Menu

środa, 15 lipca 2015

Tak, to ja. Poszukiwani REDAKTORZY

>WYBORY ZAKOŃCZONE<

126 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja może spróbuję, chociaż nie wiem czy nie było by lepszych do roli redaktora.... na pewno by byli ;') Ale cóż spróbuję... A jaki adres gmaila?
    Aniolek 100%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. - W komentarzu piszemy zgłoszenia, i dodajemy tu adres e-mail, a Nat o to chodzi, ze najlepszy był by gmail.com a nie np. Wp.pl czy interia.pl

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć!
    Nazywam się Martyna, mam 13 lat. Po wakacjach idę do pierwszej gimnazjum, jednakże znalazła bym czas i pomysł na posty. W internetach większość osób mówi na mnie Tyna. Mieszkam w Polsce (okok, tego nikt się nie spodziewał). Bloguję od dłuższego czasu, swoje początki miałam na blogu Laury, mianowicie: zadnenudy.blogspot.com . Potem założyłam swój, następnie udało mi się wygrać konkurs na redaktora na blogu Zue. Przyszła chwila, że na blogu Abieski był konkurs i wygrałam go z dwiema osobami. Więc obecnie piszę na jednym blogu. Szczegolnie teraz, gdy mam wakacje mogę pisać codziennie. Ortografia i interpunkcja? Błędów nie popełniam, czytam dosyć sporo książek. Czasem zdarzy mi się wstawić za dużo przecinków, ale staram się je poprawić. Posty. Jak wspominałam mogłabym pisać je codziennie (bynajmniej w wakacje). Gdy nadejdzie rok szkolny stworzę po prostu jakiś grafik, by przynajmniej 3-4 posty ode mnie były. Pomysły? Mam ich wiele. Mogę prowadzić serię z logami, look'ami lub prowadzić wywiady (powtarzam słowo, wiem). Na MovieStarPlanet nazywam się martynka_p, mam 21 level. Gram dosyć długo, więc wiem dużo o tej grze. Mój gmail to: martynanamsp@gmail.com (; Ojć, zapomniałam! Moje posty są częściej pisane poważniej niż na luzie, emotikonek mało.

    Pozdrawiam & życzę wszystkim powodzenia!

    ~ T. czyli Tyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozesz dac sznase innym? Wiadome jest to, ze sie dostaniesz. Jestes juz oklepana, nudzisz. Moze ktos kto nie pisal ma slawnym blogu chcialby sie zglosic? Nie wzbudzasz konttowersji ani niczego innego.

      Usuń
    2. Ona może się przecież zgłaszać xDDD To jej życie i robi co chce.

      ~1szymon102
      ~Aristocrate
      #OREFUAR

      Usuń
    3. Jak cie Nat wybierze to pisz, a nie jak na blogu abieskiej gowno robisz

      Usuń
    4. Odpowiedź do Twojego komentarza napisałam niżej, Drogi Anonimku. ;')

      ~ T.

      Usuń
    5. Ojejujujuju *O* Chcę cię na tym blogu *O* ~Tuńczyg *O*

      Usuń
    6. Tuńczykeły prześladują mnie o_O XDD
      Thanks ;*

      ~ T.

      Usuń
    7. Jprdl... Wszedzie musisz sie wpierniczac. Brak ci fejmu u Abieski? Bierz przyklad od Kellow. Ona przynajmniej nie pisze takiego gówna co ty.

      Usuń
    8. Sam się wszędzie wp***dalasz pisząc takie rzeczy... Haha. ,,Bierz przykład z Kellow". Jeśli uważasz mnie za taką "idealną", czemu sam tego nie zrobiłeś, co? (;

      Usuń
    9. Eh, żyj w swoim świecie, a ja w swoim. I co, dlatego, że piszę na Abieskiej nie mogę się zgłaszać? Żałosne. Ale podaj swój nick wtedy porozmawiamy.

      ~ T.

      Usuń
  7. Hej
    Zgłaszam się.
    12 lat temu nadano mi imię Amelia.
    Urodziny obchodzę za 15 dni.
    Po wakacjach idę do 6 klasy.
    Mieszkam w Bydgoszczy.
    Bloguję od ponad roku.
    Na MSP kryję się pod nickiem Selenne z 14 levelem.
    Na MSP uwielbiam robić looki i pisać ze znay.
    Mam wiele pomysłów na serie.
    Bym mogła podratować tego bloga, jeśli byłaby potrzeba to posty bym pisała codziennie.
    Gdy nadejdzie szkoła, i skończą się wakacje posty by były 3 razy w tygodniu.
    Mój gmail: amelia.gdaniec.ag@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia dziewczyny c;
    (Trzymam kciuki Tyna *;)
    Mam nadzieje, że tym razem znajdzie się ktoś kto będzie pisał i nie zostanę sama z Lyene.
    ~`.A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyna i Jesy = PISZECIE TU ♥ NAJ REDATKORKI :*

      Usuń
    2. Hahahaha ANONIM! A co to oznacza? Tyna albo jesy to napisaly LEL ;p

      Usuń
    3. Cóż, witaj znów Drogi Anonimie *.* . Po co miałabym to do jasnej ciasnej pisać? (';

      ~ T.

      Usuń
  9. No więc tak: Mam na imię Iwona (orginalnie B)) i mam 14 lat. Interesuję się aktorstwem i o ile mi się to nie znudzi zamierzam iść w tym kierunku. Na Msp gram od września 2011 roku, ale wcześniej miałam wiele innych kont, więc można powiedzieć, że gram prawie od początku :* Mój nick w grze to Misia 1289. Mam na nim 22 level. Można powiedzieć, że trochę mało jak na rok założenia konta, ale nigdy mi na tym jakoś szczególnie nie zależało. Teraz powiem trochę o moim doświadczeniu z blogowaniem. Miałam kiedyś swojego bloga, który dotyczył właśnie tej gry, ale zrezygnowałam z niego, bo wolałam pisać na czyimś blogu. Aktualnie piszę na blogu kisieleeeq-i-msp.blogspot.com, ale jestem w stanie pisać na 2 blogach.

    Mój gmail: iwonalove89@gmail.com

    ~Misia 1289
    ~Ivka

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć!

