymous, poprzez stworzenie tzw. 'Little Test'u'.
Zazwyczaj ubrany jest w czarną maskę, ciemne ubrania, a jego skóra jest w kolorze białym.


Jak rozpoznać, że zostaliśmy shackowani przez Grim Reaper'a? Na stronie logowania pojawia nam się wycofana animacja "Blood on the floor".


Drugi hacker to Pigeon. O dziwo, jest to polski hacker, potrafiący wytrzasnąć kod na najróżniejsze unikaty. Hackuje on ludzi, przez których usunięto mu kiedyś konto. Czyli historia troszkę podobna do naszej The Dolly, czyż nie?


Szczerze mówiąc, to moim zdaniem prawdziwi hackerzy istnieli na MSP, ale kiedyś. Teraz rzadko się zdarza, iż w statusie pojawią się słowa "Hacked by...". Jednak warto pamiętać o tych wszystkich "kradziejach kont" i uszanować, że moderatorzy zadbali o to, by gra była bezpieczna.

Normalnie to bym teraz zakańczała posta, lecz tego niestety nie zrobię.
Tak, fajnie, zaczynam "bóldupczyć", wywołam jeszcze kolejną minigównoburzę. Wspaniale.

Tak właściwie, to o co mi się rozchodzi?
Nie wiem, może o to, że nikt mnie tu nie szanuje? Przynajmniej takie odnoszę wrażenie.
I nie, nawet mi nie chodzi o to, iż Aga wyraziła swą opinię w komentarzu, mimo że mnie to trochę uraziło. Zawsze powtarzam, że każdy ma prawo do własnego zdania.
No to do jasnego numerka, o co ci Marciu chodzi?
Pozwólcie, że zacytuję: "Ale czego Jesy ma jej zazdrościć?".

Nie, nie chodzi mi oto (szlag, zaczynam się w tym gubić i się powtarzam), iż niby Aga ma mi czegoś zazdrościć, bo tak naprawdę każda z nas (oprócz mnie...) pisze tu świetne posty, ma doświadczenie w blogowaniu i nie mamy sobie czego zazdrościć.
Jednak ja to odebrałam tak, że niby uważacie mnie za bezużytecznego śmiecia, który nie powinien plugawić tak dobrego bloga swoimi bezsensownymi notkami. Tak, właśnie tak to odebrałam. Gdy planowałam tego posta to myślałam, że to nie będzie AŻ TAK boleć. Myliłam się. I właśnie zaczynam płakać. Nie, nie łkam kurde na cały dom, tylko łzy mi lecą po policzkach. Pierwsza łza. Druga. Trzecia...
Tak, wiem, łatwo się rozklejam. Ale co z tego? Ja jestem strasznie, wręcz dobitnie wrażliwa, więc kto by się przejął uczuciami jakieś beksy, która, jak już wcześniej mówiłam, jest śmieciem?

Nie no, spoko, nikt mnie tu nie szanuje. Gdybym nie chciała zawieść Nat, to bym od razu się usunęła, nawet nie pisząc tego posta, ale jej zaufanie jest dla mnie jedną z najważniejszych rzeczy, jakie kiedykolwiek zdołał pomieścić mój mózg. Bo przecież ja to jestem głupia jak but. Jak dotąd z Agą miałyśmy dobre stosunki, nie chcę ich niszczyć, jednak odnoszę wrażenie, że polubiła mnie tu choć troszkę, choć ociupinkę, tylko i wyłącznie Tori. Pewnie zaraz się okaże, że nawet ona mnie nie lubi, ok...

Bardzo bym się zdziwiła, gdyby ktoś napisał, że jestem jego ulubioną redaktorką. Co ja gadam, zdziwiłabym się, gdyby ktoś tu w ogóle napisał, że mnie lubi.
Nic innego mi nie pozostało oprócz pożegnania się. Z powrotem widzimy się we wtorek.
Pozdrawiam & miłego dnia.
~Marcia / Jeremy.

