Menu

poniedziałek, 27 lipca 2015

Prośby, informacje + Loga na zamówienie.

Cześć, tu  Torcia ♥.

(Przepraszam, że zmieniłam treść tego posta, ale "zauważyłam", że był on za krótki)

Ten post będzie dla Was. Od teraz będę robić dla Was loga. Robię to dlatego, że  chcę też zrobić coś dla Was, czytelników. Proszę o to, abyście się zgłosili.  Każde zgłoszenie,  każde skończone logo pozwala mi się doskonalić. Jeśli na jutro (środa) nikt się nie zgłosi zrobię  loga dla moich znaj z różowej gierki. Loga randomowe będę się starała wykonywać różnorodnie, ale oczywiście loga na zamówienie będę wykonywać po waszej myśli. Może pokażę Wam przykładowe zgłoszenie :

Nick : SWEETyolo04

Styl : Wybierz xD

Cytat : "Never say never"

Proszę o wykorzystanie looka ♥61♥ ! xD

To był przykład zgłoszenia. Oczywiście  tam gdzie napisałam "Wybierz xD"możecie napisać np. mroczny, wesoły  bądż coś zupełnie innego. Na końcu możecie napisać look  jaki chcecie, czy może chcecie serce na logu, koło bądż krzyż. (Tak, krzyż w  logu xD)

Może zakończę już ten (mega krótki) post. Dziękuję za  przeczytanie, i zapraszam do zamawiania lóg.


~ Tori ♥  Torcia


Oto moje nowe logo, oczywiście jeśli chcecie mogę zrobić coś podobnego dla Was. 

326 komentarzy:

  1. Zabronisz mi czytać Twoje posty? (ಥ_ಥ)
    Błędy widzę w tym poście... (×_×;
    Popraw się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasawniki w pierwszej osobie liczby pojedynczej kończą się na "ę".

      Usuń
  2. Jak nikt nie chce czytać Twoich "postów" to znaczy, że Nat się pomyliła wybierając Ciebie, no bywa. Krócej się już nie da? A i dlaczego usuwasz swoje posty? Bosh!

    ~1szymon102
    ~Aristocrate
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarz pisany w języku Tori:

      Poniefasz ona jezd głubia.

      Usuń
    2. Bez przesady... Nawet moja autokorekta we wspaniałym Samsungu tak nie poprawia. A dobrze wiesz na co ją stać. xDDDDDDD

      Usuń
    3. Wiem xDDD

      ~1szymon102
      (Dalej wiecie co jest xDDD)

      Usuń
    4. Moja autokorekta w Samsungu też wspaniała xD

      Usuń
    5. To ty każdy kom piszesz na telefonie i pisze Ci słowa, które nie istnieją?

      ~1szymon102

      Usuń
    6. Internet się popsuł, znowu xD

      Usuń
    7. To sobie kup nowy, bo mi się nigdy nie psuje xDDD

      ~1szymon102

      Usuń
    8. Tori - nie ma to jak wszystko zwalić na internet... co nie? ;)

      Usuń
    9. Ey! Ortografię ona ma dobrą! No przecież po wakacjach idzie do piątej klasy, więc dobrą ma jak na ten poziom. No większość nas tutaj wtedy miało o wiele lepszą ortografię xDDD

      ~1szymon102

      Usuń
    10. A ja idę do szóstej klasy, haha xD

      Usuń
    11. Haha xDDD Ten dzień zaliczam do udanych komicznie dni xDDD Na MSP wkurzałem ludzi w centrum i pokojach różnych osób poprzez zasłanianie całego roomu animką xDDD Nic nie było widać, tylko róż.

      ~1szymon102

      Usuń
    12. Zrób coś takiego w moim pokoju (y) xD Czy tylko ja i Ty tu jesteśmy? ._.

      Usuń
    13. Może zrobię tę moją magię u Ciebie. No chyba tak xDDD Zgadnij do, której ja idę xDDD

      Usuń
    14. Chyba tylko my jeszcze nie śpimy, albo marnujemy życie siedząc na blogach xDDD

      ~1szymon102

      Usuń
    15. No coś Ty, ja w wakacje chodzę spać po północy *^* I jeszcze dzisiaj idę na kompa (y) A masz MSP na telefonie?

      Usuń
    16. Trzecia? Nie postarzaj mnie xDDD Druga ;-; Tańczcie ludzie. Co robisz?

      ~1szymon102

      Usuń
    17. Czytam Twoje najnowsze komy ;***

      Usuń
    18. Mam xDDD Mogę Ci GG podać jak chcesz coś napisać xDDD

      ~1szymon102

      Usuń
    19. Nie mam GG na razie, nie zakładałam o.o A założę, a co.