    Mam na imię Oliwia, mój nick na MSP to <3Porshia<3. (Bez kropki) Założyłam to konto, tylko po to, aby pokazać, że jestem twoją fanką, ale inne moje konto zostało usunięte, więc gram na tym. Posty pisałabym codziennie, bo i tak nigdzie nie wyjeżdżam. Idę teraz do czwartej klasy, także w roku szkolnym pisałabym codziennie. Trzecią klasę skończyłam z czerwonym paskiem. Z ortografią i interpunkcją jest dobrze. Nie piszę "Ja ?" tylko "Ja?". Mam 10 lat, prawie 11. Kocham blogować, mam bardzo dużo pomysłów na posty. P.S Jeśli jest jakiś błąd, to przepraszam, piszę z telefonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gmail: oliwiaxd12275.gmail.com

      Usuń
    2. Trzecią klasę z czerwonym paskiem? Nie wiem czy to właśnie wina Twojego telefonu ale w klasach 1-3 nie ma czerwonego paska.

      Usuń
    3. Właśnie też się zastanawiam. Tak w ogóle, nie sądzę żebyś mogła pisać codziennie (w roku szkolnym) bo wiesz, czwarta klasa nie to samo co trzecia.
      korczaczka
      Massion

      Usuń
    4. Mogę pisać codziennie bo moja szkoła jest durna, i nic nam nigdy nie zadawali. Czerwony pasek dla tego, w sensie że wzorowy.

      Usuń
    5. Norcia szczera #chybawieszkto

      Usuń
    6. Nic Ci nie zadają? Szczęściara.... Ale wiesz, czwarta klasa to nowi nauczyciele, przedmioty... Ale jak nic Ci nie zadają to masz fajnie

      Usuń
  11. Czemu by nie spróbować?
    Nazywam się Weronika, mam 13 lat. Jak można się domyślić po wakacjach idę do gimnazjum, jednak pomimo tego faktu będę mogła pisać posty 3-4 razy w tygodniu, a aktualnie w wakacje codziennie. Nigdy nie miałam problemów z ortografią, interpunkcją raczej też. Wszyscy znajomi znają mnie jako osobę bardzo kreatywną. Mam wiele pomysłów na różne serie. Na MSP gram pod loginem WDanni, już 2 lata. Mam 20 level, może on się wydawać niski, jednak nigdy się tym zbytnio nie przejmowałam - bardziej interesowała mnie sama przyjemność z gry. Kiedyś prowadziłam bloga o tej MSP, jednak (wiem, nadużywam tego słowa) został on usunięty z powodów bardziej osobistych. Aktualnie piszę bloga o życiu, ale i tutaj spokojnie znalazłabym czas na pisanie. Rzadko kiedy używam emotikonek. Chyba tyle wystarczy ;) I jeszcze e-mail: wdannimsp@gmail.com
    ~ WDanni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za błędy, ale piszę z telefonu.

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć, na imię mam Marta. Mam 11 lat, we wrześniu idę do piątej klasy. Lubię rysować, idzie mi to nawet ponad poziom, 'moim skromnym zdaniem', jeździć na rolkach i rowerze. Uczę się języka angielskiego, po wakacjach będę się uczyć również francuskiego (nie chcę :<<) i gitary. Bloguję już od ośmiu miesięcy (?), uwielbiam to robić. Z ortografią i interpunkcją nie mam żadnych problemów. Moja średnia to 5.20 :))
    Nick na moviestarplanet: kornelia123lol (no co, miałam 9 lat ;-;)
    Gmail: martaxdmartaxd@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello
    Mam na imię Paulina, ale wolę gdy mówią do mnie Paula. Żyję na tym świecie już prawie 13 lat. Z ortografią jest dobrze, z interpunkcją chyba też. Na MSP mam nick PaulaWariatka. (bez kropki) Myślę, że posty pisałabym często (2-3 razy w tygodniu). Mam też bloga o życiu: Smile-Once-But-Honestly.blogspot.com
    Bloguję od trzech miesięcy, a gram w MSP od około roku.
    Mój gmail to paulawariatka@gmail.com
    Mam nadzieję, że sie dostanę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia ♥
      Ciekawy kanał na yt ♥

      ~ T.

      Usuń
    2. Pao Paula, niedawno pisałaś, iż nie grasz w MSP od 4-5 miesięcy, a zgłaszasz się do prowadzenia bloga o MSP.Ciekawe.
      ~Lanche MSP.

      Usuń
    3. Em, pisałam miesiąc temu, że już nie gram w MSP, ale WRÓCIŁAM. Zabronisz mi?

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy wyniki jeśli można spytać? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej. Od dawna chciałam tu dołączyć. Prowadzę już jednego bloga ale myślę że pogodzilabym te dwa blogi. Jestem Weronika. Choć wiele osób zwraca się do mnie Niki. Mam 13 lat. Nie ma mowy abym po np. 2 miesiącach zrezygnowała. Bardzo proszę o szansę na redaktorke na tym blogu ♥ Nazwa na MSP : swettt , Gmail : Niki9990xd@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hejaszki jestem Asia , mam 13 lat. Blogowanie zaczęłam 2 lata temu, pisałam na blogu kolezanki ale ona postanowiła odejść i zostawiła mi bloga. Po miesiacu samotnego blogowania postanowiłam go usunąć. Po 3 tygodniach od usunięcia starego bloga moja kuzynka poprosiła mnie o blogowanie razem z nią. Oczywiście że się zgodziłam (to było 1,5 roku temu). Pisałam tam bardzo długo kochałam to, ludzie byli bardzo mili, ale dziewczyna która miała żal do mojej kuzynki, shackowała jej bloga i go usunęła. Było to bardzo ciężkie przeżycie, ale czas goi rany i obie się z tym pogodziłyśmy. Po tym zdarzeniu dałam sobie spokój z blogowaniem. Wiele dziewczyn z mojej klasy, a nawet szkoły prosiło o pisanie u nich na blogach. Nie zgadzałam się. Ale jednak stwierdziłam że nie wytrzymam bez blogowania i postanowiłam się zgłosić. ;););)

    Ok koniec o mojej historii o blogowaniu, przejdźmy do mnie.


