Menu

piątek, 14 sierpnia 2015

#5 History of MSP - Unikaty

Cave Inimicum!

Tak, tak w końcu udało mi się napisać posta z unikatami! Bez zbędnej gadaniny przechodzę do sedna.
Dodam jeszcze tylko, że: 
Podzieliłam wszystko na kategorie: Włosy, bluzki/sukienki, doły, dodatki, buty.
Postanowiłam iż nie będę opisywać wszystkich ubrań.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bluzki/sukienki
Na przedstawionym wyżej zdjęciu widzimy poszarpaną bluzkę w kolorach: białym i czarnym. Jest ona na długi rękaw. Spod niej (jeśli można to tak ująć) wystaje biustonosz. Pod nim można zauważyć trzymające się jakimś cudem (Hehe ;') kawałki materiału. Bluzka nie jest zbytnio przestarzała graficznie, więc można stwierdzić iż nie została stworzona w 2009 czy 2011 roku tylko w 2012. Być może był to dodatek to pakietu VIP.
Tutaj mamy już bardziej "starą" graficznie bluzkę. Jest ona w kolorze białym, przypomina mi górną część sukienki balowej. Po zakupieniu wyżej ukazanego ubrania nie licząc niego dostaniemy też dwa naszyjniki w kolorze żółto-pomarańczowym (przypominający złoto). Jeden z nich wygląda jak perły, a drugi zaś ma zawieszkę w kształcie serca.
 Tym razem możemy oglądać szaro - białe poncho z długim rękawem. Nie jest to bardzo rzadki unikat, ale nie było możliwości kupienia go podczas tygodnia unikatów, więc z pewnością ma większą wartość niż np. taka sukienka:

Wyżej ukazana bluzka jest w kolorze czerwonym i bordowym. Jej rękawy mają długość 3/4. Na bluzce można zauważyć wzorek, którego zadaniem za pewne było unowocześnienie bluzki. Nie mniej jej grafika jest przestarzała.
Na scr. widzimy coś podobnego do bluzki jednak nie jest ona zwyczajna. Kształtem przypomina mi gorset jednak to coś (opisane prostymi słowami) to czarny biustonosz na, którym są kości.
Na zdjęciu widnieje różowa bluzka z nadrukiem jednorożca (w mocniejszym odcieniu różu). Ma on kolorową grzywę , pod nim są trzy kwiatki. Wygląd bluzki wskazuje, że jest ona bardzo "stara". Nie licząc nadruku jest tylko parę cieni dzięki, którym wyglądałaby bardziej realistycznie.
Wyżej została ukazana czarno - biała sukienka. Jest na niej biały (podchodzący w odcień szarego) fartuszek. Przypomina mi to strój jakiejś kelnerki. Widać, że tutaj mamy więcej cieni niż poprzednio jednak mimo tego faktu sukienka też za pewne jest unikatem z 2011 - 2010 roku.
 Tutaj mamy bluzę z długim rękawem. Widnieje na niej biały napis "mɘzk". Myślę, że tutaj nie ma za bardzo co opisywać.
Następna bluzka jest w kolorach bordowy i czarny. Widać też, że ma siedem dziur. Na środku widnieje napis "SICK". Myślę iż bluzka pochodzi z jakiegoś konkursu Halloween'owego lub pakietu vip.
Tutaj widzimy sukienkę "Miss Valentine". Jest w kolorach: czarny, biały, czerwony i różowy. Są na niej małe czerwone serduszka. W talii widzimy różową koronkę za to na dole jak i na górze białe falbanki. Grafika jest przestarzała, jednak sukienka bardzo mi się podoba.
Kolejnym ubraniem jest ta oto czarna bluzka. Jak widzicie jest na niej nadruk tęczy. 
Na zdjęciu wyżej widzimy za pewne jedną z najstarszych bluzek na MSP. Jest ona na długi rękaw. Nie ma na niej żadnych cieni, które by urzeczywistniły jej wygląd, więc można śmiało stwierdzić iż jest z 2009 roku.



Na powyższym zdjęciu widzimy czarno - różową sukienkę o nietypowym kształcie. Jej grafika z pewnością jest przestarzała, gdyż zastosowano mało cieni.
Tutaj zaś mamy różową bluzkę, a właściwie top na ramiączkach. Oprócz tego widzimy też "dziwny pasek w okolicach szyi", który łączy ze sobą ramiączka z przeciwnych stron. Na jego środku jest czarna pętelka/kokardka.