150 komentarzy:

  1. Ja cie lubie czekam na twoje posty. Nie martw sie

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem co czujesz. Nie pisz, że jesteś głupia, bo nie jesteś. Ja Cię lubię, piszesz fajne posty. Hejterzy to po prostu dzieci, którym się nudzi w internecie i obrażają ludzi dla zabawy. To na pewno nie będzie trwać wiecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale o co Ci chodzi? Piszesz często posty, no i błędów nie robisz *^-^* Jakby Cię nikt tu nie szanował i w ogóle to by się stało tak jak z Tori, sama wiesz.

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymon, a co się stało z Tori? Kiedy wróciłam z nad morza, to już jej nie było w redaktorach...
      ~Sara00051(Telefon...)

      Usuń
    2. Ja, Szymon i Paulik zrobiliśmy jej dwie gównoburze (pierwsza - ponad 300 kom, druga - ponad 200 kom) i odeszła. ;*

      Usuń
    3. Najpierw były opinie, a potem hejty xDDD

      Usuń
    4. O, to ty pisałaś do mnie na MSP? xDDD

      Usuń
    5. Czasami odpisuję każdemu pokolei i nie pamiętam potem komu xDDD

      Usuń
    6. A tak w ogóle to mnie "błagającoproszącychosób" na MSP *^-^*

      Usuń
  4. Jak dla mnie jesteś Najlepsza :* Czytam Twojego bloga od samego początku i znam Twoje możliwości.

    Pamiętam jak robiłaś posty z imprez na które wywoływałaś z Klaudią (? XD... Jakąś princeską w każdym razie XDDD) hackerów, pamiętam bananka ^^ :D itd... Zawsze potrafiłam się uśmiać. To był wtedy JEDYNY blog jaki czytałam.

    Uważam, że jesteś BARDZO pomysłową osobą, a Twoje posty ZAWSZE czytałam, czytam do końca, co mi się u innych redaktorek nie zdarza (na tym blogu i na innych również). Lubię też czytać posty Smalca, bo są tworzone z poczuciem humoru, a tak to u innych oglądam screeny i czasami coś tam przeczytam XDDDD.

    Ja osobiście BARDZO Cię cenię i moim zdaniem zasługujesz na więcej pozytywnych opiń. Za każdym razem jak czytam komentarze z krytyką pod Twoimi postami to robi mi się przykro, bo tak jak już wspominałam znam BARDZO dobrze Twojego bloga ;)


    Piepszcie co chcecie.


    ~Ivka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przejmuj się, hejterom mowi sie... nie bede tu przeklinac, wiesz napisalam Ci na tfm ^^ Tez bardzo Cie lubie ^^ :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Marcia..jestes moja najlepsza redaktorka ( jesli zranilam jakas redaktorke to bardzo przepraszam ) na tym blogu i Cie bardzo lubie. Nie przejmuj sie innymi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomnialam sie podposac na gorze ↑
    ~★Oliwia★

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś moją ulubioną redaktorką.. Nie usuwaj się .

    ~MiśQQa

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Marciu, wiem, co czujesz. Sama się czuję jak jakiś bezużyteczny śmieć. Nie jestem lubiana, nigdy nie miałam przyjaciółki... Kochana, nie smuć się, bo ja już płacze:'(. Twój blog jest świetny, tutaj jesteś jedną z moich ulubionych redaktorek.
    Trzymaj się.
    ~Sara00051 (Telefon...)

    OdpowiedzUsuń

  10. Pozwolę sobie napisać ten komentarz (tak, tak już z góry czekam na hejty c: ).

    Dobrze więc tak, Marta poznałam Cię już bardzo dawno temu. Być może to było jeszcze w 2013 roku kiedy zaczynałam grę w MovieStarPlanet. Zaprzyjaźniłyśmy się (przynajmniej takie wtedy miałam wrażenie), nawet potem razem pisałyśmy bloga o msp: Ja, ty i Wera (chyba ją pamiętasz?). Twój blog (wcześniejszy) zyskiwał popularność (zazdrościłam Ci tego bo w tym czasie i ja miałam swój blog o MSP i praktycznie nikt go nie odwiedzał), ale ktoś go zhackował z tego co pamiętam.
    Potem założyłaś swojego obecnego bloga (a może tylko mi się tak zdaje?) on również zyskał dużą popularność. Po pewnym czasie zaczęłaś pisać tylko o TFM, myślałam, że do tej różowej gierki już nie wrócisz. W wyniku tego przestałam czytać twój blog, którego byłam (i jestem) fanką.