    Jak już powiedziałam jestem Asia i mam 13 lat. Kocham blogować, rysować (najładniejsze wychodzą mi portrety, ale inne rysunki też są niezłe. (Może je zobaczycie???). Oprócz tego co wyżej bardzo lubię zwierzaki co jest powodem tego że jestem w weekendy wolontariuszką w pobliskim schronisku dla psów i kotów. Sama w domu mam psa (wabi się Tomi) jego rasa to York Terier. Ale nie o moim psie mam pisać tylko o mnie. Lubię się lenić przy TV i fonie. A teraz to czego nie lubię: sprzątania (bardzo rzadko to robię zawsze mam czysto :)), mojego brata (chyba jak każda nastolatka), SZKOŁY, BOŻE JAK JA JEJ NIECIERPIĘ. Do tego jest jeszcze matma, historia, barszcz czerwony.

     Zdaniem moich najek i najków jestem : wesoła, zabawna, energiczna, pomocna, kreatywna i ładna.Ja oczywiście się z tym ostatnim nie zgadzam i denerwuje mnie gdy oni tak mówią.Czasu na pisanie notek mam wiele, w szczególności wieczorem kiedy rzekomo mam iść spać, więc o to już nikt nie musi się martwić :)O.o bo bym zapomniała moje umiejętności to wstawianie obrazów w post, robienie lóg, wstawianie filmów w post, wstawianie linków, i to wszystko inne co jest z tym związane. Ale to długie a jeszcze chciałam historie MSP. O MATKO.

    OK to teraz tak. 

    W Msp gram już ponad 4 lata ( 2015-2011=4) tak dokładnie to gram od stycznia 2011r. Jest to moja najulubieńsza gra na świecie. Jestem tam prawie codziennie (chyba że mi się limit neta skończy). Jest wiele bardzo miłych i pomocnych ludzi, oczywiście nie wszyscy tacy są ;). Mam mały lev, bo tylko 14 ale bardzo lubię moją postać mam dużo ubrań itp.... Tak dokładnie tylko raz miałam Vip-a.

    No to chyba tyle na mój temat i na temat MSP.

    A no jeszcze czemu chcę tu pisać...otóż miałam sporą przerwę w blogowaniu o MSP, i brakuje mi tego, a ten blog to, jeden z 3 które czytam i uwielbiam, bo czemu mam nie pisać tam gdzie jest fajnie i miło? Podoba mi się tu i to jest jeden z wielu powodów dla których, marzę o pisaniu tutaj :) 

    DZIĘKI ZA ODCZYTANIE MOJEGO KOMA I DOZO MOŻE W REDAKCJI ;);)


    ~lolme / Asia


    Ps. Jeszcze dodatkowo moje info:

    MSP: lolme

    Skype: asia.gg.gg

    Konto Google: Asia Gołębiowska

      

    +




    Nat, ostatnio też dałam to zgłoszenie...
    Dostałam się
    Iiiiiiiii....
    Do tej pory nie mam zaproszenia
    Dałam zgłoszenie żebyś wiedziała że ciągle bardzo chcę tu pisać....

    Bay
    ~lolme

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam na imię Kinga, jestem z rocznika 03 czyli jestem w 6 klasie ;.; Z polskiego zawsze na koniec roku miałam 5, więc myślę że błędów nie będzie. Moim ulubionym zajęciem jest jazda na desce, ale lubię też rysować ^^ Mój Nick na msp to aniolek 100%
    Gram na msp jakieś 2 lata łącznie z przerwą. Mam pomysł na jakąś serię, ale jeszcze pomyślę; wiem, że jest dużo lepszych osób do tej roli, ale zawsze można mieć marzenia... jeśli by mi udało się dostać (co jest raczej nierealne) i chciałabym po jakimś czasie odejść oczywiście napisałam posta pozegnalnego i bym się usuneła, żeby nie było jak z innymi dziewczynami. Mój gmail to : shad.msp@gmail.com Ps. Życzę wszystkim powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps przepraszam za błędy lub literówki, ale pisze z telefonu i mam autokorekte .-.

      Usuń
  20. Mam pytanie... Wiek sie liczy bardzo, bardzo?

    Bo ja się przyznam że założyłam sobie konto google praktycznie po to by tylko komentować, ale czy się nadam na redaktorkę ze swoim wiekiem...

    Ale nikt mnie raczej za to nie zabije :D


    Mam na imię Lidka (lubie jak ktoś się do mnie zwraca "Lidziu" :3) i mam 11 lat. Czasem jestem szalona i szczęśliwa, a czasem kompletnie załamana i rozbeczana. (No co, parę słów o sobie, nie? ^^) Podobno jak na mój wiek jestem bardzo dojrzała, ale zależy z jakiej strony się na mnie patrzy. Jak się już okropnie zdenerwuję to cos tam przeklnę, ale nie robie tego ciągle.


    We wrześniu będe chodzić na zajęcia z gry na gitarze (chyba że moja mama kłamie, wszystkie pozwy na nią)

    Z interpunkcją i ortografią nie mam problemu, tylko jak każdemu czlowiekowi zdarzaja mi sie literówki i tak szybko pisze że czasem nie łapie mi polskich znaków. A jesli już chodzi o ortografię to sie pochwalę pierwszym miejscem w dzielnicowym konkursie ortograficznym.


    Czasem nadużywam przeróżnych emotikonek i buziek, ale teraz trochę bardziej się ogarnęłam.

    Lubię lepic z plasteliny i modeliny, rysować też, czasem wstawie gdzies jakieś zdjęcie. Uwielbiam czytac książki! ^^

    Mój gmail - lidia.marlega@gmail.com


    A, no i tak. Troche jestem pesymistką.

    Ekhem, ekhem, cytuję:

    "I co, że napiszę? pewnie i tak sie tu nie dostanę...!"

    Chociaż gdybym się dostała to bym chyba się powiesiła ze szczęścia.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to przysatne informacje, ale mam średnią 5.33 i urodziny...



      1 kwietnia c:

      Usuń
    2. Kolejny raz odpowiadam, żeby nie było. PRZYDATNE*

      Usuń
    3. Też mam 11 lat xD PJONA!
      Życzę ci Powodzenia

      Pozdrawiam ;w;
      ~Paulina:) ;**

      Usuń
    4. Mam nawet Logo tu się pochwalę :D (w Avatarze na profilu bloggera będzie całe :p)

      Usuń
    5. Tak, wiem że dodaje tu duzo komentarzy ale po prostu twierdzę że nie napisałam wszystkiego :p


      Mam zeza i nosze okulary od +/- 5 lat.


