Menu

czwartek, 30 lipca 2015

Youtube na MovieStarPlanet!

Witajcie, z tej strony Marcia!
Hihi, tym razem nie zapomniałam napisać, że to ja.

Obiecałam nadrobić zaległości, więc właśnie to robię.
Tematem tego posta jest... YouTube na MSP!
Klikając w ikonkę znanej nam wszystkim strony z filmikami możemy obejrzeć filmy dodane przez moderatorów. YouTube na MSP ma cztery zakładki.

Zakładka "TOP".
Znajdziemy w niej najbardziej popularne filmy i playlisty zrobione przez użytkowników.


Zakładka "Programy".
Filmy na MSP zostały uporządkowane na dwanaście kategorii:
- MSP TV
- Muzyka
- Rozrywka
- Film
- Komedia
- Styl
- Zwierzęta
- Gry
- Społeczność
- Motoryzacja
- Sporty
- Technologia.
Zdecydowanie ułatwia nam to szukanie jakiegoś filmu. Czyż nie?


Zakładka "Moje".
Tutaj możemy tworzyć oraz edytować własne playlisty, w których znajdą się nasze ulubione filmy. Inni użytkownicy mogą oczywiście 'lovkować' nasze playlisty poprzez kliknięcie znaku "Love It".


Zakładka "Od Przyjaciół".
Jest to opcja, dzięki której możemy przeglądać playlisty naszych przyjaciół. Są one uporządkowane według ilości tzw. 'lovków'.


Co jeszcze ułatwi nam wyszukiwanie filmów? Oczywiście nasza niezawodna wyszukiwarka! Za to z YouTuba wychodzimy, jak nam wszystkim wiadomo, przez naciśnięcie znaku "X".

No i na dziś to by było na tyle. Lecę napisać notkę u siebie, a potem obejrzę jak ktoś gra we FNaF'a lub jakieś anime, albowiem od dzisiaj zaczęłam się nim interesować.

Widzimy się jutro!
~Marcia / Jeremy.


1 komentarz:

  1. Według mnie YT na msp jest niepotrzebny - no chyba, żeby muzykę do arta dodać. Nie korzystam z niego ;)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)