Menu

piątek, 24 lipca 2015

Przegląd zdjęć #2

Hejs!

Dzisiaj przychodzę do Was z przeglądem zdjęć, zapraszam więc do przeczytania notki. Zanim jednak przejdziemy do sedna mam parę informacji, dlatego proszę o przeczytanie również ich.
Po pierwsze, odwołuję mój grafik. Wolę pracować bez niego, jest mi o wiele łatwiej, mogę pracować na jaki temat chcę i kiedy (oj, Tyna).
Po drugie, będę prowadziła tylko tą serię. Miałam w planach prowadzić również BVSB, ale pewna osoba napisała, cytuję: " że będę prowadziła nawet tu ", także tylko tą serię będziecie mieć z mojej strony. Reszta moich postów to po prostu będą niespodzianki, szczerze mówiąc - wolę je pisać niż serie.
Kolejna rzecz, ostatnia oraz trzecia - posty będą pojawiać się przez sierpień rzadziej, gdyż zepsułam telefon, z którego pisałam posty (na laptopa mam na chwilkę obecną karę) i został mi tablet. Postaram się z niego pisać, jednak nie oczekujcie już postów codziennie. Tata powiedział, że będę miała prawdopodobnie nowy, bo tego nie będą już naprawiać, ale sami wiecie ile trzeba czekać.
Sądząc o tym co wyżej napisałam, można powiedzieć, że nie jestem w najlepszym humorze. Cóż, bywa, postaram się to ukryć. 
Podsumowując - posty będę pisała 4 na tydzień z tabletu, mam jedną serię (tą), reszta postów to niespodzianki.
Dobrze, zajmę się teraz serią, zacznijmy oglądać zdjęcia!


Pierwsze zdjęcie jakie wybrałam należy do 2014 MSP|, nosi tytuł Umiesz? Przedstawia nogi (dokładniej stopy), na których są te jakże urocze gumki.
Osobiście mogę powiedzieć, że zdjęcie mi się nie podoba, sama nie wiem dlaczego ;// 


Na drugim zdjęciu mamy Chicę z FNAF'a. Osobiście zdjęcie mi się bardzo podoba, wydaję mi się, że chodziło o to, by upodobnić postać do niej, chyba.
Podobne do wcześniejszego zdjęcia, co omawiałam w poprzednim poście.


Ostatnim zdjęciem jakie dla Was wybrałam jest zdjęcie użytkownika Jesy <3 (z tego bloga, co? ;/) Bardzo mi się podobaaa.
Ejć, narysujesz Martynkę? c: 
Dobrze, mniejsza. Uważam, że rysunek jest bardzo ładny, a osoba, która go rysowała musiała się bardzo starać.

To na tyle, pozdrawiam!

'martyna

6 komentarzy:

  1. Jesus. Ten blog naprawdę spada na psy. No sorry, Tyna że w twoim poście to piszę ale gdzieś muszę. Odkąd pojawily się nowe redaktorki jest niby okej i wogóle jednak tak naprawdę... macie tutaj kellow i tyne (jak kellow ma na imię???) a one są juz ze sławnego bloga !!! dalibyscie szanse innym, z mniej znanych blogów. Inni tez maja prawo się zgłosić i WYGRAC!!! a one mają to zapewnione bo pisza na sławnym blogu!!! powinnas je usunąć nat, dodac oliwię (jesteś najlepsza !!! ) a ta sweetjolo? pisze jakies badziewne posty a mogłaby lepsze!!! nie że cos bo pewnie pod tym komnetarzem bedą hejty, ale ja wyrazam swoje zdanie i MAM PRAWO!!! nie pozdrawiam, nat zastanow sie. dolaczajac tyne i kellow beda klopoty, one je przyciegaja!!!

    ' ktoś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Ten blog ma wspaniałe redaktorki, które piszą takie same posty jakie są (czyt. czyli wspaniałe)! Przyznam, ja i Alicja piszemy na blogu Abieski, jednak miałyśmy i mamy prawo zgłosić się gdzie indziej, prawda? Przecież Nat wybrała również inne osoby, nie tylko nas, także naprawdę nie rozumiem o co Ci chodzi, Anonimie. Jeśli coś po prostu do nas masz, napisz nam z konta Google. " Dolaczajac Tyne i Kellow beda klopoty, one je przyciagaja!!! " - gratuluję ortografi, Kochanie. I jak już, my nie przyciągamy hejterów, może lepiej idiotów, którzy mają problemy i hejtują, co? ;**

      Po prostu #leję.

      ~ T.
      Ps. #nadallejęXDD

      Usuń
    2. Yhmm, nie za dużo tych wykrzykników? (To do anonima) Po każdym zdaniu są po 3 wykrzykniki / pytajniki... I początek zdania oraz nazwy własne piszemy dużą literą ;*** Kolejne dziecko neo się odezwało... xDDD Leję, jak i Tyna xDDDD

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Drogi Aninimku,
      Alicja i sama Martyna ma prawo, by zgłosić się na redaktorkę, na tym blogu.
      Nie masz nawet odwagi, by napisać z konta Google? Masz coś do Tyny i Kellow? One są świetnymi redaktorkami!

      ~ tekna125

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)