      I miałam inne blogi, gdzie w pisaniu postów najpierw byłam świetna, ale później robiłam sobie nawet dwu miesięczne przerwy w pisaniu ich. I nie, tu raczej tak by nie było ponieważ ktoś raczej by mnie motywował i pisał komentarze, a tam - zero motywacji.

      Usuń
    6. Ładne logo *-* A dasz linka do twojego bloga? Poczytam sobie c;


      ~Paulina:) ;**

      Usuń
    7. W-świecie-wariatki.blogspot.com. .. A i oczywiście nicku zapomnialam Lidqa<3

      Jestem tak głupia ze to az smieszne.

      (piszę z telefonu, zacina się i ma autokorekte, za błędy nie odpowiadam)

      Usuń
    8. Nie jesteś głupia, każdy może o czymś zapomniec, (np. Ja, mialam przyniesc do szkoly dodatek do simsów dla mojej kol. Bo chciaa sobie zainstalowac xd A ja zapomnialam go pzyniesc przez 4 dn z rzedu x'D )
      Tez pisze z telefonu, a znakow polskich nie chce mi sie pisac ;w

      ~Paulina:) ;**

      Usuń
    9. Z góry przepraszam za błędy ;p

      Usuń
  21. Życzę wszystkim Powodzenia!




    Pozdrawiam Milordy ;3;
    ~Paulina:) ;**

    OdpowiedzUsuń
  22. Tyle wspaniałych osób, Nat będzie miała ciężki orzech do zgryzienia ;)
    ~`.A

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję NisiaQ :3, a co do Karoli - nie zamierzam się kłócić. Nie jest powiedziane, że wygram (; Zgłasza się wiele wspaniałych osób (:

    ~ T.

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej!

    Mam na imię Sylwia, mam trzynaście lat. We wrześniu rozpocznę edukację na poziomie gimnazjalnym.
    Moim ulubionym zajęciem jest bieganie oraz czytanie książek, czy też nauka. Najlepszą książką jaką do tej pory czytałam jest seria pod tytułem Harry Potter. Jestem ambitna, miła, pogodna i opanowana. Rzadko się zdarza, żebym była zła, lub zdenerwowana.
    Nauka, piszę poprawnie pod względem ortograficznym bądź interpunkcyjnym. Lecz zdarza się, że za dużo/ mało wstawię przecinków. ;')
    Choruję na leukopenię; ( "Dzięki" temu jadę do Berlina, po specjalne kapsułki).

    Teraz pora, byście poznali moje życie wirtualne!
    Na MSP gram dwa lata, nie żałuję tego. Chociaż przez to prawie bym straciła wzrok; (obecna wada wzroku to "-4"). Bloguję od maja, bieżącego roku. Pierwszy blog, który założyłam, był związany MSP, jednak po krótkim czasie stwierdziłam, że założę nowego bloga. Mianowicie bloga o MSP, kaczkach i życiu codziennym. Pomysłów, mam niewiele, jednak jednego dnia potrafię wymyślić sporo ciekawych pomysłów na serię.

    Mój gmail to: ducklove12351@gmail.com

    Życzę powodzenia innym. ;'))

    ~ Tekna125

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piątka!
      Ja również mam wadę wzroku (-2,5).

      ~ T. ♥

      Usuń
    2. Tekna, powodzenia kochana! <333

      Usuń
  25. Hej! Jestem Natalia. Mam 11 lat. Po wakacjach idę do 5 klasy.Interesuję się śpiewem,tańczeniem i pisaniem. Lubię spędzać czas z przyjaciółmi. Jestem przyjacielska, ambitna, pogodna. Nie jestem często zła, a nawet zdenerwowana. Praktycznie nie mam czasu na złoszczenie się xd. Piszę poprawnie względem interpunkcyjnym i ortograficznym, chociaż czasami mi się zdarzy zapomnieć o przecinku lub ogonku do ą lub ę. Teraz co do MSP. Gram ponad 2 lata. Siedzę dużo na laptopie i wcale nie mam wady wzroku, właśnie to jest najdziwniejsze. Bloguję od kwietnia 2012 roku. Byłam redaktorką na kilkunastu blogach. Moja kreatywność sięga 50%, czyli mniej więcej połowy. Jak się przyłożę to potrafię wymyślić bardzo dużo pomysłów.

    Mój Gmail to : nataliakabe111@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam na imię Wiktoria, mam 12 lat, za 2 miesiące 13. Na MSP gram już około 5 lat. Przez ten czas miałam konta:

    Draculalla (Wiem, głupie, ale miałam wtedy 8-9 lat :p) - które ktoś shackował. Grałam na nim od 2010 do 2011

    Megalinda Valentine MH (Jaka długa nazwa xD) - usunęłam je (Z powodu pewnej mojej koleżanki). Grałam na nim od 2011 do 2014

    Lolly Cat - usunęłam je, bo shackowała mnie koleżanka i wydała całe pieniądze, a rzeczy i ciuchy (W tym unikaty z gazet!!!) przesłała na swoje konto >:( Grałam krótko - kilka miesięcy w 2014

    Annabella TBV - na tym koncie gram teraz. Powstało chyba w listopadzie, czy grudniu. Gram na nim od 2014 roku. Narazie mam 12 level.

    Teraz opowiem o moim blogowaniu.

    Mam 4 blogi. Na pierwszym nie piszę. Powstał w zeszłym roku w grudniu, był o grze ,,Stardoll,, i o MSP. Drugi był początkowo o tym samym, potem tylko o ,,Stardoll,,. Na nim też nie piszę. Trzeci też o ,,Stardoll,,. Zrobiłam na nim przerwę. Czwarty, powstał 8 lipca tego roku. Jest o MSP. Nazwa to msp-kawaii.blogspot.com
    (Tak w ogóle to nie mam pojęcia po co piszę nazwę. A jak ktoś chce ze mną na nim pisać to niech napisze tam komentarz pod postem ,,Glitch,,). Teraz coś o mnie:

    Lubię rysować. KOCHAM rysować postacie z gier na Play Station czy komputer. Głównie (Właściwie to tylko ;) ) rysuję Mileenę z ,,Mortal Kombat,, (Polecam, tylko trochę brutalna, ale i tak lubię ♥) i Kasumi z ,,Dead or Alive,,. Od czasu do czasu też wymyślone postacie. Wolny czas spędzam na oglądaniu na You Tube filmów typu ,,Mileena x Scorpion,, czy ,,Kitana x Sub-Zero,, (Postacie z Mortal Kombat xd). Tam są pokazane takie obrazki, gdzie się całują czy przytulają czy coś. Niektóre są bardzo śmieszne. BARDZO. Haha. Albo oglądam gameplay'e z ,,Yandere Simulator,,. Pozdro dla tych, co wiedzą co to za gra :D Na MSP gram prawie codziennie. Mam cztery koty i dwa psy. Dwa dorosłe koty i psy też, pozostałe dwa koty są małe, mają około miesiąc. Z niewiadomych powodów jeden z tych dorosłych ciągle jak mnie widzi to za mną chodzi i na mnie miauczy.

