Menu

wtorek, 21 lipca 2015

Zaktualizowany grafik.

Cześć, tu Tori.
Dziś przygotowałam dla Was zaktualizowany grafik i kilka informacji. Grafik wygląda tak :

Poniedziałek : "Wywiady"
Wtorek : Informacja lub brak posta.
Środa : "Konkursowicze"
Czwartek : Brak posta
Piątek : "Prace Tygodnia"
Sobota : "Wywiady"
Niedziela : Brak posta

Teraz informacje.
 Jutro (środa) nie pojawią się "Konkursowicze". Nie jestem też pewna co do serii "Prace Tygodnia" w piątek. Mam nadzieję, że wam to przeszkadza, bo w końcu nie chcecie kilku postów dziennie.

~ Tori ❤️ 

11 komentarzy:

  1. Fajne będziesz prowadzić serie. ^^ Ja już dzis wracam z wakacji, może o 17 pojawi się notka. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ja moge pisac ? Jestem Oliwia ta, ktora nie moze pisac z konta google.
    ~Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tam odpowiadało kilka postków dziennie, bo dzięki temu było co czytać, więc nie rozumiem dlaczego inni mieli z tym problem ;d +Tam miało chyba pisać *NIE przeszkadza (to tylko uwaga;))

    ~Misia 1289

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło być przeszkadza. Mówiła mi to Florka i Jesy <3 oraz Kellow.

      Usuń
  4. Wreszcie jakaś porządna redaktorka ^-^ (oprócz Jesy, Lyene i nowych osób). Obyś miała ciekawe posty, życzę powodzenia w czytaniu xD
    ~ Marta♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi tam odpowiada kilka postów dziennie, bo jest co czytać, pod warunkiem, że nic nie robię i tylko śledzę bloga, ale jak skądś przyjdę i muszę przeczytać 6 postów, to wtedy czytam je już tak byle jak xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi nie przeszkadza kilka postów dziennie, bo jest co czytać :3
    Annabella TBV (piszę z anonima bo nie chce mi się logować xd)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)