Menu

poniedziałek, 13 lipca 2015

Q&A + Nowa seria

Cześć, ten post zaczynamy tematem Q&A, które już kilka razy zapowiadałam. No to lecimy z pytaniami!
1. Na MSP gram od kwietnia (lub maja.. nie pamiętam xd) 2013, więc teraz to już ponad 2 lata.
2. Najbardziej lubię wyrażać swoją kreatywność robiąc róże looki, filmy, artbooki.
3. Mój ulubiony kolor? Hym sądzę, że czarny.
4. Mam dużo zwierząt:
- Psa o imieniu Keksik (wiem urocze xd no co byłam mała ;_;)
- Kota o imieniu Bruno
- Chomika którym najczęściej się zajmuje (nie ma imienia)
- Żółwia (nie ma imienia)
5. Mam 13 lat.
6. Lubie malować no i oczywiście "surfować po internetach".
7. To zależy czy chodzi o grę.
8. Dokładnie to nie wiem, pisałam na kilku blogach (z przerwami itp.) ale myślę, że z 2 lata będzie.
9. Miałam swojego bloga o MSP którego usunęłam ponad rok temu.
10. Moje marzenie? Szczerze mówiąc to nie wiem.
11. W przyszłości chciałabym zostać wizażystką, dokładnie pracować przy pokazach mody (malować, czesać modelki itp.).
12. Wydaj mi się, że kiedyś przypadkiem na niego wpadłam przeglądając zdjęcia w grafice.
13. Chciałam na nim pisać ponieważ był (jest) znany, lubię dzielić się swoją wiedzą z innymi, pokazywać im jak stworzyć coś ciekawego (na przykład weźmy look).
14. Pisałam na około 3 blogach, w tej chwili tylko ten.
15. Uważam, że nie najgorzej. Nauka i ogólnie wyniki (stopnie) szkolne są dla mnie czymś ważnym.
16. Nie.
17. Nie mam jednej ulubionej piosenki, gust zmienia się z wiekiem.
18. *-*
19. Jeśli chodzi o przeglądarkowe to raczej nie, czasem zajrzę na stardoll.
20. 7
1. 13
2. Nie wiem, nie myślę o takich rzeczach xd
3. Myślę, że chciałabym mieć córkę.
4. Najbardziej lubię wyrażać swoją kreatywność robiąc róże looki, filmy, artbooki.
5. Nawet nie wiem jak wygląda szynszyla ;_;
* zaraz sprawdzę*
Tak uważam, że są słodkie.
6. Raczej nie, mam już kilka zwierząt i kolejne było by zbędne.
7. Nie
8. Nie myślałam o tych do jedzenia (y). Nie jem mięsa więc pewnie i tak nigdy nie zjem żadnej kaczki.
9. W domu prywatnym.
10. Nie mam.
11. Czarny
12. Nie wiem, ale zdecydowanie za dużo by chciało mi się liczyć.
~ Pominęłam kilka ~
18. 7
19. "."
20. Mam dużo zwierząt.
21. Jeszcze nie.
22. Nie potrafię się określić słucham wszystkiego co wpadnie mi w ucho.
23. Trudno będzie bo jak mówiłam mój gust się zmienia.
Piosenki:
~  Adam Lambert - Ghost town
~ Major Lazer & DJ Snake - Lean On
~ Tiesto & KSHMR feat. Vassy - Secrets
~ David Guetta - Hey Mama
~ Steve Aoki - Boneless
~ OMI Cheerleader
~ 30STM - City of Angels
~ 30STM - Do or Die
~ Mark Ronson - Uptown Funk
~ Lana del rey - Summertime sadness.
Piosenkarki:
~ Ellie Goulding
~ Rihanna
~ Ariana Grande
~ Nicki Minaj
~ Lana del rey
Kolejności jakiej takiej nie ma.
24.
1. MSP
2. IMVU
3. TheSims4
4. LOL
5. Stardoll


25 ~ 29. Nie.
40. Myślę, że chciałabym być niewidzialna.
41. Zapewne.
42. To zależy.
43. Bogata.
44. Zdecydowanie przebywać w dziesięcioma pająkami w pokoju przez cały dzień.
45. Osy.
46. Pająki.
48 ~ 50. Moje się obu, ale bardziej os.
51. 4.90.
52. Dokładnie to nie wiem, pisałam na kilku blogach (z przerwami itp.) ale myślę, że z 2 lata będzie.
53. Sądzę, że długo.

