Menu

piątek, 31 lipca 2015

Tematy do zabawy, czyli odwiedzamy forum po raz kolejny.

Witam.
Czasem mam wrażenie, że nikt mnie tu nie lubi i mam ochotę się usunąć.
Ale tego nie zrobię, bo to za wiele dla mnie znaczy, pisać na tym blogu. No i w końcu zawiodłabym zaufanie Nat. A tego przecież nie chcę.
Dobra, nie będę nikogo przygniatać.

Dzisiaj porozmawiamy... ee, stop. Znowu się zapomniałam. Z tej strony Marcia.
Więc, dzisiaj porozmawiamy o tematach tzw. "do zabawy". Są to zabawy na forum, w których możemy nawiązać świetnie kontakty z innymi użytkownikami.

Pierwsza zabawa została zatytułowana przez autorkę "W-F czy...". Zasady są proste: zgadujemy, jaki mógłby być ulubiony przedmiot osoby powyżej. Wspaniała gra.



Kolejna zabawa - "Witam, tu Arli". Polega ona na tym, że piszemy "Witam, tu..." i login/imię jakiejś sławnej osoby. Osoba poniżej pisze, czy odebrałaby telefon czy nie. Następnie zabawa toczy się dalej. Kiedyś bardzo lubiłam w to grać.


Trzecia zabawa. Została ona wynaleziona niedawno. Polega ona na tym, iż piszemy login pomiędzy słowami "Pixi" i "star". Jeżeli zakratkuje, to Pixi nas nie lubi, a jeśli nie, to nas lubi. Proste? Proste, a przy okazji i bardzo zabawne.


"+30 level" to gra, w której do liczby swojego obecnego levelu dodajemy 30. Mi wyszło 57. Cóż, gdybym miała taki level w rzeczywistości, to by było cudownie...


"Imię twojego męża". Dzięki zastosowaniu wskazówek stwórczyni tematu może nam wyjść imię przyszłego męża. Czasem wychodzą bardzo śmieszne imiona, toteż może warto troszkę pogłębić się w ten temat i najzwyczajniej w świecie... poczytać go?


To ja się z Wami żegnam. Widzimy się później, bowiem trzeba nadrobić te zaległości.
Pozdrawiam & miłego dnia.
~ Marcia / Jeremy


Heeey... maybe I take escape? 

3 komentarze:

  1. Ja kiedyś widziałam na forum mnóstwo tematów typu "Imię twoich dzieci", "Twoje setne imię", "Twoje magiczne imię", "Twoje imię po francusku", "Jak nazwiesz swojego psa itp. i jak pograłam w 10 takich gier, to mi się przestały podobać. Kiedyś widziałam coś takiego "Jakie jedzenie przypomina osoba nad tobą". xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz dobre posty i nie popełniasz błędów, zostań ;-; Na forum ostatnio jest nudno, nudno i nudno. Nic się nie dzieje, niedawno było o homoseksualiźmie xDDD A teraz? No nic, nuda.

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy się nudzę na msp to wchodzę na forum i "bawię się" z innymi xD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)