Menu

sobota, 11 lipca 2015

Uroczy Styl - Looki

Cześć, Tu Aga. Na dziś przygotowałam Looki do czwartkowego konkursu. No to zaczynamy.

1.
 Stylizacja wyszła bardzo droga mimo, że nie ma za dużo dodatków. Ogólnie podoba mi się, czy bym ją kupiła? Sądzę, że tak.
Skład looka:


 Inne wersje kolorystyczne:

2.
 Tu już nie jest tak drogo, podoba mi się całość. Nowe włosy są świetne! A połączenie spódniczki i bluzki jak najbardziej pasuje.
Skład looka:


 Inne wersje kolorystyczne:

3.
 To chyba najlepszy look ze wszystkich w tym poście. Kocie uszy (z kokardką) idealnie pasują do włosów.
Skład looka:


 Inne wersje kolorystyczne:


To już wszystko, tak wiem nie było postów. Szczerze te tłumaczenia są już żałosne więc nie będę pisać, że nie miałam czasu, któryś tam już raz.
Posty postaram się odrobić są jeszcze 3 do zrobienia, w tym zapowiadane Q&A.
Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3 / Jess / Marsowa ♥

12 komentarzy:

  1. Fajny post ;) Dla mnie w looku nr 1 jedna z kokardek jest zbędna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten 1 jest prześliczny :* + Zagadzam się z Paulą

    ~Misia 1289
    ~Ivka

    OdpowiedzUsuń
  3. Te looki są prześliczne!
    msp-moj-wirtualny-swiat.blogspot.com
    ~Lanche MSP.

    OdpowiedzUsuń
  4. Looki piękne ♡
    Heh, to wygląda jakbyś sama była na tym blogu. Piszesz tylko ty ://

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy look najlepszy. Zgadzam się z Martą <3, wygląda jakbyś sama była. Według mnie ten blog się stacza. No niby gdzie jest Porshia? I ten motyw zimowy, śmiechłam..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! ;*
    W sumie tylko Twoje tutaj czytam ~_~
    W pierwszym stroju jedna kokardka (ta którą mniej widać) jest nie potrzebna, ale skoro Tobie się podoba C":

    ~ T.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że masz talent do robienia Look'ów. Świetnie dobierasz też kolory.

    OdpowiedzUsuń
  9. W jakim programie robione logo?

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)