      Usuń
    20. A nic? xDDD Dlaczego "o.o"?

      ~1szymon102

      Usuń
    21. Ludzie będą mieli co czytać pod postem Tori, bo posta się nie da V.V

      ~1szymon102

      Usuń
    22. Ej, czy tylko ja mam dziwne sny?

      Usuń
    23. Czy ktoś tu zna się na snach? Jeśli tak rzucam mu wyzwanie! Niech napisze mi co znaczy mój staaary sen.

      Usuń
    24. A te, że jestem bogiem czy czymś takim i latam i krzyczę i takie inne po zamkach i mieście się liczą? Erotyczne masz?

      ~1szymon102

      Usuń
    25. A te, że jestem bogiem czy czymś takim i latam i krzyczę i takie inne po zamkach i mieście się liczą? Erotyczne masz?

      ~1szymon102

      Usuń
    26. Ja się znam na moich znach. Z wszystkich wynika, że nie jestem normalny i jestem czymś więcej niż człowiek. Może kosmita? Nie wiem xDDD

      ~1szymon102

      Usuń
    27. Nie mam erotycznych snów! xD
      (No dobra... Czasami. Ta szczerość. Xd)
      Przetłumacz ktoś mój sen.
      Więc byłam w motelu z moją koleżanką, a syn właścicielki w nocy przebrał się za zombie, żeby mnie wystraszyć. Potem na serio zamienił się w zombie i chciał mnie pożreć. Moja koleżanka uciekła, a ja próbowałam zwiać przez schody. Wezwałam policję, ale kiedy policjant próbował mnie uratować to zombie ugryzł mnie w ramie. Potem się obudziłam. Co dziwne, poczułak takie jakby uszczypnięcie w okolicach ramienia...

      Usuń
    28. Mi się przez dwie noce śniło, że mój wujek chce mnie zabić. :/ Raz chce mnie udusić jako ośmiornica, a raz chce mnie zastrzelić jako człowiek.

      Usuń
    29. Może zrobimy na facebooku stronę o naszych snach? xD

      Usuń
    30. To nazywa się realizm snu, czasami od się obudzę to czuję jakby coś po mnie chodziło, a nie ma nic i w ogóle xDDD Może to znaczy, że coś złego Cię spotka, jakaś sytuacja, której będziesz chciała zapobiec, a się nie uda.

      ~1szymon102

      Usuń
    31. Raz jak miałam 5-8 lat to śniło mi się, że byłam w jakiejś dziwnej krainie, była tam niebieska ziemia, stłuczone wazony, drzewa trafione piorunem i ogromne biedronki. D:

      Usuń
    32. O, Szymonku! Jaki z ciebie specjalista od snów! xD

      Usuń
    33. Ja czasami mam sny z komorami gazowymi xDDD

      ~1szymon102

      Usuń
    34. Mi się raz śniło, że byłam królikiem w pokoju pełnym 10-cio metrowych stokrotek, które chciały mnie zjeść! ;___;

      Usuń
    35. Serio? Ja specjalista?

      ~1szymon102

      Usuń
    36. Oto mój bardzo mądry sen o tym, żeby nie kłamać...

      Byłam wróżką. Szłam ścieżką w lesie i spotkałam lwa. Zapytał się mnie "Czy wiesz, w którą stronę poszedł mój syn?". Bałam się powiedzieć "Nie wiem", więc powiedziałam, że w lewo. Potem znów go spotkałam. Zadał mi to samo pytanie. Tym razem powiedziałam, że w prawo. Znowu go spotkałam, znowu zadał to samo pytanie, powiedziałam, że prosto, a lew za moje kłamsta mnie zorszarpał. ^^

      Usuń
    37. A jak miałam 5-8 lat to mi się śniło, że byłam w jakiejś dziwnej krainie, tam była niebieska ziemia, stłuczone wazony, spalone drzewa i ogromne biedronki. Przetłumaczysz to, Szymon, i ten sen z moim wujkiem? :/

      Usuń
    38. Może zrobimy stronę na fb o naszych snach? Szymon będzie tłumaczył. ^^

      Usuń
    39. Ale ja nie mam Fb, w naszej szkole zabraniają mieć póki się nie skończy 13 lat. >_>

      Usuń
    40. Ja tam niżej napisałem

      ~1szymon102

      Usuń
    41. Dla mnie stłuczone wazony, spalone drzewa itd. oznacza, że kiedyś ludzie tak zatrują świat, że kolor ziemi się zmieni, zwierzęta zmutują i będą występować różne katastrofy... nie wiem jak one się nazywają xd. Chodzi o np. Trzęsienia ziemi, powodzie itd.

      Usuń
    42. A ja kiedyś miałam sen, jak mój dom przesypywała lawina, i pod koniec tego snu się dusiłam.

