Menu

piątek, 7 sierpnia 2015

Blog vs. Blog+Looki od Smalca (z boczkiem) xDDD

Witam!!!
Po tytule widać, że pisze Smalec. ;))
Zaczniemy od looków.  Będą one na różne okazje.



1. Na ślub.


Look składa się z 5 rzeczy. Kosztuje on 1900 sc ( mało ) i... 14 diaxów.
Stać mnie. -.- Wiecie jak nazywam tę suknię?


"Bajeczna suknia..."
Możecie kupować jeśli Wam się podoba.



2. Na zakupy do... lumpeksu,


Ehh... zapomniałam o włosach...
Poprawka.


Powiedzmy. Bardzo PIKNY look. No jak do lumpeksu! :D
1900 sc i 0 diaxów.
Jestę bjedna pomuszcie. Dobra koniec żartów. Look do dupy.
THE END!


3, Do opery.




SKŁAD:

- naszyjnik  HEART OF DREAMS
- włosy SLEEK STYLE
- buty WRAP ME UP
- oraz sukienka CLASSY GALA.

No galowy. Nie lubię się ubierać na balowe, chodzi o suknię. W Moim, Twoim wieku już za bardzo nie nosi się spódniczek ani sukienek. Mój typowy look do szkoły wygląda tak ( wersja MSP ):

Super prawda?
Nie wiesz tylko o jednej rzeczy...
Mam #gupaffkę.







++++++++++++++++++++++++++++++++++++

BLOG VS. BLOG!


Oto dwa blogi, które się zgłosiły jako PIERFSZE,
Selenne




Dla przypomnienia oceniam:

-Nagłówek
-Ortografię i interpunkcję
-Częstotliwość pisania postów
- oraz ( nowe ) ogólny wygląd bloga


Dobsz.
Nagłówek: Jest fajny. Bardzo lubię przezroczyste nagłówki.  10/10

Ortografia i interpunkcja: Raczej nie ma błędów. Czytałam posty i są z sensem, więc zasłużone 10/10.

Częstotliwość: Posty tu są prawie codziennie. Czasami są kilkudniowe przerwy, ale na prawie każdym tak jest. 9,5/10

Ogólny wygląd bloga: Przygotuj się Amelio...  " Pas przeznaczony na posty " jest zbyt wąski. Ale jestę leniwa...
Wszystko jest nawet, nawet, ale brakuje mi tego czegoś, nwm czego. 8/10


Blog Selenne zdobywa 37,5/40.


A teraz blog założony przez Milcię. :) Blog Milci

Oto nagłóweg ^^.

Nagłówek: Spoko. Jednak menu rozwijane mogłoby być dłuższe. 9/10.

Ortografia i interpunkcja: Posty nie zawierają błędów. 10/10!

Częstotliwość: Notki pojawiają się regularnie. 10/10. ;)

Ogólny wygląd bloga: Jest troszkę smutno przez tło w krzyże... 9/10

I tym faktem wygrywa 

Blog Milci!


Pamiętajcie, aby zgłaszać Wasze lub Waszych znajomych (za zgodą) blogi w komentarzach!

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam
~Wielmożny Smalec
~TheDżatfik



34 komentarze:

  1. Zgłaszam mój blog (y)
    razem-w-msp.blogspot.com
    Posty nie są za często, ale luj ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam bloga na którym pisze (właścicielka mi pozwolila)
    szalonemspimy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne look'i x3 A najlepszy jest ten z lumpeksu XD
    Pozdrawiam
    ~Emilychan

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam blog mojej najki :3 msp według iwonkad10

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam swój blog za swoją zgodą(dziwne, nie?) Nasze-przygody-na-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne looki :P Zgłaszam bloga :)
    www.blondynka-w-internetach.blogspot.com

    Pzdr :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Woooooah! *.* Mój blog wygrał, dziękuję. ;w; Chciałabym podziękować mamusi, tatusiowi, braciszkom i kuzyneczce...









