Menu

sobota, 18 lipca 2015

WYNIKI

Cześć!
Troszeczkę później postanowiłam dać wyniki, ponieważ pod postem pojawiło się ponad 120 komentarzy, a musiałam to wszystko przeczytać i przemyśleć swój wybór. Nie spodziewałam się aż tylu zgłoszeń dlatego wyniki dopiero dziś.
Przyznam szczerze, że przyjęłabym wszystkich bez wahania, no ale jednak musiałam wybrać te osoby, które mnie najbardziej zainteresowały swoją osobą.

Redaktorkami zostały:

SWEETyolo04
wiktorka07@o2.pl

Kellow
kelllow.msp@gmail.com

lolme
aasiaa.10golabek@gmail.com

Kokonasia / Bobcia Jodzia
bobciajodziamsp@gmail.com

kitty3567
somebodysaysomething3@gmail.com

martynka_p
martynanamsp@gmail.com

GRATULACJE!
Wyczekujcie zaproszeń do współpracy.
Postanowiłam niektórych wybrać ze względu na zaufanie, a niektórych dlatego, że wiem jak piszą i nadawałyby się do tego. Doświadczenie w sumie też było dla mnie ważne i sposób w jaki się zaprezentowały.
Mam nadzieję, że się na Was nie zawiodę. 
Napiszcie mi jeszcze czy e-mail'e się zgadzają.

Dziękuję wszystkim, którzy brali udział.

Pozdrawiam
Nat

60 komentarzy:

  1. Dałabyś szanse innym. Np Kellow wzięłaś, bo jest sławna? Według mnie były lepsze komentarze od nich. nienawidzę cię, bo bierzesz sławnych i takich jakich, którzy się narzucają jako pierwsi !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałosne. :)
      Sława w grze. No nieźle

      Usuń
    2. Nienawidzisz mnie....
      Hmm.... Nie znam Cię, nie zależy mi na stosunkach z Tobą.
      Nie do wiary jak zazdrość niszczy ludzi. Ale mogłam się tego spodziewać. Ci, którzy narzucają się jako pierwsi?
      Czytałam wszystko.
      Już nie miałaś co wymyślić?
      Jeju, aż nie będę traciła nerwów przez jedną osobę. Może miałabym wybrać 123 osoby? Wtedy byś się pewnie ucieszyła.

      Usuń
    3. A wiesz dlaczego? Bo wszystko się kręci tylko o Kellow ! Jest gównianą i zasraną debilką, która uważa, że jak będzie tu pisać, będzie bardziej sławniejsza !

      Usuń
    4. Bardziej sławniejsza...
      No nieźle.

      Usuń
    5. Kuzwa.. To tylko gra. Wyjdz na dwór bo masz niedobór witamin. Aż wstydzę się ze jestes Tinistas... NIE POZDRAWIAM/ DIH

      Usuń
    6. Bierze tylko sławnych? Śmieszne. Wzięła mnie, a ja piszę tylko na blogu unso. Nie dostałam tam nigdyy koma, i nie jestem sławna. A widzisz wzięła mnie nasza kochana Nat.

      Usuń
    7. Nat ma rację. Wiedziała, że musi wybrać kogoś z dobrym doświadczeniem by blog się nie rozsypał, a ty robisz furorę,że np 12 lvl nie wygrał. A czego się spodziewałaś?! Większość z tych osób pewnie nie miało tak dobrego doświadczenia z blogowaniem. Co, miała wybrać 50 osób?! To jest blog Nat, nie Twój. To ona tu podejmuje decyzje, nie Ty! Jak chcesz być ,,sławna'', dalej pisz takie komy pod postami aż w końcu dostaniesz depresji, bo ludzie tak cię znienawidzą.
      ~Żeberka575

      Usuń
    8. Idealnie to napisałaś...
      Wreszcie ktoś rozumie
      /Nat

      Usuń
    9. Zazdrościsz Alicji... I nie obrażaj jej. Jak ja nienawidzę takiego czegoś. Zazdrość. BOSH! Mogłaś to napisać w formie opinii czy coś xDDD Ciekawe kto chciałby czytać posty osób, które w rok wbiły 10 lvl. Na pewno wiedzą więcej o MSP niż te redaktorki, na pewno...

      ~1szymon102
      ~Aristocrate
      #OREFUAR

      Usuń
    10. Nie dziw się Tini Srini, że Nat cie nie wzięła. Piszesz gorzej niż mój 10 letni kuzyn.

      Usuń
  2. Gratuluję wszystkim, a w szczególności... a w szczególności wszystkim ;)
    Szkoda, że moje ulubione osoby się nie dostały... :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że nie przeszłam :(
    Kolejne marzenie idzie do pudełka nie spełnionych marzeń :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem nie powinno się brać osób, które piszą na innych 'sławnych' blogach.
    Jak dla mnie w zgłoszeniach było dużo dobrych osób, które na takich blogach nie piszą, a miałyby szansę.
    To tylko MOJE zdanie.
    A tak w ogóle to gratuluję wszystkim. ((:

    Pozdrawiam
    Toshiko Iseki, lub po prostu 'Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę komentowała tego tematu po razu drugi. Dobrze, że już nie gram w tą grę. A tak na marginesie... Mam wybierać osoby bez doświadczenia? Połowa osób nawet nie napisało tego o co prosiłam.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Kochana... Nawet nie wiesz jak się cieszę. Nigdy nie spodziewałam się, że będę miała szansę się tutaj dostać. DZIĘKUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy.
      Bez wahania wiedziałam, że byś sobie tutaj poradziła. Czytam Twojego bloga i wiem, że świetnie sobie radzisz.
      Powodzenia! :)

      Usuń
    2. Jeszcze raz dziękuję. Co do e-maila, jak najbardziej. Jest poprawny.