    Pod koniec Kwietnia postanowiłam zgłosić się do konkursu na redaktora tutaj. Szczęśliwym trafem dostałam się bowiem uważam, że wtedy nie miałam doświadczenia w pisaniu postów. Postawiłam sobie za cel iż będę pisać "profesjonalne" posty: składne zdania idt. Właśnie dlatego mój styl pisania jest taki, a nie inny. Ty piszesz posty bardziej "na wesoło" jednak ja nie potrafię tak redagować postów. Tą oddzieloną częścią odnoszę się do komentarza w, którym ktoś napisał (cyt) "Dla mnie jej posty są bardzo haotyczne". Każdy ma inny styl pisania i zbiegiem czasu on sam się "wybrania", nie jest łatwo zmienić go na zawołanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kontynuując, niedawno odbył się kolejny post na redaktora. Z zapałem czytałam wszystkie zgłoszenia, aż nagle co widzę? Czy to Marta? Ona i MSP, ale przecież... Byłam zdziwiona i nastawiona "przeciwko" tobie (tak, byłam nie będę tego ukrywać ;') ). Uważałam, że nie umiesz pisać postów o MSP (tak wiem ;_; #zadufana w sobie Jess). Z biegiem czasu (tzn. przez tydzień - dwa) przekonałam się do Ciebie. Czytałam twoje posty tutaj i stałam się stałym (#masło maślane) czytelnikiem twojego bloga).

      Uważam, że twoje posty są świetne. Jednak każdy ma inny gust i nie wszystko co robią inni mu się podoba. Tutaj odnoszę się do swojego komentarza, a dokładnie do tego tekstu "Powiedzmy po prostu, że nie podoba mi się ten look i tyle" jestem szczerą osobą i nie ukrywam tego co mam do powiedzenia. Faktycznie twój look nie przypadł mi do gustu, ale nie myślałam, że tak się tym będziesz przejmować. Ja do wszystkich "hejtów" (nie, nie uważam swojego koma jako hejt) podchodzę z dystansem i nie koniecznie przejmuje się opiniami na mój temat (nie licząc wyglądu..ale mniejsza z tym). Widać ty jesteś inna (i dobrze, nie musimy być tacy sami).
      Co by tu jeszcze wyjaśnić? Aha już wiem. Ogólnie mój kom (cyt) "Szczerze powiedziawszy nie podoba mi się zbytnio ten look. Nie rozumiem dlaczego użyłaś szarego koloru (sznurówki na butach).
      Przy okazji: gdy przedstawiasz jakiś look powinnaś ściągnąć tatuaże, ponieważ nie wchodzą one w skład jaki zaprezentowałaś." Nie miał na celu cię obrazić, ja odebrałam to po prostu jako "małą" poradę. Tą wypowiedzią rozpoczęłam "gównoburze", a może bardziej rozpoczęła ją odpowiedź na mój kom? "Jesteś zazdrosna?! Bardzo cię lubiłam i twoje posty a teraz... Marta jest lepsza od ciebie i nie możesz tego przeżyć co??? Zawiodłam się na tobię." Jeśli chodzi o kwestię "zazdroszczenia" (ogólnie to tak zazdroszczę Ci, że ma swój blog, który ma tyle odwiedzających) w odpowiedzi chodziło raczej o ten dany post z lookiem. "Marta jest lepsza od ciebie i nie możesz tego przeżyć co???" Tego czyli dokładnie czego? Wspominałam już, że stylizacja jaką zrobiłaś nie jest w moim guście więc nie rozumiem do końca treści tego komentarza. "Jesteś zazdrosna?!" Przepraszam bardzo, ale chyba nie treść, którą napisałam nie bardzo do Ciebie dotarła. Nie mam czego zazdrościć Marcie (To nie ma być obraźliwe ;') / mówię o danym poście ;^;), każda z nas jest taka jaka jest. Nie popieram naśladowania innych, więc będę pisać posty tak jak wcześniej. Marta jak i ja ma własny styl pisania, którego nie będę starała się "podrobić". Uważam, że dobrze iż na blogu pisze ktoś z takim poczuciem humoru.

