Menu

środa, 29 lipca 2015

Wyczekiwane rysunki ^.^

Heijo ^.^
Tak wiem że nie miało być postów ale, na dziś zapewniłam sobie zastępstwo i wykupiłam 3-dniowy pakiet internetowy
(gdyby ktoś nie wiedział o co chodzi to już tłumaczę, otóż do końca tygodnia powinnam organizować zbiórki harcerskie, które odbywają się u mojej babci gdzie ciężko o Internet...)
No ale, najważniejsze że mogę napisać posta. Zdecydowałam że będą to wcześniej obiecane rysunki (:
W poście informującym o nowej 'serii' zgłosiło się 10 osób. A ja tak jak obiecałam wybrałam dwie, a są nimi...





















3....


















2...
















1....















Jesy <3
Oraz
Lanche
 A oto wasze rysunki...
Jesy, wybrałam look który jakiś czas temu dla Ciebie zrobiłam :) Dodałam Ci tego króliczka, bo wygląda z tym zestawem BOSKO. Niestety nie udało mi się uzyskać efektu jaki był na włosach na MSP. Moim zdaniem rysunek nie jest zły, a oczy poprostu czarują... A ty co o nim myślisz?


A to rysunek Lanche, wybrałam stylizacje którą masz na Sobie...Mi osobiście bardzo się podoba, choć oczy... Coś jest nie tak może są za wysoko czy coś... Tak jak u Jesy rysunek nie jest zły... A Twoja opinia?

Nadal przyjmuje zamówienia na rysunki...
Bay
~lolme
Tak wiem BLEE ^-^

21 komentarzy:

  1. Narysujesz mnie? :*
    Nick: ! Julciacz !

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, szukacie może redaktorek? c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam za spam, ale chcesz być redaktorem na abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com? To idealna szansa! Trwa właśnie nabór redaktorów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie lubię takich rysunków xDDD Ale nie wyszły źle...

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  5. Narysujesz mnie? Proszę c: Mój nick: lukcia321
    g-mail: lubieplackiifajnie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękne włosy♥ Rysunki są świetne :)
    A tak w ogóle.. narysujesz mnie?
    nick: kornelia123lol
    gmail: martaxdmartaxd@gmail.com
    `marta (znowu zmieniłam nazwę z bloggerze...)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rysunki..Okropne. Poprostu wszystko zle. Nie wskarze co. Wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narysuj lepiej

      Usuń
    2. Anonimku, a może ty lepiej rysujesz? Każde hejty z anonima, brawo za odwagę. Nie pomyślałeś, że dziewczyna się starała a nie jest sztuką napisać hejt.

      ~Aleka
      PS Świetne rysunki.

      Usuń
  8. Jejku, dziękuję! Te rysunki są piękne.
    ~Lanche MSP.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za rysunek ;')
    Oczy są najlepsze, popracowałabym trochę nad włosami i zastosowała światłocień (Aga jako znawczyni ;_;).
    ~`.A

    OdpowiedzUsuń
  10. Narysujesz mnie? Proszę :3 Pięknie Ci wyszło :)
    Login : kopiko212
    Pozdtawiam, Oliwkowaa :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Narysowałabyś mnie? A tak w ogóle wyszło super :***
    Login: jowitka_1000
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. sorry za bledy i bez interpunkcji orto czy cos, ale mam kochanego samsunga ;--;
    masz jakis krzywy (obrazisz sie) i zeby. Tez mam zeby takie, ale twarz.. Masakra

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi te rysunki się nie podobają. Wyglądaja jak rysowane przez przedszkolaka.Rozumiem, ze sie staralas, ale no to tylko moje zdanie.
    Pisze z anonima bo nie mam konta google. Znajac zycie zaraz bedziecie pisac ze niech sama coś narysuje no to prosze. Mam zdj na moim ig instagram.com/musialowska z jednym z moich rysunków
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie zbyt podoba się twój pierwszy rysunek, ale nie mówię od razu, że wygląda jak rysowany z przedszkola.

      Usuń
    2. Anonimie, widziałam owy rysunek i stwierdzam, że Ty też nie rysujesz idealnie. Szczerze? Wygląda to choćbyś się na kredki wkurzyła i zaczęła nimi rzucać po kartce papieru... pff..

      Usuń
  14. Cudowne rysunki *.* Narysujesz mnie ? Nick: W a n d e l o p a

    ~ W a n d e l o p a

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne rysunki... Narysujesz mnie? Proszę...
    1babi1
    - Kafelek

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)