Na zdjęciu mamy kurtkę w kolorach: niebieski i różowy. Widać na niej sporo cieni, które miały poprawić jej wygląd jednak grafika nadal przypomina tą z 2011 roku. 



(Jeśli chodzi o tą wyżej przedstawioną bluzkę - nie jestem do końca pewna, że to unikat)


Tutaj widzimy biało - czarną marynarkę zapinaną na guziki. Jej grafika jest taka jak z 2011 roku, więc to z pewnością unikat.

Kolejna taka bluzka z nadrukiem "czegoś tęczowego"? Sądzę, że ona jak i bluzka z tęczą oraz ta z nadrukiem jednorożca mogą pochodzić z jednego konkursu.
Udało mi się znaleźć "sukienkę - choinkę", którą widzicie wyżej na scr. Można na niej zauważyć małe kolorowe bombki i gwiazdki. 

Na wyżej przedstawionym zdjęciu znajduje cię czarna bluzka z białymi napisami "TEAM JACOB" (tego drugiego nie potrafię odczytać) i czterema konturami serduszek. Za pewne pochodzi z konkursu o Sadze Zmierzch.
Tutaj widzimy bluzkę w kolorze szarym z nadrukiem podobizny twarzy Taylora Lautnera. Grał on rolę Jacoba Blacka w Sadze Zmierzch. Tak ja wyżej bluzka ta prawdopodobnie pochodzi z konkursu na ten temat.
Z kolei na tym wyżej przedstawionym zdjęciu mamy czarną bluzkę z napisem "TEAM EDWARD". Ponownie przypuszczam, że jest to ubranie z motywu dotyczącego Sagi Zmierzch.
Na powyższym scr widzimy czarną bluzkę z nadrukiem kota. Jednak nie jest to cały kot, a tylko głowa i ogon. Szczerze mówiąc wygląda to trochę dziwnie, ale myślę, że kupiła bym to ubranie.

Tutaj widzimy czarną bluzkę poplamioną krwią (gdyby był to inny kolor z pewnością wyglądałoby to jak farba). Jest to pewnego rodzaju dowód, że dawniej modzi tworzyli bardziej "straszne" ubrania i animacje. Taka bluzka przydałaby się w nie jednym horrorze.
Postanowiłam też znaleźć jakieś unikaty dla chłopców. Niestety nie znam się na nich i znalazłam tylko taką oto bluzkę w kolorach: szary, biały i jogurtowy róż.

To już wszystkie bluzki i sukienki jakie miałam wam do pokazania.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Włosy


 Wyżej ukazane włosy są z pewnością jednymi z pierwszych. nie ma prawie żadnych cieni oraz wystarczy wziąć pod uwagę to, że zostały źle zrobione. Mowa tutaj o tym, że tylna część powinna być za szyjom, a tym czasem ona jest na niej.








 Tutaj mamy brązowe włosy na, których jest czapka (właściwie to daszek). Mamy dowód na to, że kiedyś modzi nie przywiązywali takiej wagi do ceny - dzisiaj musielibyśmy kupić włosy i czapkę oddzielnie.




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dodatki







 Jak widzicie udało mi się znaleźć kolczyki w kształcie kurczaczków (urocze *^-^*). Być może pochodzą z jakiegoś motywu wielkanocnego.


 (Tak to są gałęzie na głowę ;_;) 
Tutaj mamy opaskę z białym kurczaczkiem, jest taki sam jak ten na kolczykach.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Doły 






 Na przedstawionym wyżej zdjęciu widzimy zapewne jeden z najstarszych spodni na MSP. Grafika jest bardzo przestarzała, więc może są z 2009 roku.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Buty




To już wszystko co dla was przygotowałam. Mam nadzieję, że post się podobał bo włożyłam w niego masę pracy. Znalezienie tych wszystkich unikatów nie było wcale proste.

