Menu

czwartek, 16 lipca 2015

Traktor #O - Nowa seria

Cześć kochani!
Tutaj Lyene.
Pewnie już widzieliście post Nat, więc trwa konkurs na redaktora. Życzę wszystkim powodzenia!

Teraz przejdźmy już do posta.
Zdziwiła Was ta nazwa, prawda? XD
Dobra, jest to nowa seria. Będzie miała ona 5 "odcinków", żeby za dużo nie było.

O co będzie w tej serii chodzić?
Będzie to taka randomowa seria. Nigdy nie będziecie wiedzieć co się w niej pojawi.
(Oczywiście będzie dotyczyła MSP).
Jakieś nowości, oceny, polecenia (chodzi o filmy itp.), coś tygodnia czyli np. Artbook, film, piosenka.

I uprzedzając pytanie 'Dlaczego traktor?'
Traktor dlatego, bo chciałam, żeby było trochę śmiesznie ( wiem, nie jest). XD

Traktor będzie się pojawiał co tydzień lub rzadziej, czyli co dwa tygodnie maks.
Dzień, w które będzie się pojawiał to
czwartek.
Dzisiaj powinna się ta seria pojawić, dlatego piszę posta dość rano ( wstałam o 10:20 ileś), żeby zebrać materiały.
Możecie wysyłać na mój gmail Artbooki, looki, screeny (wasze) z jakichś dziwnych, smiesznych tematów na forum. Wysyłajcie co chcecie xD. Adres - sweettosia123@gmail.com

I jeśli spodoba Wam się ta seria to będę mogła ją prowadzić na stałe.

Hmm..
Skoro ten post jest już taki informacyjny to napiszę jeszcze, że 28 lipca (w moje urodzinki xd) jadę do Lublina, Warszawy, Krakowa (i nie pamiętam gdzie jeszcze), więc postów nie będzie (nie wiem na ile jadę).

To już raczej wszystko na ten post. Mam nadzieję, że seria Wam się spodoba i pierwszy post z niej pojawi się pod wieczór.
To ja już się żegnam.
Pa!

`Lyene

11 komentarzy:

  1. A można jakieś zdjęcie z reala?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nazwa najlepsza x'D "Traktor" '-'






    Pozdrawiam Milordy ;3;
    ~Paulina:) ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna nazwa ;^; xdd
    Chyba nigdy nie było takiej serii (;
    Czekam! <;

    ~ T.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja BFF ma urodziny wtedy, kiedy ty 🙉 Nazwa najlepsza 👌 Pozdrawiam - hello to ja1305 💞

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam urodziny dzień przed tobą! :'3 27.07 ❤
    Super pomysł na serię, a szczególnie na nazwę xD.
    Byeeee
    Jelly

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam urodziny DZIEN PO TOBIE :3 Przypadek?? Nie sadze...a nazwa?? Fajna :33

    OdpowiedzUsuń
  7. Heh, jaka nazwa xd..
    Postaram się coś wysłać (y)

    ~`.A / Jess

    OdpowiedzUsuń
  8. Nazwa mnie rozśmieszyła. XD Zapowiada się ciekawa seria.
    ~Lanche MSP.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za pozytywne komentarze <3
    Widzę, że seria się Wam spodobała, a szczególnie nazwa xD.
    Przypominam o wysyłaniu zdjęć, looków, itp.
    Post pojawi się dzisiaj. :*
    Przepraszam, że nie był wczoraj.

    ~Lyene
    :D

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)