    Nie wiem jeszcze co mam napisać. Na blogu mogłabym pisać posty 1-2 razy tygodniowo, lub więcej.

    A na koniec mała ciekawostka:

    U mnie w mieście jest Lewiatan i pracuje w nim taka kasjerka, która wygląda jak Banshee (Youtuberka) :O

    Annabella TBV



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S zazwyczaj piszę komentarze z konta ,,Maddeline Truskawka,, ale mam 2 konta i na telefonie piszę z ,,Marie Rose

      Usuń
  27. Cześć! Mam na imię Ola. W tym roku kończę 11 lat. Bloguje już 1 rok i nabrałam dużo doświadczenia. Blog na którym obecnie pisze to: przygody-z-msp-i-my.blogspot.com. Napewno niektórzy mnie kojarzą :).Jest to Moje 2 podejście aby się tu dostać i mam nadzieje że się uda.
    Z ortografią nie mam problemu, ale z Przecinkami niestety tak.
    Na MSP jestem iue. Mam problemy z komputerem ale od 21 lipca problemu nie będzie.
    Powodzenia :3
    ~iue

    OdpowiedzUsuń
  28. Spróbuję w końcu raz się żyje. Moje zgłoszenie będzie miało trzy części:
    ~Blogowanie (najdłuższa)
    ~Moja moviestar
    ~Ja
    Wiec jak mówiłam najpierw blogowanie.
    Na początku roku dostałam szlaban na komputer więc pisałam z koleżanką przez telefon pół godziny gdy ona sobie poszła wpisałam w neta msp wyskoczył mi blog Abieski weszłam zaczęłam czytać takie blogi jak ten czy MSP-oczami-Kathey itp. Po pewny czasie postanowiłam wziąś udział w konkursie na redaktora na usuniętym już dzisiaj blogu należącym do cynia3. Dostałam się na okres próbny (tydzień(dzieci miał siedmioro..) nawias w nawiasie)Xd zwaliłam niestety żałuję ale moje posty wtedy nie były takie jak te które piszę teraz. Były dziwaczne, krótkie, rzadko się pojawiały (bez skojarzeń). Kiedy poszłam do najki (najlepszej przyjaciółki) jak zawsze grałyśmy w MSP i opowiadałam jej o blogach a on rzuciła hasło: ,,Tworzymy bloga!`` byłam zachwycona. Ja siedziałam na komputerze i tworzyłam bloga oczywiście a ona siedziała na piętrowym łóżku obok. Nie wiedziałyśmy jak dodać redaktorów wiec ja i najka pisałyśmy z jednego konta gogle (mojego) umiałyśmy tylko zmienić tło. Po pewnym czasie nauczyłyśmy się wszystkiego a blog który piszemy my i inni redaktorzy istnieje pod linkiem: Nasze-ptrzygody-na-msp.blogspot.com co chwile są nowe wyświetlenia narazie zebrałyśmy ich dopiero:7,800 lecz cały czas je kolekcjonujemy.



    Moja moviestar:
    NA msp posiadam nick Maja997733 i mam dopiero 15 level i w ostatnim czasie miałam dwa vipy na miesiąc. Dla tych ciekawych mam 270 przyjaciół więcej nie mogę.


    Ja:
    Mam na imię Oliwia i mam dopiero 11 lat i po wakacjach będę uczęszczała do 5 klasy szkoły podstawowej. Jaka jestem? Wysoka napewno bo mierzę 160cm wzrostu i mój rozmiar obuwia to 39. Jakie mam włosy? Długie które gdy są w stanie rozpuszczenia sięgają mi nawet do pasa zapomniałabym są w kolorze jasny blond. Moje cechy? Miła, uczynna, pomocna, wredna (tylko wedy gdy ktoś jest taki dla mnie). i w końcu moje ulubione rzeczy ksywki mam dwie OrbitaQ i Cuks (czasami CUKSorga).
    ~OrbitaQ
    ~Maja997733

    Czekam na wyniki oraz życzę powodzenia wszystkim. Z resztą niech wygra najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  29. Cześć, jestem Ola. Mam 12 lat. Urodziny obchodzę 2 kwietnia. Uwielbiam rysować, fotografować i pisać wiersze,opowiadania. Miałam kiedyś bloga, jednak przestałam na nim pisać. Myślę, że ortografię oraz interpunkcję mam opanowaną na poziomie bardzo dobrym. Jestem niska, mam zaledwie 146 cm wzrostu. Mój rozmiar obuwia to 35. Mam włosy do ramion koloru ciemnego blondu. Mam także zielone oczy. Po wakacjach będę uczęszczała do 6 klasy szkoły podstawowej. Potrafię być wredna, ale myślę, że można mi zaufać. Mam psa rasy Border Collie.
    Coś o mojej MovieStar :
    Nick: 88kicia88
    Level: 22
    Gram od grudnia 2012 roku.
    Jestem Celeb i Jury.

    Moje pseudonimy:
    - Oziiaa
    - Filiee

    Życzę powodzenia wszystkim. Mam nadzieję, że Twój wybór będzie trafny Natalio!



    OdpowiedzUsuń
  30. Życzę wszystkim powodzenia ♡~♡ nie sądzę abym ja się dostała, ale to decyzja Nat komu się uda zająć miejsce na tym wspaniałym blogu :3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam :)
    Spróbuję jeszcze raz, bo na innych blogach niestety, ale przegrywałam.
    Najpierw napiszę o swojej osóbce w prawdziwym życiu ;)
    Mam na imię Jadwiga. Niestety takie brzydkie, ale nic nie mogę już z tym zrobić :( . Mam 13 lat. Po wakacjach idę do 1 gimnazjum. Mam już motylki w brzuchu, ale chyba da się przeżyć. Jestem zwykłą trzynastolatką o włosach jasnobrązowych. Mam piwne oczy. Mam 163 cm wzrostu i ważę 52 kg czyli normalna waga. Nie jestem jakaś piękna. Moje koleżanki i kilku kolegów tak twierdzi, ale ja się z nimi nie zgadzam. Nie mam problemów z ortografią. Z interpunkcją też raczej nie.

