Menu

czwartek, 30 lipca 2015

Zapowiedź serii + Little Test + look "Queen Of Summer"

Witam wszystkich! ♥
Tutaj...wiadomo kto po tytule. :)
Postanowiłam prowadzić dwie serie, żeby nie było nudno.
Drugą serię jaką chciałabym prowadzić to...

Blog vs. Blog

Chyba każdy wie o co chodzi w tej serii. Jednak wyjaśnię.

Blog vs. Blog-Wybieram dwa zgłoszenia blogów. Oceniam:
-Nagłówek
-Ortografię i interpunkcję
-Częstotliwość pisania postów
 Wiem, że inni mają taką serię na blogu, ale każdy chyba ma prawo.
Zgłaszajcie blogi w komentarzach.

____________________

Druga sprawa czyli Little Test na forum.



Dodała go oczywiście Anonymous. Hmm..
Kiedyś ( niedawno ) napisała do mnie koleżanka, że na angielskim pojawiają się takie typu posty na forum. Najpierw to olałam. 
Ale Anonka to zwykła użytkowniczka, która chciała postraszyć. Po co pisze te kropki? I diabełka.

BOJĘ SIĘ!!!


MAM DEPRESJĘ!


LITTLE TEST?


PRZYWŁASZCZY SOBIE MOJE KONTO! LUDZIE!


Nie no spoko. Luz ziomale! Ale lepiej nie pisać tam w tym Little Test. Może to jej taka "taktyka". Najpierw tam będzie pisać spokojnie kropeczki, później ludzie będą pisać komentarze i następnie nas

OKRADNIE!!!
O lol.
Co się ze mną dzieje??? Ludzie!!!
Ostatnio jestem nie w sosie.
Zakończmy ten temat.



_____________________________________



Dobsz, teraz pokażę Wam look, który stworzyłam.


Jest ładny, letni. I cena jest OK. Tylko 14OO Sc + 4 diaxy. Tylko wymaga Vip'a...

Teraz pokażę skład:



No niestety, ale prawie wszystkie artykuły wymagają Vip'a.
Włosy za 4 diaxy. Polecam kupować np. włosy do looka właśnie za diaxy. Wyjdzie taniej. :)

A teraz...sesyjka!




Przepraszam za krótki post. Może wyjdzie długi. Ehhh.
#Psdr ♥
~Bobcia Jodzia
~Wielmożny Smalec

17 komentarzy:

  1. Pierwszy! Idziem posta czytać xdd

    =Whatever=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam blog - msp-oczami-selenaxs5.blogspot.com

      Blog koleżanki. (:

      Usuń
    2. Fajny post. Fajny look. I.. Nie wiem co jeszcze fajne.. xD

      Usuń
  2. Fajny, letni look. Jedynie co bym zmieniła to buty. (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ten look robiłam z koleżanką. Ja zmieniłabym włosy i buty - szczerze... nie podobają mi się.
      ~Smalec.

      Usuń
  3. Śliczny look <333 Zgłaszam swojego bloga: msp-by-szaralaskaroku.blogspot.com
    Emi, szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG! OKRADNIE MNIE! Hackerów na MSP nie ma xDDD Kilka tych tematów ja zrobiłem, tak ja ;-; Ale ten tutaj nie, szkoda...
    Look mi się nie podoba. Paula dzisiaj super zrobiła. W ogóle fajne rzeczy dodali i można bardziej kreatywnie "działać".
    Lalalala!! Shakira!!

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka szczerość ,,Kilka tematów zrobiłem ja..." XD

      Usuń
    2. Jak napisałam powyżej... dobra skopiuje.
      Właśnie ten look robiłam z koleżanką. Ja zmieniłabym włosy i buty - szczerze... nie podobają mi się.
      Nom Paula zrobiła super.
      Wiesz za co Ciebie cenię? Za szczerość. ,, Kilka tematów zrobiłem ja"
      Mariolka w Londynie.
      #Heloł! Jestem boska
      ~Smalec.

      Usuń
  5. Chciałabym zgłosić blog claruscorvus.blogspot.com
    A anoni wymarli w 2013/12 roku. W 2012 byli bardzo popularni...

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)