Menu

piątek, 24 lipca 2015

Traktor #1

Cześć, tu Lyene!
Nie, przerwa dalej trwa, ale przez te cztery pierwsze dni "urlopu" napiszę jeszcze coś, bo potem jadę no i wolę napisać coś żeby było.

Więc teraz zaczynamy serię "traktor". Mam nadzieję, że się Wam spodoba i zacznijmy.

TRAKTOROWY LOOK TYGODNIA
Zainstalowałam aplikacje MSP na tel, więc mam więcej materiałów.

Lookiem tygodnia, traktorowego
tygodnia 8) to look Lollinkassi:



P
rzepraszam, że są takie zdjęcia, gdzie wszystko widać, ale nia mam aplikacji do przycinania (jeśli w ogóle jest).

Look jest bardzo ładny.
Najbardziej w oczy rzuca się sukienka w takim łososiowym kolorze.
Do tego blond włosy i kolczyki oraz korona w tym kolorze jak sukienka.


Traktorowy Artbook tygodnia

Artbookiem tygodnia został artbook 


N
iestety nie widzę w bloggerze na screenie czyj to jest Art, ale nazwa to 
Minionek #3.
Minionek w tym Artbooku jest bardzo ładnie i starannie wykonany.
W tle leci muzyka z minionków. (Chyba, tak pisali w komentarzach xd).

Ogólnie strasznie mi się podoba.


Kącik śmiechu

W tym tygodniu w kąciku śmiechu jest screen tematu na forum 
MSP wykonany przez 
Jesy <3. 
Dziękuje!




T
raktorowe jedzenie tygodnia

Jedzeniem tygodnia, właściwie nie jest to jedzenie, ale raczej dodatek do picia zostały rurki z czekoladą 
Quick Milk.




T
akie rurki. Nawet lepsze niż kakao.
Mniam mniam.


Blog o Msp traktorowego tygodnia

Blogiem o Msp tygodnia zostaje ten blog. 
Czyli cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com.

Dlaczego?
Sama nie wiem. Jest to pierwszy blog o tej grze jaki czytałam. 
Moim marzeniem było tu pisać, no i się spełniło :).


I to już koniec. Mam nadzieję, że traktor się podoba i chcecie więcej. xd

No to papa!
~Lyene

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam te rurki *o* o smaku czekolady są najlepsze xd
    ~`.A

    OdpowiedzUsuń
  2. Truskawkowe pyszne,wszystkie wyśmienite xD *^*
    A 1 po pierwsze supcio pościQ :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś piłam mleko z tych rurek c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ty nigdy nie będę pisać 😥

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)