Menu

środa, 5 sierpnia 2015

1. Fashionable Inspirations - Around the World (Francja)

Cześć! (Muszę wymyślić bardziej kreatywne przywitanie)
Na dziś przygotowałam dla was posta z serii - Fashionable Inspirations - Around the World.
Kraj zaproponowała Lyene - będzie to Francja.

FrancjaWieża Eiffla jest jednym z najważniejszych symboli Francji. Jest najwyższą budowlą w Paryżu i piątą co do wysokości we Francji. Stoi w centrum miasta, nad Sekwaną, u północno-zachodniego krańca Pola Marsowego.
Francję nazywa się światową stolicą mody, pracuje tutaj wielu sławnych projektantów i modelek. Pokazy nowych kolekcji największych domów mody traktowane są jako ważne wydarzenia kulturowe. Popularny Paryż to nie tylko zabytki i sklepy. Na turystów czekają też inne atrakcje w postaci rozmaitych lokali. Począwszy od ekskluzywnych restauracji, poprzez kameralne, nastrojowe knajpki, na mrocznych barach skończywszy. 

Teraz zaprezentuje wam looki które przygotowałam.

Oto pierwszy look:
Stylizacja już na pierwszy rzut oka sugeruje, że jesteśmy we Francji. Wszystko to za sprawą bluzki z nadrukiem wieży eiffla (która jest w kolorach tego kraju) i bordowego beretu. Całość podoba mi się, być może kupie ten zestaw.
Look kosztuje 3300 sc, mogą go kupić tylko użytkownicy posiadający VIP.

Do stworzenia tej stylizacji użyłam:

  • Włosy - Gamer Chic (650sc)
  • Ubranie - Eiffel Top (450sc) oraz Mesh Magic (500sc)
  • Buty - Cheeky Footies (600sc)
  • Dodatki - Vive La France (350sc)

Inne wersje kolorystyczne:
 Wersja miętowo-brązowo-biała
Wersja (lekko) żółto-brązowo-różowa
Inspiracją do stworzenia tego zestawu było to zdjęcie:

Oto drugi look:

Stylizacja ma przedstawiać typową mieszkankę Francji. Postanowiłam, że zrobię elegancki look - dodałam kapelusz i koszulę. Myślę, że nie wyszło najgorzej.
Look kosztuje 3900sc, mogą go kupić tylko użytkownicy posiadający VIP.

Do stworzenia tej stylizacji użyłam:
  • Włosy - Icy Tips (600sc)
  • Ubranie - Street Right (625sc) oraz Even Higher! (650sc)
  • Buty - Full Deck (500sc)
  • Dodatki - School Bowler (400sc) oraz Plastic Fantastic (375sc)



 Inne wersje kolorystyczne:
 Wersja brązowo-brzoskwiniowo-miętowo-biała
Wersja biało-czarno-żółta (brudny żółty) 

Inspiracją do stworzenia tego zestawu było to zdjęcie:
Pora na Make-up!

Postanowiłam, że użyje kolorów flagi Francji (niebieski i czerwony). Efekt jest zadowalający. W tym makijażu nasza moviestar świetnie wyglądała by w pierwszej stylizacji.

Inspiracją do stworzenia makijażu było to zdjęcie:

Teraz pokarze wam jaki unikat udało mi się znaleźć:


Na obrazku widzimy unikatową bluzkę na długi rękaw z nadrukiem wieży eiffla. Widnieje też na niej napis "Je t' sime Paris" (nie da się dokładnie tego zobaczyć, więc jeśli jest błąd to wybaczcie) oraz cztery serca. Jak widzicie oprócz bluzki jest jeszcze "dodatkowa" chustka/apaszka. Uważam, że najlepiej prezentuje się druga wersja kolorystyczna.

Tak unikat wygląda na moviestar:

Unikatowe stylizacje:
 W pierwszej stylizacji oprócz naszej bluzki są unikatowe włosy i dwa tatuaże (na nogach). Całość jest w kolorach czarny, biały i bordowy. 
Tutaj widzimy strój w kolorach biały, czarny, bordowy i czerwony. Nie licząc bluzki jest tu tylko unikatowy beret. 

Unikaty znalazłam na Niemieckim serwerze u tych osób:


Piosenka:

Piosenką jest oczywiście Derniere Danse. Większość z was pewnie ją zna.

