Menu

piątek, 7 sierpnia 2015

A ja mam buraki! - Forum sprawia, że przestaję wierzyć w ludzkość.

Witajcie obywatele tej zacnej planety. Z tej strony Marcia.
Tak, wiem, ostatnio się lenię. Przepraszam Was za to strasznie. Mam do nadrobienia trzy posty.
Dobra, co ja się będę rozpisywała? Zacznijmy.

Po raz kolejny odwiedziłam forum. Roiło się tam od bzdurnych tematów, przez które powoli przestaję wierzyć w ludzkość.
Zresztą, zobaczcie sami...


Moja ponadprzeciętna inteligencja sprawiłam, że wszystko z tego tematu zrozumiałam, jednak sprawił on, iż uderzyłam łbem w klawiaturę.
Siniaki po tym walnięciu nie zejdą szybko...


Tylko ja mam tak zryty mózg, że zrozumiałam o co chodzi?
I teraz pytam się: NAPRAWDĘ?


Temat niby ok, lecz napisanie "Jestem Super" tak, aby nikt nam nie przerwał nie jest łatwe. Na dodatek nagroda za ów napis jest dość skromna.


Aha.
Nie no.
Ok.

"Wszyscy kochają żółwia Leoncię" - ów zdanie mnie wręcz powaliło z nóg. 'Bółka' musi mnie lubić...
A co do pytania: ale kogo to, do jasnego numerku obchodzi?

To by było na tyle. Widzimy się o godzinie piętnastej, kiedy to przygotuję dla Was nowy look. A tymczasem żegnam, pozdrawiam & miłego dnia życzę!
~Marcia / Jeremy.
Dzisiaj bez loga, albowiem jestem na komputerze swojej sześcioletniej kuzynki Dominiki. Ja temu dziecku pokazałam FNaF, ludzie, co ze mnie za potwór!

7 komentarzy:

  1. Jak ktoś to zrobi dla beki to ok, ale jak tak serio i w ogóle to tylko jak najszybciej wyjść z tematu. 40 cm? Aha xDDD

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszyscy to zrozumieli. XDDD

      Usuń
    2. Paulina- skąd wiesz? Może mierzyła xDD

      Usuń
  2. MARCIU NIE MARTW SIĘ, TEŻ MAM TAK ZRYTY MÓZG ŻE ZROZUMIEM NAJRÓŻNIEJSZE TEMATY XD
    MÓZG ZRYŁA MI KLASA, CODZINNIE JAKIEŚ ZBOCZONE TEMATY NA LEKCJACH ... EH SZKODA GADAĆ ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale co ma 40 cm o.O Haha nie no wiem i bardzo to interesujące xd

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)