54. Taką jak w tym roku.
59. Obecnie nie.
60. Tak.
61. Nie, ale chicłabym.
62. Nie.
65. Chyba tak.
69. Szczerze mówiąc to nie wiem, nie znam cię za bardzo.
78. Nie, przynajmniej tak sądzę xd
80. Nie ja tu jestem od zadawania pytań ;3
81. Czy to ważne?
82. Nie nie lubię owadów itp.
83. Nie jadłam ich nigdy i raczej nie zjem.
87. Fioletowo - szary.
88. Herbata, ale kawę też lubię.
89. Kot.
90 ~ 92. Czarny.
93. Kolor, choć nie mam pojęcia o co chodzi ;)
94. Szatan z siódmej klasy.
95. Nie dam rady xd
99. Nie wiem, ale raczej mało.
107. Trudno mi oceniać siebie.
108. W sumie to moje imię mi się podoba, ale gdyby to ode mnie zależało to wybrałabym Angela zamiast Angelika.
109. Boje się owadów, w tym pająków itp.
110. Chyba 6.
111. Nie.
112. Też nie, ale 2 razy (w minionym roku szkolnym) złamałam palec.
114. Około 18.
115. Jak najdłużej się da.
117. Nie i nie chciałabym być.
120. Dość często
123. Tak wiem, rozumiem jej decyzję.
125. Dużo, ale gram tylko na trzech.
126. Martyna
127. Adrian
134. sześćdziesiąt dziewięć, pięćdziesiąt dziewięć, dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć 
137. Z tobą też xx
1. Tak, dokładnie 4.
2. Jeśli książka jest ciekawa to jasne, że tak.
3. Rysowanie, malowanie.
4. Kocham <3
5. Szczerze? Nie wiem xd ae coś około 43 będzie.
6. 21:41
7. Tak, mam młodszego brata.
8. Nie xd
9. Nie mam jeszcze żadnego, ale kiedyś będę mieć. Więc tak.
10. Owadów.
11. Czasami.
12. Mam "Zniszcz ten dziennik".
13. Nie.
14. Nie liczyłam, ale zapewne dużo.
15. Nie, ale złamałam sobie 2 razy palec u ręki.
16. Sądzę, że dużo razy.
17. W tej chwili chyba coś około 8.500 sc.
18. Jestem blondynką, jednak jest to ciemny blond.
19. Tak ;)
20. Czarny.


1. Na krześle
2. Zapewne
3. Już się boje ;)
4. Jestem w domu (y)
5. Tak, w wieku 8 lat byłam na koncercie Ewy Farnej.
7. W Łodzi.
8. No Jasne B)
11~17. Liczyłam na coś kreatywnego.
18. Nie.
19. To moje 2 konto, najpierw założyłam Directionerke (może kiedyś podam całą nazwę).
23. Nie lubię gdy ludzie mnie naśladują nie mając własnego stylu (to ma głębszy sens).
24. Mam młodszego brata.
25. To, że mogę wyrazić siebie i zrealizować swoje pomysły.
26. A jak można ich nie lubić?
27. Miśki? Chyba chodzi o te pluszowe.. jeśli tak to nie mam miśków.
28. W tej chwili chyba (#Nie ma to jak sprawdzać temperaturę w google) 16°C.
1~3. Nie znam tej gry.
1. Tak od dawna.
2. Oglądam ReZiego, Mulciaka i Banshee (+Zizi games).
3. Ja też :/
4. Zabrakło i to nie raz, najdłużej chyba na tydzień.
8. Raczej tak.
9. △ Nie 
10. Symbol to chyba ♥, a cytat: You want to be happy? Accept what you get.
1. Tak.
2. Dokładnie to nie wiem ale coś około metr 60 - 65.
3. 26 Kwietnia.
4. 11.
5. Raczej nie, codziennie czytam kilka.
1. Bo Nat mnie przyjęła (y).
2. Właścicielka, która jako jedyna ma dostęp do zmiany tła itp. już tu nie pisze.
3. Hym.. trudno powiedzieć, ale raczej nie.
6. Piosenkarz to Jared Leto, a piosenkarka Lana del rey.
7. Pisałam o tym wcześniej.
8. W przyszłości chciałabym zostać wizażystką, dokładnie pracować przy pokazach mody (malować, czesać modelki itp.).
10. 7.
11. Nie xd.
12. Anna i Roman.
13. Tak.
14. Brata.
16. Raczej nie ;d (szczerość..)
17. Nie ma za co.
18. 11.
19. Kolarstwo.

To już wszystkie pytania z Q&A. Postanowiłam odpowiadać sposobem Komentarz = Odpowiedź (dla każdego od nowa). Teraz drugi temat posta, czyli problemy z serią "Look so a star". Dokładnie chodzi o ten komentarz:
Po pierwsze znów? Jakie znów nigdy nic nie kopiowałam i szczerze przyznam się, że nie czytam twojego bloga ;x. Taką serię prowadzi wiele osób nie tylko ty na swoim blogu. Przygotowałam dla ciebie kilka linków:
---> Klik <---
---> Klik <---
---> Klik <---
Są to linki do blogów na których jest podobna seria. Też jest odwzorowywanie twarzy i ubrań. Kolejny raz z twojego powodu nie przerwę serii, bo dopiero co ją zaczęłam.

W tym poście było dużo powtórzeń i emotikon, których zwykle nie stosuje tak wiele. W następnych postach nie będą się one pojawiały.

Pozdrawiam
~ Aga

Jesy <3 / Jess / Marsowa

(Logo w budowie)

3 komentarze:

  1. Jeśli znajdziecie jakieś błędy w pisowni to wybaczcie, pisałam tego posta wczoraj wieczorem i byłam zmęczona po całym dniu.
    ~`.A

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jeszcze jedno pytanqqo:
    1. Czemu nie odpowiedziałaś na moje głupie pytanqa? :c Były dla mnie bardzo ważne :/ *smutas*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo większość z nich to były stwierdzenia c;
    ~`.A

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)