Menu

poniedziałek, 10 sierpnia 2015

#3 Loga - Poradnik

Cave Inimicum!

Witam Was moi drodzy, wczoraj zostałam poproszona o przygotowanie kolejnego poradnika. Z tego co pamiętam będzie to 3 poradnik dotyczący robienia loga.
O czym dzisiaj powiem?

1. Jak prościej wykonać "kółko"
2. Jak dodać wstążkę (za kółkiem)? 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zacznę od prostszej metody robienia koła. Wbrew pozorom jest to dziecinnie łatwe.

1. Przygotowujemy logo (Dokładnie moviestar + tło nic więcej).
2. Wchodzimy na stronę piZap .

a) Wybieramy nasze nieskończone logo
b) Klikamy "ludzika z nożyczkami", wybieramy tło jakie ma być w kółku
c)
Zmieniamy opcje wycinania na wycinanie danych kształtów, w tym celu wystarczy kliknąć "Shapes".
Następnie wybieramy kształt koła (właściwie ono się samo pojawi, więc nie trzeba będzie tego robić), możemy je powiększać zmniejszać - Jak chcemy.
Gdy już skończymy klikamy "FINISH".

d) Gotowe! Mamy już nasze kółko (Logo dokańczacie sobie sami).

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dobrze więc, teraz pokażę Wam jak dodać wstążkę. Tak jak wyżej nie jest to nic trudnego.

a) Musimy znaleźć "wstążkę" i zrobić jej scr.

(Ja znalazłam odpowiednią wstążkę na tej stronie ---> klik)
b) Jeśli mamy kolorowe tło trzeba je usunąć (Ja to robię w Paint).
c) Wchodzimy na stronę SumoPaint i usuwamy białe tło.
d) Jak poprzednio trzeba wejść na stronę piZap, otworzyć nieskończone logo.
e) Następie klikamy na "ludzika z nożyczkami", wybieramy naszą wstążkę.
f) Zamalowujemy wstążkę, gdy skończymy klikamy "FINISH"
g) Dopasowujemy wstążkę (ja zawsze ją rozciągam). Jeśli chcecie by była za moviestar wystarczy kliknąć przycisk, który oznaczyłam czerwoną ramką.
h) Gotowe! (Resztę dokańczacie sami).

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że uda wam się zrobić wstążkę lub kółko. Jak mówiłam jest to bardzo łatwe w obu przypadkach. 
(Przepraszam za liczne powtórzenia, które znajdziecie w tym poście).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Postaram się na jutro przygotować post z serii History of MSP. W związku z tym mam do Was pytanie - Co ma się w niej znaleźć? 
Myślałam, że poszukam jakiś unikatów na niemieckim MSP i je zaprezentuje. Ostatnio przypadło to Wam do gustu, a wasze komentarze sugerowały iż nie widzieliście jeszcze niektórych z nich. Jeśli macie jakieś pomysły - piszcie.

Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3 | Jess | Marsowa ♥

14 komentarzy:

  1. Fajny poradnik! A co do History of MSP to pokaż unikaty. :)
    Pozdrawiam
    ~EmilyChan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te unikaty* xd Piszę z telefonu.

      Usuń
    2. Ok myślę, że jutrzejszy post się spodoba czytelnikom.

      Usuń
  2. Tak.. Pokaż te unikaty! c: Może będą jakieś ciekawe których jeszcze nie widziałam... ^^
    Jestem bardzo ciekawa! *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno coś się znajdzie. Poszukam może też czegoś na duńskim msp ;D

      Usuń
  3. Zrób w tym poście unikatowe looki, no takie jak ze starego MSP.

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spk, chyba połączę to w jeden długi post.

      Usuń
  4. Świetny poradnik ! W końcu taka sierotka jak ja będzie umiała zrobić logo c':

    OdpowiedzUsuń
  5. Może napiszesz coś o starych konkursach, jaki był pierwszy konkurs, kto w nich wygrywał, w którym konkursie powstał jakiś sławny unikat (serduszka na nogę, balerinki z kokardkami itp.). Chociaż to może zrób w jeszcze następnym poście :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, a skąd ja mam wiedzieć jaki był pierwszy konkurs? xd zaczęłam grać w 2013....
      Nie no tak tylko mówię, przecież da się znaleźć takie informacje.

      Co do pomysłu na posta ta już go planowałam wcześniej ;3
      A do tego na jutro mam już takie materiały, że - dupe urywa (iż tak to ujęłam xd)

      Usuń
  6. WIELMOŻNA AGO. XDDDDDD
    Chwała Ci za zrobionie tego poradnika. *-* W końcu zrobiłam to kółko (dzięki Tobie). Dziękuję. *-*
    ~Lanche MSP.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)