Ogólnie opisy miały być bardziej urozmaicone, ale postanowiłam posłuchać muzyki (nie mogłam się skupić na tym co robię). Więc, że tak to ujmę "opisy z dupy wzięte" zawdzięczamy tym oto teledyskom:
>>KLIK<<
>>KLIK<<
>>KLIK<<

Słuchałam ich może nawet rok temu, ale co z tego ;_; xd
Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3 | Jess | Marsowa ♥

34 komentarze:

  1. Cudowny post *^* uwielbiam jak piszesz o unikatach. Mam pytanie.
    Chcę ci się wstawiać tyle zdjęć? :K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;3
      Szczerze mówiąc to nie - nie chce mi się. Nie mówiąc już, że najpierw musiałam spędzić godziny na niemieckim serwerze,aby to wszystko znaleźć.

      Usuń
  2. Jesy, ile screenów... jednym słowem wymarzona notka! Przyjemnie się czyta, nie na błędów - super ^-^

    OdpowiedzUsuń
  3. To są twoje unikaty? Wooow jak tak *-* lecę oglądać Harrego xd super post!

    OdpowiedzUsuń
  4. Skisłam przy tych białych włosach (3. od góry) XDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow chyba to jest post, który miał najwięcej zdjęć jaki kiedykolwiek widziałam o.O
    Podziwiam Cię ♥
    ~ safira987

    OdpowiedzUsuń
  6. diamentowa Pati14 sierpnia 2015 21:46

    Dafuq, mam lub miałam niektóre z tych rzeczy, ale niektórych na oczy nie widziała :v

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post Jess. :) Naprawdę dużo materiałów zebrałaś. He, widzę kolejną "kopiarę" twojego posta xD (nie tego, ale innej części tej serii)
    -link: http://wiki6431namsp.blogspot.com/2015/07/history-of-msp-unikaty.html

    ~Czekoladowa :3
    ~Mala Tyna
    -niechcemisielogowacnakonto

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą czarna bluzke z krwią, niw pamietam kiedy ja kupiłam xD

    -Kisielek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aach, podziwiam, że chciało Ci się tyle tego wszystkiego szukać! Brązowe, rozpuszczone włosy z dwiema kitkami są przecudowne, bardzo żałuję, iż nie można już ich nabyć... Albo chociaż mogliby zrobić teraz podobne, a nie ciągle tylko 235781 wersji zwykłych rozpuszczonych włosów...

    OdpowiedzUsuń
  12. Super duper post xD W filmie nastolatki czy w jakimś była taka dziewczyna co cała była ubrana na unikatowo ;-; Pozdrawiam ~ gabryska59 (≧▽≦)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ileż ty screen'ów zrobiłaś! Niektórych unikatów nie widziałam. Ogólnie post jest bardzo ciekawy.
    Pozdrawiam
    ~EmilyChan

    OdpowiedzUsuń
  14. lubisz to suko ohh tak

    OdpowiedzUsuń
  15. DARMOWY VIP!!! Tylko tutaj:

    http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń
  16. Omfg lof ju soł macz za ten post =*. =

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam twoje posty Aga ^^
    Jesteś moją ulubioną redaktorką ever <333

    ~MyszQa NT
    ~ Anon ;') (bo telefon)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, podziwiam Cię, że chciało Ci się tego wszystkiego szukać! Niesamowity post *o*

    OdpowiedzUsuń
  19. Hey! Myślę, że to przeczytasz albo ktoś inny, ale czy zrobilabys mi takie bloga z ladnym tlem fajną muza a ja bym go prowadzila? Bardzo lubie i podoba mi sie twoj blog, a ja nie umiem takiego stworzyc wiec tak?

    ~OkLol221 (jak tak to napisz na msp)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te gałęzie na głowe to była ta siekiera z krwią na głowę, dzięki modzi ;_;

    OdpowiedzUsuń
  21. Błagam, jak się nazywają te osoby z unikatami? Proszę. PS świetny artykuł!

    OdpowiedzUsuń
  22. Błagam, jak się nazywają te osoby z unikatami? Proszę. PS świetny artykuł!

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy ktoś wie jak nazywa się osoba mająca buzkę z Edwardem? Zanalazłam tylko jednego artbooka z tą koszulką, ale oczywiście osoba która go stworzyła usunęła się -,- A tak wogóle świetny artykuł!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja widziałam na duńskim MSP, jak użytkownik o nazwie Claus (tak, założyciel MSP) miał te fioletowe spodnie i one miały takie migające "światełka" *-* PS. Mam jedną z fryzur uni *-*
    -Pielegnicaseverum123

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)