      Usuń
    2. Reszta komentarzy innych osób też mogła Cię w jakimś sensie obrazić, ale nie mieszajcie mnie w to - Ja tego nie napisałam (to tylko opinia tamtych osób, a właściwie odpowiedź na "hejt" sz. p. Majczel).

      To chyba tyle co mam do powiedzenia w tej sprawie.
      Poza tym jeszcze raz wspomnę, że mojego komentarza nie miałaś odebrać jako hejt czy coś w tym stylu. Ja uznałam to za pewnego rodzaju poradę, no ale nic...

      Nie zwracajcie uwagi na te liczne powtórzenia wyrazów ;') po prostu jestem zdenerwowana, chcę napisać jak najszybciej ten kom, aby Marta (o ile te wypociny przeczyta) mogła "zrozumieć" o co mi chodziło.

      ~`.A
      Czekam na te hejty od was :*

      Usuń
    3. Jprdl. Stworzyłam potwora ;') Nawet nie wiem kiedy się tak rozpisałam ;_;

      Usuń
    4. Hah... No ona pisze bardzo dobre posty, stara się (nie tak jak inni nowi redaktorzy) i często dodaje posty. No, ale to przecież jasne, bo nigdy nie napisałem złej opinii w kom na jej temat.

      ~1szymon102

      Usuń
    5. No Marcia się stara, nie to co ja. Jestę leniem...

      Usuń
    6. No to się też staraj! Po co Niebo jest w ekipie bloga? xDDD

      Usuń
    7. Szymon mam dla ciebie wiadomość. Piszę tu, bo na GG często nie odpisujesz. ;_;

      Usuń
    8. Jesteś zwolniony...
      Zastąpili cię ludzie co chcą unikaty.
      Papa były sponsorze.


      Żartuje. Możesz być moim levelowym sponsorem XDDD

      Usuń
    9. Niech Szymon zostanie moim sponsorgiem.
      Będziesz?
      Proszęęęęęęę.
      Hueh. Jak chcesz. W sumie jeszcze stać mnie na coś.

      Usuń
    10. Tak Szymonie. Dużo. Nie martw się już około 25 sprzedałam (w ciągu 3 dni, nieźle), więc niedługo się skończą.

      Usuń
    11. Też trochę mam, ale mam na nie wyjebane xDDD

      Usuń
    12. Ja uważam, że Twój kom, nie był w żaden sposób obraźliwy...( Ten z Twoją opinią o looku Marci)

      Usuń
    13. Ale robicie zamieszanie ;_; bo co? Bo Marcie zbiera się -,-
      Aga nie wiem czemu napisałaś to wszystko, przecież nie masz jej za co przepraszać ;') Nie napisałaś nic złego. Gównoburze zaczęła ta Majczel bo jej się wydawało, że masz być o coś zazdrosna ;-;
      Tak naprawdę nie uważam Cię Marta za jakąś cudowną redaktorkę (nie obrażam Cię tymi słowami) i nie miałaś powodów pisać posta (części posta) w którym mówisz jaka to jesteś "beznadziejna", a my jacy źli dla ciebie ;_; Faktycznie jak to ujęłaś "bóldupczysz" z niewiadomych powodów.
      Jak dla mnie po prostu nie zrozumiałaś co Aga miała na myśli i robisz z siebie wielką pokrzywdzoną.