      Usuń
  6. Gratuluję wszystkim, którzy się dostali, i tym którzy się nie dostali. Ja najbardziej trzymałam kciuki za Tynę i Kellow. Osoby, które piszą, że wybierając moje faworytki (wcześniej wymieniłam) źle zrobiłaś, kierowałaś się ich ''sławą'' po prostu im zazdroszczą.
    -korczaczka,
    Massion

    OdpowiedzUsuń
  7. wiedziałam, że się nie dostanę ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, z jednej strony gratuluję tym co się dostali, z drugiej strony chciałabym teraz wszystkich udusić... ;__;

      Usuń
    2. Moim zdaniem zaslugujesz na pisanie tutaj. Bylas moja faworytka i nadal trzymam kciuki zebys w pozniejszym czasie sie dostala. Oczywiscie popierdolona Kelcia sie zglosila i .. Nie komentuje juz tego.

      Usuń
    3. Popierdolona Kelcia? Sam jesteś popierdolony. ;-;

      Usuń
    4. Lidqa, mogę dusić z tobą, bo czytając listę zwycięzców wyżej wiem już kogo ;_;

      Usuń
    5. Kellow przynajmniej pisze więcej postów niż inni (nie wszyscy). Ta zazdrość. Bo ma większy lvl to trzeba ją obrażać? Hah...

      ~1szymon102
      ~Aristocrate
      #OREFUAR

      Usuń
    6. Pls, nie róbcie jakiejś kłótni pod moim komentarzem lel xd

      Usuń
    7. Pls, nie róbcie jakiejś kłótni pod moim komentarzem lel xd

      Usuń
    8. Pls, nie róbcie jakiejś kłótni pod moim komentarzem lel xd

      Usuń
  8. Własnie, mam dla wszystkich którzy się nie dostali, pewną propozycję. Stworze nowego bloga i wszyscy się tam 'pomieścimy' :p Może nie będzie on tak sławny jak ten, ale co wy na to? Ktoś mnie popiera? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, świetny pomysł! Ja z chęcią bym pisała, jak bym mogła. C:

      Usuń
    2. Nie zły pomysł :) Ale jak dla mnie to nie to samo :( Oczywiście popieram, ale jednak mi zależało żeby się dostać :(

      Usuń
    3. Spoko pomysł xd ja sama też stworzyłam swoje bloga, ale prawdopodobnie zmienię nazwę na inną xd

      Usuń
    4. To ja jutro zajmę się tworzeniem, fajnie że komuś podoba się mój pomysł! c:

      Usuń
    5. Ja xd Glupia medżidemedżik z anonima. Ale ja i Kozub na jednym blogu to..

      Usuń
    6. A kiedy blog będzie założony?

      Usuń
    7. Pewnie za jakąś chwilę :D

      Usuń
    8. Ale trzeba jeszcze wymyślic adres XD

      Usuń
    9. Świetna idea, mogłabym pisać? ;')

      Usuń
    10. Może: jestesmy-z-msp.blogspot.com? xd Nie mam pojęcia, haha :v
      -Toshi

      Usuń
    11. Będę tego bloga czytac ^•^
      Pozdrawiam Milordy ;3;
      ~Paulina:) ;**

      Usuń
    12. Jak się zgłosicie to będziecie pisać, zaproście mnie tylko do znajomych na MSP nick Lidqa<3

      I porozmawiamy sobie na prywatnym d;

      Usuń
    13. Jakby ktoś nie wiedział: http://blondynka-w-internetach.blogspot.com/

      Usuń
  9. Nat, z jednej strony fajnie, że dostali się 'sławni'. Przepraszam, ale czuję się dziwnie... Jak to czytam. Nie wierzyłam, ale... Jednak miałam nadzieję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najchętniej bym ich... Przepraszam

      Usuń
    2. Ja czterech z nich nie znam w ogóle xDDD

      ~1szymon102
      ~Aristocrate
      #OREFUAR

      Usuń
  10. Dziękuję za wybranie. E-mail poprawny. Jejku. Nie wierzę!

    ~ T. ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ludzie, Nat wybiera redaktorow nie ze wzgledu, ze sa slawni, tylko ze wzgledu na to jak pisza. Jezeli Nat wie, ze Kellow dobrze pisze posty i sobie z tym poradzi-wybiera ja. A wy od razu macie pretensje, bo cos tam. ;---;

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje wszystkim! ^.^
    Czekam na posty :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kellow odpisz mi ma msp zaraz napiszę ważne informację!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. GRATULUJE WSZYSTKIM KTÓRZY SIĘ TU DOSTALI ;w;
    Czekam na wasxe posty xd
    Pozdrawiam Milordy
    ~Paulina:) ;**

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)