Menu

poniedziałek, 20 lipca 2015

Wywiad z... Nelcia331!

Witajcie!
Z powodu, iż nadal jestem na wsi, postanowiłam pójść na łatwiznę i opublikować Wam wywiad z Weroniką, czyli Nelcia331. Jeśli spodoba się Wam ten pomysł (o czym koniecznie napiszcie w komentarzach), zrobię z tego serię wywiadów ze "sławnymi" MovieStars. Jednak bez owijania w bawełnę, oto najbardziej oczekiwana przez Was część posta:

Ja - K.
Nelcia - N.

K. - Skąd dowiedziałaś się o naszej grze?

N. - Od byłej przyjaciółki.

K. - Kiedyś zrobiłaś film pt. ,,Klątwa Laleczek", który z resztą trafił do TOP. Skąd wzięłaś na niego pomysł?

N. - Głownie z rozmową z autorką filmu o ,,Barbie", ale pomysł miałam już wcześniej, kiedy moja siostra cioteczna się nimi bawiła.

K. - Jak czujesz się mając wysoki level?

N. - Normalnie. Jak mam się czuć? Jestem graczem jak każdy inny.

K. - Co najbardziej cenisz w tej grze?

N. -  Najbardziej cenię poznanych tutaj przyjaciół. Pozrowienia dla Tomka, Mai, Izy i innych.

K. - Czemu poświęcasz najwięcej czasu na MSP?

N. - Na reklamowaniu filmów, i robieniu ich. Z przyjaciółmi kontaktuję się poza MSP, gdyż tu nie da się normalnie pisać. Użyjesz brzydkiego słowa, i już masz bana na kilka dni. 

K. - Skoro wspomniałaś o reklamowaniu, jaki jest Twój ,,przepis" na sławę i dobrą statystykę na filmach?

N. - Odświeżam status - to wystarczy.

K. - Jakie filmy na MovieStarPlanet wolisz - poważne, czy śmieszne?

N. - Zależy w jakim wykonaniu.

K. - A sama starasz się, żeby Twoje serie poruszały bardziej zabawne czy poważniejsze tematy?

N. - To zależy od mojej weny. Ogólnie nie robię śmiesznych, dlatego, że każdego co innego bawi.

K. - I ostatnie pytanie. Jaki jest Twój największy cel w tej grze?

N. - Wbić 60 level.

K. - Dziękuję za wywiad i życzę kolejnych sukcesów w zdobywaniu poziomów.

N. - Spoko.

Moim zdaniem, Weronika to bardzo miła osoba. A Wy? Jak myślicie? 

~Kellow.

16 komentarzy:

  1. Bylaby bardzo fajna seria, ja jestem za.
    ~Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie... Mam do Was jeszcze jedną prośbę. Jeśli chcecie, żeby seria została, napiszcie też z kim chcecie, żebym przeprowadziła kolejny wywiad.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem też za ;) A i jeszcze, przepraszam Cię Alicjo ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WTF? Najpierw mówisz, że jest zasrana, a teraz ją z nikąd przepraszasz? Już w ogóle Cię nie rozumiem...

      Usuń
    2. Anonimowy, to że się z nią kłóciłam, to nie znaczy, że nie mogę tego żałować i jej przeprosić ;)

      Usuń
    3. Przecież to dobrze jeśli poprawi swoje zachowanie...

      Usuń
  4. Może byś zrobiła z Rózowa Malinka 210?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, świetny wywiad. Jestem za, aby ta seria została c: Wywiad...może z Lady Zanetką ? (Dobrze napisałam ?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dobrze. Chociaż możesz też przeprowadzić z Rózowa Malinka 210 ;)

      Usuń
  6. Świetny pomysł! Może z Lolinkassi? Albo UnsogetableMovie; chyba tak się nazywa..

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Fajny * ehh... Głupia autokorekta ;_;

      Usuń
    2. Fajny * ehh... Głupia autokorekta ;_;

      Usuń
    3. Fajny * ehh... Głupia autokorekta ;_;

      Usuń
  8. Świetny post! :D Jestem za tą wspaniałą serią. Do kolejnej części przeprowadź wywiad z Lolinkassi.
    Pozdrawian cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)