      Pozdro 600
      Czekam na hejty c:
      ~ Taki tam anomim
      ~ MyszQa NT (z telefonu)

      Usuń
  11. Nie wiem czy chodzi tu o mój komentarz, ale mam wrażenie, że tak. To nie miała być żadna "obraza". Sz. P. Majczel zaczęła pisać, że Jesy jest o ciebie zazdrosna, więc nie zrozumiałam o co ma być zazdrosna.
    Nie chodzi tu w ŻADNYM wypadku o uważanie ciebie za gorszą redaktorkę. Pomyślałam sobie tak:
    Obie piszą na najpopularniejszym blogu o MSP. Obie nie popełniają błędów ortograficznych, interpunkcyjnych i językowych. Obie piszą (sr za powtórzenie) dobre posty. Czego niby Jesy ma być gorsza od Marty lub na odwrót? Przecież ich umiejętności blogowania są takie same, więc o co jej w ogóle chodziło?
    Teraz jak sobie myślę to faktycznie brzmiało trochę jak hejt, ale nie o to mi chodziło.
    Mam nadzieję, że nie chodziło o mój komentarz, a jednocześnie mam nadzieję, że chodziło o niego, bo się tak rozpisałam. ;_;
    Jeśli masz do mnie jakąś urazę to przepraszam cię najmocniej. :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście uważam, że całą tę gównoburzę zaczęła Majczel swoją wypowiedzią, która brzmi jakby 5-cio letnie dziecko kłóciło się z koleżanką, której nie podoba się jej ulubiona bajka. ;_;

      Usuń
    2. Właśnie zdałam sobie sprawę, że komentarzem wyżej rozpocznę kolejną gównoburzę, ale jestem leniem i nie chce mi się go usunąć.
      Stworzyłam małego postwora swoich komentarzem (tym długim), ale nie aż takiego jak Jesy. XDDD

      Usuń
    3. *Potwora
      *Swoim
      Klawiaturo, serio chcesz, żebym cię zabiła? .-.

      Usuń
    4. No wiem ;')
      jestem Mistrzem w pisaniu "potwornie, potwornie, potwornie [...] długich komów" Miałam to napisać w poście... No, ale stwierdziłam, że lepiej napisać to tu i tak jakoś wyszło ;x

      ~`.A

      Usuń
    5. Jesy dała czadu. Ja bym nie napisała takiego długiego koma. Długich...

      Usuń
    6. Tak ogólnie wątpię, że Marta przeczyta "to coś" co napisałam ;_;
      Jednak zawsze można mieć nadzieję, że cię wysłuchają ;')

      Usuń
    7. Ja jestem nienormalna...
      .
      .
      .
      Przeczytałam wszystko...

      Usuń
    8. Ja zawsze czytam wszystkie kom xDDD

      Usuń
    9. Ja też czytam wszystkie komy xDD

      Usuń
    10. Ja przeczytałam wszystkie na górze xD

      Usuń
    11. "Wszystkie" Nie licząc mojego xd
      ~`.A

      Usuń
  12. 20:02 XD Pisze a tu tabletki na sprawność... XD

    OdpowiedzUsuń
  13. XD Nie, w tym wieku..ojoj nieładnie babciu xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Chodziło o sprawność sek.. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawność seksualną? Bosh! W tym wieku?! Tata zabrania! Haha, bo ja też xDDD

      Usuń
    2. Była reklama tych tabletek xD

      Usuń
  15. Czy to było może coś takiego:
    "Doskonale wiemy jakiej rozpałki użyć, kiedy konar nie chce zapłonąć."
    ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Fajna ta reklama. Podoba mi się grafika. Lepsza niż na MSP. *-*

      Usuń
    2. Grafika MSP zmieni się dnia 1 października (z nielegalnych źródeł).

      Usuń
  17. ŁOT? To się wkopałam...
    Wstyddd.
    Nie, nie chcę tej rozpałki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bobciu, nie wolno dawać chłopcom w ciąży smalcu O.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, że to przez ten Hogwart.

      A nie! Ty wtedy dopiero zaszedłeś w ciążę.