    Cieszę się xd

    ~Selenaxs5
    ~Milcia
    ~Zuzaaa. ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten smalec jest pod ścisłą ochroną, a więc za jedzenie jego idzie się do więzienia, a jeżeli zjesz z boczkiem to ŚMIERĆ ;")

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymon, co ty mi tu mówisz? Jaki mądry jesteś :)
      A jak smalec jest... z tuńczygiem?
      ~Smalec

      Usuń
    2. No... ale... DO WIĘZIENIA?! Całe życie w kłamstwie.. :'o

      Usuń
    3. Smalec z tuńczykiem omfg *-* xd

      Usuń
  9. Zgłaszam swój blog, choć nie pozwololiłam sobie xD claruscorvus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lumpeks :DD

    ~MiśQQa

    OdpowiedzUsuń
  11. TEN BLOG TO GÓWNO!!! NIE POLECAM JEGO CZYTAĆ OD RAZU STĄD SPIERDALAJCIE! KURWA POJEBANY BLOG A TYNA I JESY MNIE OSZUKAŁY SĄ WREDNE NIE POWINNY TU PISAĆ A SPIERDALAJCIE A CIEBIE TYNA TO JESZCZE MODZI USUNĄ TY IDIOTKO POJEBANA!! A JESY TO SAMO ZARAZ KONTA NIE BEDZIE HAHA PRZYKRO MI!

    ~Darkkitty772

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie usuną ich xDDD A nawet jak usuną to przywrócą, bo dostaną wiele prośb ;-; A ten blog to dzieło Porshi i to nie jest "GÓWNO"! Jakoś każdy jest wredny na swój własny sposób i nic nikomu to nie przeszkadza. A ty to niby anioł? Tak? Skrzydełka *^-^* Hah...

      ~1szymon102

      Usuń
    2. Ej, Szymon. Ta dziewczyna to moja kol z klasy i mnie oskarżała bo jej niby usunęłam konto... A na fejsie mi pisała Ty jebana szmato itp... ;-; Ale to nie ona to napisała, pewnie druga kol z klasy którą też oskarża -.- Debilka... Wstawie na mojego bloga screeny z rozmowy z nią z FB :")

      Usuń
    3. Anonimku... współczuję Ci życia w patologii... :c [*]

      Usuń
    4. Wezme wytne ten komentarz i utne napis anonimowy i wyślę do modów XD Haha... Nie no nie uwierzą ;-; Albo pokaże że mnie na FB obraża xd

      Usuń
    5. Dawno do modów nie pisałem xDDD

      Usuń
    6. A MAM WAS W DUPIE A TY MAJA SIE ZAMKNIJ NAJPIERW MI USUWASZ KONTO A TERAZ UDAJESZ ŚWIETĄ KURWA

      Usuń
    7. Ja pier... Skąd ta anonimowa podróba zna szczegóły? Aha czyli pewnie to prawdziwa Darkkitty772 skoro też mnie o to oskarża ;_;

      Usuń
    8. Haha ;") Anonimku, może słownik?

      Usuń
    9. Ej ja zgłaszam tą darksritti XD

      Usuń
    10. Tak, oczywiście, że Cię oszukałam!
      Tak, z pewnością mi usuną konto!
      Tylko wiesz, jest mały problem... My się w ogóle nie znamy ;') .

      <><><>
      'tynas;')
      <><><>

      Usuń
    11. byuam śfjatkiem jag tyna će pobiua i će okradua
      Lool prędzej ci konto usuną, Tyna nic nie zrobiła c':

      Usuń
    12. Tyna! Ty ją zgwałciłaś!! Wyruchałaś ją tak mocno, że teraz ma coś bardzo nie tak z głową!

      Usuń
  12. Smalcu podaj lumpeksy w których kupujesz omg co za cudowny lumpeksowy look :'D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ey! Zbierajcie ciuchy nie potrzebne i otworzymy lumpeks *^-^*

      Usuń
  13. Zgłaszam swój blog. Adres - filmowe-msp.blogspot.com
    ~~~~~~~~~~
    'Princess Madelyn
    /Kellow

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam swojego bloga. Link: msp-by-szaralaskaroku.blogspot.com
    Emi

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam mojego bloga - Msp-i-angellea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)