    MSP.
    Na MSP mam 2 konta.
    1. Bobcia Jodzia
    2. Kokonasia.
    Bobcia Jodzia to moje "główne" konto, to znaczy, że na nim gram najczęściej. Konto te założyłam we wrześniu 2014 roku. Do dzisiaj wbiłam 17 leveli. Miałam 2 VIPY, jeden elite, a drugi star ( na tydzień ).
    Nie mam zbyt wielu przyjaciół. Nie wybieram byle kogo. Zapraszam osoby, które bardzo lubię.


    Blogowanie na tym blogu.
    Posty mogłabym pisać 3-4 posty w tygodniu. Byłoby na pewno częściej, ale mam jeszcze blog o MSP, a oto adres: skarpetkowe-msp.blogspot.com.
    Mam wiele pomysłów na serie np. Oceniamy filmy, looki lub Przypadkowe stroje.
    Pod postem podpisywałabym się jako:
    - Smalec
    - Jess
    - Jodzisa
    - Jadźka itp.
    Chciałabym tu pisać ze względu na wspaniałą załogę. Chciałabym mieć większe doświadczenie z blogowaniem.

    To na tyle =^.^=
    Życzę wszystkim powodzenia, bo napisaliście super notki.
    Smalec.

    OdpowiedzUsuń
  32. Super, że zrobiłaś nowy wygląd bloga i napisałaś tego posta.To właśnie ja pisałam, iż masz tego bloga w dupie, ale pisałam "Chyba Nat ma tego bloga w dupie", a nie na pewno..Naprawdę nie wiem, co mnie napadło i bardzo za to przepraszam.Czytam tego bloga jak jeszcze nie odeszłaś, Nat.Kocham tego bloga, uwierz mi.Chciałabym tutaj spróbować być redaktorką.
    A więc cześć, nazywam się Luiza, po wakacjach idę do szóstej klasy.Jestem osobą pracowitą i dość kreatywną.Można mi zaufać.Nie mam problemów z ortografią czy z interpunkcją.Bloguję już od dwóch lat, lecz własnego bloga mam od kilku miesięcy.Kocham to robić - blogować.Moimi zainteresowaniami jest rysowanie oraz śpiewanie.Mam niebiesko-zielone oczy, brązowe włosy, bladą cerę oraz 160 cm wzrostu.W realnym świecie jestem zamknięta w sobie, lecz tutaj - w internecie, staram się być (a właściwie jestem) otwartą osobą.Na MSP można mnie znaleźć jako Lanche, aktualnie 18 lvl.Pod notkami podpisywałabym się "Lanche MSP".

    Mój e-mail - Lui123123@interia.pl
    Gmail - LuizaMSP123@gmail.com
    To by by było już wszystko.Życzę powodzenia innym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze zapomniałam dodać, iż gram od rozpoczęcia 2013 roku (na innym kontach) i bardzo dobrze znam się na MSP.

      Usuń
    2. Bardzo przepraszam, że tutaj spamuję, ale wczoraj pisałam to zgłoszenie i byłam trochę tym zestresowana.Chciałabym coś jeszcze dopisać (myślę, iż zaliczysz moje komentarze jako całe zgłoszenie, a nie tak jak by w kawałkach) - otóż pisałam, na innych blogach, m.in http://mspibritnejka.blogspot.com/ i wielu innych, bardzo dobrze mi szło pisanie na nich i ludzie chętnie je czytali.
      To ja już może nie będę spamowała, opisałam już wszystko i jeszcze raz życzę powodzenia innych!G-mail i e-mail podałam powyżej.

      Usuń
  33. Kurczę, patrzę na te wszystkie komentarze i mysle "nie mam szans":P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? xd Wszystkie zgłoszenia są dobre ;)

      Usuń
    2. Nie powiedziałabym, moje jest chyba najgorsze bo nie rozgarnięte i wszystko musiałam w odpowiedziach dopisywać, raczej posiadanie loga już mi nie pomoże :p

      Usuń
  34. Tyle wspaniałych osób nad moim zgłoszeniem... Czy mam jakieś szanse? No dobra, żyje się raz.

    Na imię dano mi Milena. Ale tak głownie to ludzie mówią na mnie Milka czy Mila :p Mam 12 lat, po wakacjach idę do szóstej klasy. #tsa#ale#ja#stara#jestemXD Mam wiele zainteresowań, jednak tak najbardziej to moda, rysowanie, sztuka, aktorstwo i blogowanie *-* Piszę na blogu Aleksy, czyli przygody-z-msp-i-my.blogspot.com. Bardzo lubię pisać posty, cieszę się jak dziecko z każdego komentarza typu: ,,Super post! :33''. #podjara#trolololo. Nie no, dobra XD Co ja tutaj jeszcze mogę powiedzieć na swój temat? Jestem nieśmiałą perfekcjonistką, wolę książkę niż #tv, jestem bardzo wrażliwa, łatwo mnie skrzywdzić. Lubię spotykać się ze znajomymi, chyba jestem w miarę przyjacielska XD No, to tyle o mnie.
    Przejdźmy do MSP. Jak na razie ta gra mi się nie nudzi, na moim obecnym koncie gram od... Niedawna, ale ogółem na Moviestarplanet to już dość długo. Nazywam się tam Yousain (czytaj Josejn, czy coś takiego <;). Tag, wiem dziffna nazwa xD No, po prostu chciałam coś oryginalnego. Na MSP najbardziej lubię tworzyć filmy i looki. Mój świat :3
    Hmm... Nie wiem co tu jeszcze dodać, chyba już dużo powiedziałam xDD
    Mój gmail to: yousainka@gmail.com
    Życzę każdemu powodzenia! :))
    ~Yousain