      Usuń
  19. SZYMONIE!
    Czemu nie odposujesz mi na GG czasami nawet przez kilka dni? Co zrobiłam źle?
    Wiecie, że kiedyś napisałam piosenkę (jedną zwrotkę) o nazwie "Co zrobiłam źle?". Jak ładnie poprosicie to tu dam. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najdroższa, Najlepsza, Najfajniesza Pao Paulo.
      Bardzo proszę o dodanie tekstu Twojej pierwszej ( a może setnej ) piosnki.
      Dziękuję.

      Usuń
  20. PAULA JAK SIĘ NA EMESPE NAZYWASZ? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PaulaWariatka
      Tak, mam tylko 18 lvl, hahaha, nie śmiejcie się. ;_;

      Usuń
    2. Ja tylko 17. Prawie pełnoletność. Szymon jest stary. Ma 42 lata.

      Usuń
    3. 500 tyś fame ;") Jarajcie się ze mną i zapraszam na filmy YourAniolek.

      Usuń
    4. Bo Szymon to taki bogaty dziadek co wszystkim daje prezenty. ❤

      Usuń
    5. Nie jestem stary, a i mam to gdzieś, czy stracę te SC, czy nie xDDD LICZY SIĘ TYLKO TE Z HIGHSCORES *^-^*

      Usuń
    6. Szymonku rozdajesz prezenty? ^.^ Zgłaszam się hehe xD

      Usuń
    7. Nie znam Cię, nie dam Ci xDDD

      Usuń
    8. Eej :v Znasz mnie przecież (z wielu gufnoburz :v) :c Niegrzeczny szymonek, kłamie że mnie nie zna, a byłam uczestniczką wielu gufnobusz, nieładnie Szymonku ! XD :c

      Usuń
  21. Czy tylko ja teraz żre loda? (Bez skojarzeń XD)

    OdpowiedzUsuń
  22. Najfajniejsza Pao Paula na świecie. ( beez kropgi nad i ) .

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Jutro 20 prezentów xDDD CIESZ SIĘ!!

      Usuń
    2. Hurra!
      Dziękuję!
      Cieszę się jak głupia do sera.

      Usuń
    3. 10 z Aksay, 10 z 1szymon102, bo 10 dziennie można, 10.

      Usuń
    4. Mam tam 500 tys. i nie używam, marnotractwo ;"(

      Usuń
  24. Ja ci to powiem: Jesteś moją ulubioną redaktorką ♥ Pierwszy post który tu przeczytałam był twój. Uwielbiam twoje wpisy. Może moje zdanie choć troszkę Cię zmotywuje do dalszego pisania ;) Napewno jesteś ambitną osobą dasz radę :* PS: Ze strony Agi nie było to miłe :< Jej niektóre posty nie są zbyt interesujące! Pozdrawiam ~Zuzia( Na MSP Sensity )

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy przestaniesz patrzeć na mnie jak na czupiradło?
    Czy przestaniesz traktować mnie jak popychadło?
    Czy dowiesz się co do ciebie czuję?
    Czy przestaniesz śmiać się, że dostaję dwóje?
    Czy powiesz mi co zrobiłam źle?
    Czy tak dalej będziesz wciąż omijał mnie?
    Wciąż mam nasze zdjęcie z dawnych lat.
    Kiedy jeszcze byłeś dla mnie wiele wart.
    A teraz w idiotę zmieniłeś się.
    Odejdź i już nie denerwuj mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poetka! Wisława Szymborska!
      Żart.
      Rap, pop, rock?
      Fajna piosenka.

      Usuń
    2. PS. To pierwsza piosenka napisana pół roku temu. :")

      Usuń
    3. Wiesława była super ;")

      [*]

      Usuń
    4. No tak xDDD WALNIJ MNIE W GŁOWĘ, BO NIE TO ZAPOMINAM.

      Usuń
    5. Ahahahah XDDD Ostro B)

      Usuń
    6. Jak ja Was kocham, że nie piszecie czwgoś w stylu "Zakochała się pewnie uuuu!" :')

      Usuń
    7. Jak ja Was kocham!
      Szymon, walnę Ciebie cegłą. Cegła nie za lekka?

