Menu

poniedziałek, 20 lipca 2015

Smalec wita!

Heyuu!
Z tej strony nowa redaktorka tego bloga :).
Czyli kto? Bobcia Jodzia!
Dziękuję Nat, że dała mi szansę na pisanie na tym wspaniałym blogu.
Pozwólcie, że opowiem napiszę coś o mojej skromnej osobie.


  Mam na imię Jadwiga i z tego powodu jestem niezadowolona, ale nic już nie mogę zrobić. :'(
Jestem trzynastolatką, która po wakacjach będzie chodziła do pierwszej gimnazjum. Boję się, ale myślę, że przeżyję te 3 lata. Urodziny obchodzę 14 maja. Mam jasnobrązowe włosy, piwne oczy, mierzę 163 cm i ważę 52 kg, czyli normalna waga. (;
  Najbardziej lubię blogować. To moje hobby. Jeśli chodzi o muzykę, to słucham popu i rapu. #aco?
Moją ulubioną piosenkarką jest Ellie Goulding. <3
 Może teraz coś o MSP?
Mam 2 konta, lecz Bobcia Jodzia to moje "główne" konto. Na nim gram najczęściej. ;D Na Bobci do dnia dzisiejszego wbiłam 17 leveli.
Drugie konto to Kokonasia. Na nim obecnie mam 6 level.
Byłam 2 razy Vip'em na tydzień i teraz jestem na miesiąc (oczywiście na koncie głównym). C:

 Co do moich postów, będę je pisać 2-3 razy w tygodniu, lub więcej. NWM. :| Wiecie mam teraz 2 blogi do ogarnięcia. Jak Nat mi pozwoli to podam link.

Będę prowadzić serię o nazwie...



Blog VS Blog

Albo...

Przypadkowe stroje.
W serii " Blog VS Blog " wybieram dwa blogi o MSP i je oceniam. Ten blog, który zdobędzie więcej punktów wygrywa.
W tej drugiej serii chodzi o to, że wybieram jedną stronę w TOP i robię z tych ciuchów look. 

 Co wolicie? Napiszcie w komach. :)

Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!
~Smalec


Dzięki Jesy<3 <3.

24 komentarze:

  1. Przypadkowe stroje to dobry pomysł.
    Ps. Ja mam 168 i ważę 42 kg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz sie czym chwalic. Zapewne masz wychudzone, krzywe i pokryte czarnymi wlosami nogi. Pewnie idzie policzyc ci rzebra. Jadzia jest napewno piekna. Taka waga jak twoja wyglada jakbys byla wychudzona.

      ~Truskawkowe Ciasto
      ~Medżi ♣SzczeryKomendator♣

      Usuń
  2. Na blogu abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com martyna prowadzi tą serię ściągara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każdym blogu może być taka seria. Najważniejsze, aby na jednym się nie powtarzała.
      NIE POZDRAWIAM
      Aha i napisz z konta google następnym razem. :*
      ~Smalec

      Usuń
  3. Jak się robi ten podpis tęczowy? Napiszesz..?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się robi ten podpis tęczowy? Napiszesz..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu można wybrać kolor tekstu i dobieram każdej literce inny kolor.
      ~Wielmożny Smalec (:

      Usuń
  5. I ta i ta seria jest fajna, wiec trudno tu powiedziec, ktora bardziej wole dlatego nwm czy mozna ale glosuje na te dwie serie :)
    P.S jestem na telefonie i chyba ciagle bede pisac z telefonu :(
    ~Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że jesteś tutaj ♥
    Moja seria hsh z Abi xdd

    ~ T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobsz, ale tylko proszę o wybór, więc na razie nie wiem, którą będę prowadzić.
      Pozdrawiam i dziękuję <3.
      ~Wielmożny Smalec

      Usuń
  7. JA 13 MAJA :'DD

    OdpowiedzUsuń
  8. :D Cudownie, kolejna wyjątkowa osoba dołączyła do ekipy! Miło Cię poznać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie również. Mam nadzieję, że będziemy fajnie współpracować.
      ~Wielmożny Smalec.

      Usuń
  9. O! Jak dobrze, że się dostałaś kochana ! <3 XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Lepsza seria "Przypadkowe stroje" c:

    OdpowiedzUsuń
  11. Lepiej tą drugą.Gratuluję dostania się tutaj!
    ~Lanche MSP.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem w twoim wieku i mierze 164 cm (o 1 cm wyższa, yaa) a waże 50 kg :')
    Co do seri to porwadź tą drugą, bo to pierwszą prowadzi (będzie prowadzić) Tyna na tym nawet blogu :')).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 163 cm, a ważę 40 kg :/

      ~ T.

      Ps. Ale się nie odchudzam...

      Usuń
    2. Wiem, że nie jestem szkieletem, ale nie chcę taka być.
      ~Smalec

      Usuń
    3. Ja mam 148 cm, tak gdzieś około, a ważę 40 kg. Ja grubaaaa >.< I niska >.<

      Usuń
    4. Tyna ja tak samo D: też ważę 40 kg i mam wzrostu ok. 162-165 :// Moją wymarzoną wagą jest coś ok. 45-50 kg. C;
      - mów mi szalona

      Usuń
  13. Zastanowilam sie i wole ta druga serie. Pozdro dla wszystkich redaktorek ★☆★
    ~Oliwia

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)