Menu

poniedziałek, 20 lipca 2015

Przegląd zdjęć! #1

Hejs!

Przepraszam za wczorajszy brak posta, wiem obiecałam, jednak kiedy zobaczyłam ilość opublikowanych postów tego dnia uznałam, że nie będę dokładała Wam więcej. Myślę, że nie będziecie na mnie źli. Dziś przychodzę do Was z postem z przeglądem zdjęć, jednak zanim zacznę pokażę Wam swój grafik, który zapomniałam wczoraj umieścić (chyba ze szczęścia):

Poniedziałek - Przegląd zdjęć (seria)
Wtorek - Pomysł od czytelników (post na temat wybrany przez Was; mówicie o 
czym chcecie, ja piszę na ten temat)
Środa - Blog VS Blog (seria)
Czwartek - Nowości - komplet (seria)
Piątek - brak posta
Sobota - Pytanie tygodnia (seria)
Niedziela - Post tematyczny.

Już wiecie jak przedstawia się sytuacja, więc mogę kontynuować wcześniejsze rzeczy. Zajmę się teraz serią, która zwie się " Przegląd zdjęć ". Będę w niej oceniała zdjęcia z MovieStarPlanet. Będzie ich około trzech, czasem zdarzy się więcej. 


Zdjęcie nosi nazwę " Jesy <33 2 ", jego autorką jest Olusia 6 <33. Przedstawia ono rysunek MovieStar, muszę powiedzieć, że w jest bardzo ładnie i starannie wykonane. Chciałabym mieć taki talent. Obrazek/rysunek ma wiele komentarzy, jedna trzecia osób sądzi, że z " neta ".


Następnym zdjęciem, jakie dla Was wybrałam jest fotka użytkowniczki (: MISIA. Nosi nazwę: " look 22 do konkursu ". Ogólnie to muszę się Wam pochwalić, że mam zdjęcie z Naną, spotkałam ją w Pradze. Mniejsza. Komentarze miłe, w zasadzie już hejterzy nie mogą powiedzieć, że to nie ona.


Ostatnie zdjęcie nosi nazwę " BEKOOON " i jego autorem jest Justine011YT. Mamy tutaj MovieStar z bekonem, która ma animację z tańczeniem. Ogólnie nie wiem z kąd taki pomysł, ale nie będę marudziła. Ciekawie wykonana. 

Na końcu chciałabym przeprosić za jakość screen'ów, brak ucięć. Jednak jestem na laptopie babci, u której zrobienie zrzutu ekranu jest cudem... W każdym bądź razie przepraszam, w następnej części na pewno tak nie będzie. Zanim się z Wami pożegnam chciałabym,  byście napisali w komentarzach jaki post jutro chcecie. 

Pozdrawiam, Martyna/Tyna.


7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post c: Nie mam pomysłu :c Chyba nic nie wymyślę....:c

    OdpowiedzUsuń
  2. What? ;_; kolejna osoba wstawia mój rysunek i podpisuje się po nim c':
    Wstawiłam na MSP to zdjęcie już dawno tylko całą moviestar. To zdjęcie zrobiłam podczas malowania i wstawiłam na amylee-msp.blogspot.com. Nie no zaraz nie wytrzymam :')

    ~`.A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że to twój rysunek ;_;
      Kojarzyłam, że widziałam taki rysunek na MSP już dawnoo.

      Usuń
    2. Jeżeli ktoś kopiuje czyjeś rysunki, to znaczy, że mu się podobają :)

      Usuń
    3. Właśnie o tym samym pomyślałam... Przecież to rysunek naszej Jesy <3 !

      Usuń
  3. Tyna, ta seria się doskonale zapowiada! Czekam na następną część. ;)
    Szkoda, że będę mogła napisać kolejną notkę dopiero w środę...

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)