To by było na tyle. Mam nadzieje, że post się spodobał. Macie jakieś pomysły na kraj do następnego posta? Czekam na wasze komentarze!

Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3 / Jess / Marsowa ♥

31 komentarzy:

  1. Może dodaj jeszcze kategorie "Animacja"?
    Będzie fajnie, więcej do czytania! :*
    Pozderki! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Może dodaj jeszcze kategorie "Animacja"?
    Będzie fajnie, więcej do czytania! :*
    Pozderki! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Znam prawie wszytkie jej piosenki na pamięć.. Może dodałabyś też rzecz, czy coś w tym stylu.(?) Jednak, chyba to by za dużo Ci czasu zabrało... ;/

    ~ tekna125

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne piosenki, bo w pięknym języku *-*

      Usuń
    2. Mogę spróbować, ale faktycznie znalezienie jakiegoś unikatu i przygotowanie materiałów (nie licząc już czasu pisania notki) dużo mi zajmuje.
      ~`.A

      Usuń
  4. Druga stylizacja najładniejsza. Oczywiście oryginał bo jak by nie inaczej :^)

    OdpowiedzUsuń
  5. #BeretyZawszeSpoko
    Ciekawy i długi post ;*

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  6. #BeretyZawszeSpoko
    Ciekawy i długi post ;*

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  7. W następnym poście zrób Turcję lub Hiszpanię ^-^

    OdpowiedzUsuń
  8. W następnym może Japonia lub Chiny? Z chęciom zobaczyła bym looki w takich klimatach!
    Fajniutki post! Więcej takich długich! Hehe!
    Pozdrowionka! :*

    PS: Zapraszam do mnie i mojej przyjaciółki - http://msp-msp-msp-oliwia.blogspot.com/
    Komentarze mile widziane!

    #Aya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma takich serwerów MSP.

      PS: To nie tablica ogłoszeń. Wyjdź z tymi reklamami.

      Usuń
    2. Poza tym Szymek (jak to Paula ujęła) co z tego, że nie ma takich serwerów?... Nie chodzi o to jakie są serwery xd

      Usuń
    3. Nie? Aha xDDD Ja myślałem, że ty wchodzisz na te serwery i tam te looki robisz ;-;

      Usuń
  9. Może .. Turcja? Chciałm,napisć 'Państwo Osmańkie..'.

    ~ Sylviane
    ~ Tekna125

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielbicielka Wspaniałego Stulecia?
      #WSP'sowcy łączmy się!
      /Aga, Kamciamomo

      Usuń
    2. Czy tylko ja uważam, że to "Wspaniałe Stulecie" jest nudne? xd
      ~`.A

      Usuń
  10. Fajny post ^^ Tylko że ten pierwszy look mogą kupić osoby bez vip ;-; Wystarczy zmienić te buty I jest taka sama fryzura nie dla vip tylko bez pasemek :D I w tym drugim też można zmienić buty... Choć nie będzie takie same ;-; I nie chciałam sie teraz wielce wymądrząć ;) ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna post, dużo kategorii (w życiu nie widziałam tworzenia stylizacji z unikatów), choć jak dla mnie Francja jest przereklamowana :P Następnym razem może jakiś kraj skandynawski?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna post, dużo kategorii (w życiu nie widziałam tworzenia stylizacji z unikatów), choć jak dla mnie Francja jest przereklamowana :P Następnym razem może jakiś kraj skandynawski?

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcę ten unikat. *-*
    Cudooooo!
    #BeretyZawszeSpoko jak to Szymek powiedział.
    Następny kraj? Może Dania? Nie wiem nawet jakie są kraje na MSP. XD
    Pozdrawiam mamę, tatę (lol, żartuje. Ciebie nie pozdrawiam śmieciu) oraz Paulika i Szymka. ;****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio nie wiesz, że serwer Duński powstał jako pierwszy? ;') Przecież założyciel MSP jest Duńczykiem (tuńczyk *^-^*) xd

      ~`.A

      Usuń
    2. Wiem, że jest Duński i zaproponowałam go, bo innych nie znam. XD
      A nie, czekaj. Znam jeszcze Polski! XD

      Usuń
    3. Też chcę ten unikat, ale na polskim MSP nie widziałem i to dla dziewczyn, żal *^-^*

      Usuń
  14. Ty, Wam, Tobie pisze sie z wielkiej litery, Agus. :') Szacunku troche.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)