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej :)
    Mam na imię Lucyna, ale mówią na mnie Lucy. Mam 12 lat. W tym roku przechodzę do 6 klasy. Lubie pomagać innym, nie tylko w życiu realnym. To dla mnie ważne. Wygrałam 3 miejsce w gminnym konkursie literackim. Jak dla mnie to wielkie osiągnięcie. Pisałam już 3 blogi o MSP (byłam redaktorką) i mam pewne doświadczenie. Uwielbiam pisać wiersze, piosenki, opowiadania. Mam kilka wierszy którymi mogłabym się podzielić :) Interesuje się Muzyką. Co do MSP mój login to lukcia321. Na MSP jestem od 2 lat, i bardzo lubię tą grę. Nauczyła mnie ona, że w życiu trzeba być kreatywnym! Nauczyła mnie że nie ważna jest sława i pieniądze albo ładne ubrania. Że tak samo jak na MSP jak i w życiu realnym liczy się przyjaźń i pomoc. Na początku tego nie zauważałam ale dopiero później się zorientowałam co jest ważniejsze. Jeśli chodzi o moją ortografię oraz interpunkcję jest raczej poprawna. Sądzę tak ponieważ dostałam 5 z polskiego na koniec roku szkolnego. Mój gmail to: lubieplackiifajnie@gmail.com
    Bardzo zależy mi na pisaniu tutaj, to moje marzenie. Kto wie, może się wkrótce spełni ;D
    ~Lukcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  37. Cześć! :D
    Mam na imię Julia. 27 lipca skończę 12 lat. Po wakacjach idę do szóstej klasy. Mam blond włosy do ramion i zielono-szare oczy. Jestem niska (jak dla mnie), mierzę 151 cm. Uwielbiam czytać książki, moją ulubioną serią książek jest "Harry Potter". Słucham rocka i popu. Pisałam dwa blogi o MSP i jeden o życiu, w tym jeden o grze i życiu piszę nadal. Nie przyjęto mnie jednak do żadnego innego bloga. Na MySyPy jestem od sierpnia 2012 roku, czyli od prawie 3 lat. Dokładnie 12 sierpnia będą trzy lata. Miałam wiele kont, ale głównym zawsze było Julia27b.(bez kropki) Nigdy nie zostałam shackowana(albo zhackowana?), ani nie wchodzono mi na konto, bo podałam hasło. Byłam VIP 3 razy(lecz dopiero w tym roku): 1 raz- Elite i 2 razy- Star. Mam teraz 15 lvl. Na MSP najbardziej lubię robić look'i i filmy, chociaż już dawno nie stworzyłam żadnego filmu. Mogłabym pisać posty codziennie, lub co jeden dzień, a w roku szkolnym 3-4-5 razy w tygodniu. Mam wiele pomysłów na serie i posty. Z ortografią i interpunkcją nie mam żadnych problemów. Czasem tylko postawię za dużo/mało przecinków :/. Raczej nie wciskam w tekst/posty za dużo minek lub hashtagów, czasem się zdażą, ale śladowe ilości. Podpisywałabym się pod postem np. ~Jelly, ~CytrynaQ, ~Julia27b, ~Julka.
    Podsumowanie:
    Nick: Julia27b
    Level: 15
    E-mail: lemonjelly.movie@gmail.com
    Życzę wszystkim powodzenia!
    Byeeee
    Jelly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia! Musisz się dostać! ♥ Każdy napisał ciekawe zgłoszenie i Nat będzie miała nielada wyzwanie, ale ja już mam swoich faworytów ;) (a raczej faworytki).

      Usuń
    2. Dokładnie c; Nat będzie miała ciężkie zadanie.
      ~`.A

      Usuń
  38. Tyna kurwa piszesz na blogu ktory ma ponad milon wyswietlen i jeszcze ci malo. Chodzi mi ogolnie o to ZE WoGULE PRAWIE NIc NIE PISZESZ i jeszcze sie zglaszasz na innego bloga. ZALOSNE. Jak cie Nat wybierze to pisz przynajmiej a nie tak jak na blogu abieskiej -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm. Na początku, zanim zaczniesz hejtować radziłabym spotkać się z zasadami interpunkcji, Kochanie! Pominę to i przejdę do tego co chcę Ci napisać. Jestem obecnie na wyjeździe, który jutro się kończy, wracam do swojego miasta - więc mam prawo przez ten czas nie napisać posta. Mimo tego, staram się pisać. O ile wiem, piszę codziennie od tego tygodnia. Więc, proszę powiedz (napisz) mi, gdzie Ty wchodzisz, skoro nie widzisz moich postów? Cóż, piszę na blogu Abieski i jest to jeden z bardziej znanych blogów, ale mam prawo (jak wspomniał wcześniej Szymon; ogólnie dziękuję) zgłosić się tutaj. Ja przynajmniej, gdy wyrażam swoje zdanie używam konta Google, a nie Anonima. Bo takie rzeczy mam gdzieś, bynajmniej ze strony Anonimów. ;')

      A zakończę to cytatem: " Hejter hejtuje bo Ci zazdrości " ;')

      Nie chciałam Cię obrazić tym komentarzem, więc jeśli Cię uraziłam przepraszam. Ale jeśli coś do mnie masz, to się podpisz pod tym ;') .

      ~ T.

      Usuń
    2. *w ogóle
      A poza tym pisze, dość często. A ostatnio nie było posta, bo jak napisała w komentarzu wyżej była na wyjeździe. Tyle jest osób, które piszą na kilku blogach, a Tyna co? Nie może? Może. I ja jej życzę powodzenia *O* ~Tuńczyg *O*

      Usuń
    3. Hłech, hłech ;^;
      #mojeulubionesłowoxddd

      ~ T.

      Usuń
  39. Patrząc na te wszystkie wspaniałe osoby wiem, że nie mam szans .-.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś ty! Masz ogromną szansę!
      Powiedziałabym, że patrząc na te świetne zgłoszenia innych, to JA nie mam szans :((
      ~#BezPodpisu

      Usuń
  40. Życzę wszystkim powodzenia, a szczególnie Tynie. Wszystkie zgłoszenia są wspaniałe *O*
    ~Tuńczyg *O*

    OdpowiedzUsuń
  41. Jejku, kobitko ile razy to piszesz? ;**
    #aledziękikoffamiwglhłech♥

    ~ T.

    OdpowiedzUsuń
  42. Patrzę na tego posta. Później na komentarze. Myślę sobie: kurde, nie mam szans.
    A więc co mnie skłoniło do zgłoszenia się tu? Tego sama nie wiem.

