Menu

niedziela, 19 lipca 2015

Wywiady #1

Hej, tu Tori. ♥
Dziś  poniedziałek (Znaczy jutro, ale   nie  będę miała czasu) , więc WYWIADY! Dziś przeprowadzę wywiad z MisiekCyberOptyczny.

1 = Ja 
2 = MisiekCyberOptyczny

1 : Od kiedy grasz w msp?
2 : Od  czerwca 2015.
1 : Czy kiedykolwiek myślałeś o odejściu z naszej gry?
2 : Tak  myślałem, ale nie zrobiłem tego. Miałem odejść, kiedy odeszła ode mnie dziewczyna Marysia...
1 : Rozumiem.
1 : Czy uważasz msp za swoje życie? Jeśli tak to dlaczego?
2 : Nie uważam msp za swoje życie, bo to tylko internet, wiesz...
1 : Czy grasz w inne gry podobne do msp np. IMVU, MOMIO itp. ?
2 : Tak  gram w IMVU. To była moja ulubiona gra, dopuki msp się nie pojawiło.
1 :  Co jest Twoim ulubionym zajęciem na msp?
2 : Robienie Artbooków, pisanie z przyjaciółmi.
1 : Jaki poziom jest Twoim celem?
2 : 40.
1 : Dziękuję za wywiad!
2 : To ja dziękuję, za zrobienie go. :)


~ Tori ♥


Mowe  logo. Jak wam się podoba? Mi bardzo! Napiszcie w komentarzach.

15 komentarzy:

  1. Po co robisz wywiad z kims o kim nikt nie wie?hahahahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie może? Twoim zdaniem to wywiady trzeba robic TYLKO ze sławnyni osobami? Mylisz się ;_;

      Usuń
  2. Robi ze mną wywiad bo mnie lubi -,-

    OdpowiedzUsuń
  3. A możecie napisać jak Wam się logo podoba ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Logo śliczne*O*
      ~Sara00051♡

      Usuń
    2. Japierdole. Co za gówno robisz. Jak Nat mogła pryjąć na bloga taką patolę? Zaśmiecasz tylko bloga tymi postami. A piszesz taki syf, że aż strach. Weź się opanuj, i zrób jeden dobry post, a nie sto gównianych na raz. ;-;

      Usuń
    3. Ty się lepiej nie odzywaj. Nie iwesz, że słowa mogą ramić bardziej niż nóż? Ty się lepiej ogarnij, bo to co TY robisz,. to jeszcze większe gówno.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę popieram. Nie to, że chcę Cię obrazić i zhejtować, ale po prostu...

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Staram się, ale to moje początki wiesz...

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)