      Usuń
    8. Bo każdy wie, że ty kochasz mnie.

      Usuń
    9. Zostaw włosy xDDD ŻAL *-*

      Usuń
  26. Piszesz świetne posty, Marciu ;*
    Emi

    OdpowiedzUsuń
  27. Szymon, a mi już nie wysyłasz prezentów...






    ZDRADZIŁEŚ MNIE ŚWINIO!





    NAWET NA GG NIE ODPISUJESZ! :CCC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żal, to mi przypominaj na priv xDDD NIE JESTEM JASNOWIDZEM *-* A NA GG OSTATNIO NIKOMU NIE ODPISUJĘ XDDD

      Usuń
    2. Teraz tylko JEDNA rzecz może cie uratować...

      Usuń
  28. Niestety muszę Was opuścić. Ach, było takie przyjemnie.
    Żegnam :'(
    ~SMALEC
    Ps. Trzymaj się Szymon, bo cegła czeka.

    OdpowiedzUsuń
  29. Coś mnie ominęło? Wyszłam na dwór się pochuśtać (jak to się pisze?) XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli tylko ja wychodzę na pole się pohuśtać?

      Usuń
    2. Ej, ten anoninek to nie byłam ja :/

      Usuń
  30. Jak zwykle przyjemnie się czyta Waszy spam komentarzami :')

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem byłą redaktorką bloga i nie jestem za bardzo aktywna. Ale rani mnie to co niektórzy piszą o Marci. Powinniście docenić, że Marcia się stara. Ona nigdy nie była i nie będzie gorsza. Staję za nią murem. Marcia, nawet nie myśl o odchodzeniu. Wsztscy jesteście równi ;* Każda redaktorka pisze inaczej, w wyjątkowy sposób Przepraszam za błędy ale pisałam na szybko. Pozdrawiam. Trzymaj się Marciu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj to co o niej w tym poście pisaliśmy xDDD Nikt jej tu nie obraża, to super redaktorka.

      Usuń
    2. A ty nadal jesteś we "współtwórcach" bloga.

      Usuń
  32. Jestem byłą redaktorką bloga i nie jestem za bardzo aktywna. Ale rani mnie to co niektórzy piszą o Marci. Powinniście docenić, że Marcia się stara. Ona nigdy nie była i nie będzie gorsza. Staję za nią murem. Marcia, nawet nie myśl o odchodzeniu. Wsztscy jesteście równi ;* Każda redaktorka pisze inaczej, w wyjątkowy sposób Przepraszam za błędy ale pisałam na szybko. Pozdrawiam. Trzymaj się Marciu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą Ala :'*
      Marcia jesteś świetna! :**

      Usuń
  33. Odpowiedzi
    1. Nie wiem :c ale będę na nią czekać xd

      Usuń
  34. Marcia piszesz świetne posty.
    Nie możesz się usunąć, noo! :*
    Jesteś wspaniałą osóbką;*

    A co do tego, że jesteś "beksą", to ci mogę powiedzieć, że nie jesteś sama. #Łączmy_się_w_bólu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie lubię tego pesymistycznego nastawienia. Cytuje " nikt mnie tu nie szanuje " dla niektórych to naprawdę brzmi jak użalanie. Nie wiesz jak jest, nie wiesz kto tak naprawdę cie szanuje, ja na przykład cie szanuje i myślę że jest sporo takich osób. To moja opinia pamiętaj więcej optymizmu :)

    - biscuit2002 której nie chce się zalogować

    OdpowiedzUsuń
  36. W pewnym sensie zgadzam się z powyższym komentarzem. Jeżeli masz złe nastawienie do pewnych rzeczy, zawsze Ci wszystko gorzej wyjdzie.. To trochę tak, jakbyś sobie przed dajmy na to maturą powiedziała: na pewno tego nie zdam i mnie ktoś wyśmieje lub coś.. to jest strasznie zniechęcające, i dla niektórych może brzmieć jak użalanie się nad sobą. I tak jak wspominał anonim - staraj się myśleć optymistycznie.
    /Kellow

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)