    Na imię mi Marta, przyjaciele mówią mi Marcia, w październiku trzynastka na karku. Może niektórzy kojarzą mnie z marciowatego msp. Ów gierka nie kręci mnie tak jak kiedyś, lecz chętnie będę tu u niej pisać. Mój login to kitty3567, mam 27 level. Na koniec podstawówki miałam ocenę celującą z języka polskiego, toteż chyba wiadomo, że ze stylistyką, interpunkcją, a także z ortografią jest dobrze. No to może teraz coś o moich zainteresowaniach? Moim ulubionym zajęciem jest pisanie opowiadań. W przyszłości chciałabym zostać pisarką. Gram również w Transformice. Wieczorami czytam książki, najlepiej fantasy, oraz rozmyślam nad zagadkami Five Nights At Freddy's, a jest to gra, którą dażę sympatią nietylko za samą rozrywkę, ale i za jej fabułę. Wiem, iż moje szanse na dostanie się tu są zerowe, ale warto spróbować, czyż nie?
    Mój gmail to somebodysaysomething3@gmail.com . Jeżeli pojawią się jakieś miłe komentarze pod moim postem (a czy się pojawią, to wątpię), to serdecznie za nie dziękuję.
    Pozdrawiam wszystkich to czytających i życzę miłego dnia!
    ~Marcia.
    PS Jeśli pojawiły się gdzieś błędy, to bardzo za nie przepraszam, aczkolwiek piszę z telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ach, zapomniałabym! Życzę tu wszystkim powodzenia, zwłaszcza iue, Oliwii (<3Porshia<3) i PaoPauli. No i oczywiście Tynie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Witaj!
    Nazywam się Alicja. W internecie posługuje się nickiem Kellow. Wiem, iż pod moim komentarzem pojawi się mnóstwo odpowiedzi takich jak: ,,Alka... Weź daj
    szansę innym. Przecież piszesz już u Abieski", ale naprawdę chciałabym spróbować tu swoich sił... To blog, który od dawna śledzę i chciałabym choć raz być jego częścią. Przechodząc do faktów o mnie...
    Tak jak wczesniej wspominałam, jestem Alicja. Na MovieStarPlanet - Kellow. Mam 14 lat. W tej grze mam 48 level. Interesuję się głównie blogowaniem, fotografowaniem i modą. Prowadzę swoją własną stronę o życiu - zyciewedlugkellow.blogspot.com oraz dawniej pisałam także o MSP na blogu filmowe-msp.blogspot.com.
    Mój adres e-mail'owy to: kelllow.msp@gmail.com.
    Pozdrawiam, i życzę powodzenia wszystkim, którzy biorą udział,
    ~Kellow. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam też dodać, że przepraszam za jakiekolwiek błędy. Ale piszę ten komentarz z telefonu.

      Usuń
    2. Niepowodzenia! ;))
      (Chodziło mi o to że powodzenia tylko w taki inny sposób i specjalnie bez przecinków ;) To tak jakby życzyć połamania nóg)

      Usuń
  45. Cześć! Od jakiś dwóch lat marzę o pisaniu na tym blogu. Ja poprostu go uwielbiam! 🙈 Dlatego chcę startować na redaktorkę tego oto wspaniałego bloga. Teraz coś o mnie :
    Mam na imię Wiktoria, ale wszyscy mówią na mnie Tori. Mam 11 lat, a poszukujesz kogoś odpowiedzialnego, więc... pewnie mnie nie wybierzesz. Oczywiście nie zaprzeczę, że jestem odpowiedzialna, ale.... . Co dalej? Kocham czytać! Moje ulubione książki to : "Girl Online", "Felix, Net i Nika", "Harry Potter" oraz "Pamiętnik Księżniczki". Oczywiście nie tylko to czytam, ale nie chcę mi się tego pisać, bo zajęłoby to ok. 2 godziny. Oprócz książek czytam waszego i inne blogi o msp. Czytam też bloga naszej Nat. Lubię też oglądać różne filmy. Do moich ulubionych należą : "Holiday", "Znów mam 17 lat", "Dziewczyna i chłopak, wszystko na opak". Co do moich innych zainteresowań : Uprawiam akrobatykę, tańczę w zespole "Rewanż" i śpiewam. Nie powiem, że śpiewam jakoś wybitnie, bo tak nie jest. Dobra, tak się o sobie rozgaduję, a tu jaż piszę pół godziny! Okej, teraz o koncie na Naszej gierce (emespe). Moje konto to SWEETyolo04 ( wiem, wiem nazwa. Byłam młodsza, ahh.. Zrozumiecie.) i mam 19 (Prawie 20) levelek. Uwielbiam robić filmy, artbooki i rozmawiać. Na Msp bardzo trudno zna
    Eś osoby wyrozumiełe, które wręcz kochamy, ale ja znalazłam. Należą do nich : zazulka2, =Edit333= oraz MisiekCyberOptyczny. (Bez kropki) Jak już wspominałam pisanie tutaj to moje wielkie marzenie. Byłabym w pełni szczęśliwa, gdybym się dostała. Piszę na blogu Unso, ale ostatnio nie piszę, bo nie mam dostępu do kompa. Więc się pewnie domyślacie, że piszę to zgłoszenie z tableta. Obiecuję, Unso, jeśli to czytasz, to przyżekam, że będę pisać. Nat, jeśli się dostanę, to też napewno będę pisać.
    Kontakt ze mną :
    E-Mail : wiktorka07@o2.pl
    Skype : nienormalnakotka
    MovieStarPlanet : SWEETyolo04

    Mam nadzieję, że się dostanę. Pozdrawiam całą załogę bloga i życzę powodzenia wszystkim startującym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę ci powodzenia, bo ja nie mam szans :c Jest 25 osób (o ile dobrze policzyłam) I nie mam najmniejszych szans :c

      Usuń
    2. Ja też się nie dostanę , choć moim marzeniem jest pisanie tutaj :c
      Tak czy siak masz większe szanse niż ja c;
      ~Yousain

      Usuń
    3. Tsaaa.... ja i większe szanse... wątpie... największe szanse to ma Tyna, bo pisała na blogu który miał chyba milion wyświetleń. Ja też marzę o pisaniu, bo uwielbiam pisać na blogach, a tu może mnie ktoś zauważy... :c Wszyscy piszą o sobie długie wypowiedzi, a ja? 6 czy tam 7 zdań...

      Usuń
  46. Wybrała tych najsławniejszych... i tak bym nie miała szans...

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)