Menu

niedziela, 9 sierpnia 2015

#1 Look inspirowany, Grafik, Loga.

Cave Inimicum!
(#używanie nowego przywitania)

Dobrze więc, dziś przedstawię wam dwa looki oraz wyjaśnię kilka spraw.
Zaczniemy od look'ów.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wczoraj wpadłam na pomysł by odwzorować stylizację, którą stworzyłam w grze (właściwie to chat 3D) IMVU na MovieStarPlanet. 

Oto stylizacja nr. 1 wersja IMVU:
Całość prezentuje się bardzo ładnie. Uwielbiam spodnie  z dziurami do tego dodałam białą koszulę z czarnymi elementami, która bardzo do nich pasuje. Kolejną rzeczą są włosy w kolorze niebieskim i białym. Widzimy też na głowie czarny kapelusz, a u dołu białe buty (nike).




Jak poszło mi z odwzorowaniem?
Oto efekty:
Nie poszło mi najgorzej, jednak nie wszystkie elementy się zgadzają. Dokładnie chodzi mi o bluzkę - nie mogłam znaleźć takiej z dłuższym rękawem. Jak wyżej stylizacja bardzo mi się podoba niestety cena nie zachwyca. 
Look kosztuje 2975sc oraz 3 diamond, mogą go zakupić tylko użytkownicy posiadający VIP.

Look został stworzony z:
  • Włosy - Goldielocks (500sc)
  • Ubranie - Cute Nr. 8 (300sc) oraz Aiming High (575sc)
  • Buty - MSP Kicks (450sc)
  • Dodatki - Shoole Bowler (400sc) oraz Fake Plugs (3 dm)
 Inne warianty kolorystyczne:
 Wersja Żółto - Różowo - Biała
Wersja Zielono - Czarno - Różowa (brudny róż)

Oto stylizacja nr. 2 wersja IMVU:
W tym look'u dominują ciemne kolory. Postać ma włosy związane w warkocz, na głowie czapkę. Wybrałam też czarny crop top z nadrukiem księżyca i bordowe spodnie. Do tego trampki i złoty zegarek. Myślę, że nie wyszło najgorzej.



Odwzorowanie:
Wyszło całkiem całkiem. Jedyne co nie pasuje do wyżej zaprezentowanego zdjęcia to włosy - grzywka powinna być przeczesana na jedną stronę. Nie znalazłam też bluzki z nadrukiem księżyca (nic dziwnego). Całość jest ok, jednak poprzedni look bardziej mi się podobał.
Całość kosztuje 4525sc, stylizację mogą kupić użytkownicy nie posiadający VIP jak i ci, którzy go posiadają.

Look został stworzony z:

  • Włosy - Sultan's Daughter (500sc)
  • Ubranie - Beverly Beach (425sc) oraz Even Higher (650sc)
  • Buty - Sneakylicious (500sc)
  • Dodatki - On Time (350sc), Melon Head (375sc) oraz Face Piercing (275sc)



Inne warianty kolorystyczne:
 Wersja Czarno - Niebiesko - Biała
Wersja Biało - Zielono - Różowa (brudny róż)

(zdjęcia look'ów zrobiłam na koncie Hisae Izumi)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dobrze, więc teraz chcę ogłosić, że zawieszam serię (jeśli można to tak nazwać) z logami. Nie mam czasu by je robić.
Kolejną rzeczą o, której musicie wiedzieć jest odwołanie grafiku. Bez niego pracuje mi się o wiele lepiej. Tak, tak wiem - cały czas coś zmieniam, ale na prawdę zrozumcie mnie. Będę pisać posty 5/7 dni w tygodniu (w czasie wakacji). Niektóre serie będą częściej, niektóre rzadziej. 
Teraz priorytetem jest dla mnie pisanie tej (nowej) serii, History of MSP oraz  Fashionable Inspirations - Around the World.

Jeszcze wspomnę na czym polega nowa seria: Chodzi w niej oto, że wybieram jakąś grę (na telefon bądź komputer). Następnie tworze w niej jakiś look/rysunek (cokolwiek) i inspirując się tym, robię look na MovieStarPlanet.

To było by na tyle.
Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3 | Jess | Marsowa

24 komentarze:

  1. PIERFFSZA. A kiedy ,, Look a star"?
    ~Sara00051 (Telefon...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdzie się miejsce c; ogólnie stwierdziłam, że seria nie jest ciekawa. Jednak jeśli chcecie mogę ją kontynuować.

      Usuń
    2. Kontynuuj! Seria jest bardzo fajna;)

      Usuń
  2. Och... Ta ilość ubrań w sklepie na IMVU *^-^* Szkoda, że na MSP tyle nie ma, bardzo.

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne look'i. *^* Właśnie, czemu nie ma ,, Look a star " ? :c
    Pozdrawiam cieplutko ( chociaż jest lato XD )
    ~EmilyChan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze grasz w IMVU? Jeśli tak, to jaki masz nick? Bo mój to Bloggerkaa ^^
      ~EmilyChan

      Usuń
    2. Seria "Look so a Star" będzie kontynuowana ;) przecież będę pisać 5 postów, a wymieniłam 3 serie xd Na wszystko będzie czas (y)

      Usuń
    3. Poza tym tak, gram w IMVU xd
      Jeśli chcesz to mogę Cię zaprosić ;3

      Usuń
  4. Fajny post

    ~MiśQQa

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesy jak zrobiłaś ten pasek w Twoim logu ? Mogę prosić o poradnik dotyczący tego ?
    `V.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj w necie, albo bądź kreatywna.

      Usuń
    2. Już jest post z poradnikiem ;3

      Usuń
  6. Cudowne <3 Zawsze chciałam grać w Imvu ale jestem takim debilem, że tg nie ogarniam xd Ale bądź co bądź, świetne stylizacje ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne <3 Zawsze chciałam grać w Imvu ale jestem takim debilem, że tg nie ogarniam xd Ale bądź co bądź, świetne stylizacje ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W to ogólnie nie da się "grać" tam po prostu można kupować ubrania i rozmawiać na chatach (w takim skrócie)

      Usuń
    2. No właśnie xDDD TAM SIĘ NIE GRA.

      Usuń
  8. Śliczne looki <3 Jednak lepsze w IMVU c; Mam takie pytanie ,czy IMVU ma w końcu wirusy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. IMVU miało kiedyś wirusy? ;o
      Ja gram już od ponad roku (teraz stworzyłam nowe konto, bo wcześniej nie grałam przez dłuższy czas) i jakoś nigdy nie było wirusów itp.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. Ładne looki, fajny post .... extra ^^ Jak nazywasz się na IMVU ?
    ~Nataliaaa
    ~sylwiabar1 ( MSP )
    ~LittleMoonster01( IMVU )

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)