      Usuń
    43. Nie chce mi się teraz tłumaczyć xDDD To z wujkiem to chyba chodzi o to, że on Cię chce polubić, albo zabić, a ty mu nie pozwalasz xDDD

      ~1szymon102

      Usuń
    44. Załómy się! O całe listy życzeń!

      ~1szymon102

      Usuń
    45. Jeżeli chce mnie zabić, a ja mu nie pozwalam to dobrze, chcę żyć jak najdłużej!

      Usuń
    46. Raz ja miałem taki, że całowałem chłopaka xDDD Tak jakby, to było chore i się obudziłem.

      ~1szymon102

      Usuń
    47. A co Ty masz na liście?
      Piszę komentarz z telefonu, a nie chce mi się wchodzić na MSP na kompie.

      Usuń
    48. Ciii... Nie tutaj to miałem napisać. Do takiej osoby xDDD Albo nw. Tori chyba płacze :)

      ~1szymon102

      Usuń
    49. A ja nawet nie zauważyłam, kiedy dobiliśmy do dziewięćdziesięciu komentarzy. Ten czas tak szybko leci... A jutro impra u mnie B)

      Usuń
    50. Chcesz, żeby moviestar w jakimś pokoju rozmów Cię wielbili? Napisz "Wielbcie mnie to zrobię Diamond Ride". xDDD

      ~1szymon102

      Usuń
    51. Widziałaś mój nowy styl na MSP? O.O

      ~1szymon102

      Usuń
    52. Może będę xDDD

      ~1szymon102

      Usuń
    53. Zobacz! Boski jest!

      ~1szymon102

      Usuń
    54. Zaraz 100 komentarzy! B)

      Usuń
    55. Jutro chyba serio założę stronę o snach na facebooku. Dzisiaj nie, bo jestem na tel. ;c

      Usuń
    56. Szymon, może twój sen oznacza, że zmienisz orientację?

      Usuń
    57. Napisałaś setny kom pod najbardziej zjebanym poście na tym blogu! Gratulcję dla Ciebie!!

      ~1szymon102

      Usuń
    58. Nie zmieniam orientacji xDDD Chyba ;-;

      ~1szymon102

      Usuń
    59. Dziękuję, dziękuję. ❤
      Mogę już odebrać te pieniądze?

      Usuń
    60. www.ratuj-ortografię-Tori.pl.orto.com

      Usuń
    61. "Chyba" B)
      Zwykle jak ktoś mówi chyba to oznacza to tak xD.

      Usuń
    62. Ale ja robię imprę w realu, nie na MSP xDDDDDD
      Pao - ja za jakiś rok dołączę do tej strony, wtedy nareszcie będę mogła mieć fejsbuka. A może założymy bloga o nasztch znach? (y)

      Usuń
    63. Podaj nick, a jutro zapłacę xDDD

      ~1szymon102

      Usuń
    64. *naszych snach, autokorekta na fonie coś mi nawala xD

      Usuń
    65. A może nowy szczery blog o MSP, będziemy krytykami xDDD

      ~1szymon102

      Usuń
    66. Paulik: może zamiast strony zrobimy bloga. Co wy na to? XDDD
      Szymonek: PaulaWariatka, (bez przecinka) ale i tak nie zobaczę, bo mam bloka do czwartku za pisanie o seksie. ;___;

      Usuń
    67. Ile Paula wygrała?


      Chociaż... w sumie ja też jestem Paula B) Ej, a widział gdzieś ktoś Słynną Karolę El?

      Usuń
    68. A ja wcale nie pisałam o seksie, tylko napisałam seks. W arcie. Była dziewczyna i chłopak, trzymali się za ręce. W myślach dziewczyny było serce, a w nim "Miłość", "Ten jedyny", a w myślach chłopaka serce do góry nogami (przypominało dupę), a w nim słowa "Dupa", "Cycki" i "Seks", ale był fajny ten art. Ciekawi mnie ile zdobył love it...

      Usuń
    69. Pao: No właśnie myślę na założenie bloga o naszych snach, a wiecie, że dzisiaj w moim mieście policja złamała przepisy? :'D Jechała za szybko, nie na sygnale :D

      Usuń
    70. Ja mam autokorektę wyłączoną xDDD WYGRAŁA ŻYCIE, CZYLI LISTĘ ŻYCIA xDDD Wode i chleb.

      ~1szymon102

      Usuń
    71. Hm... Niech będzie lemoniada frugo za 99 groszy w Biedronce i się zgadzam! :D

      Usuń
    72. A ja przeklinałem do modów, bo są głupi xDDD

      ~1szymon102

      Usuń
    73. Ej, pewnie ludzie będą myśleć "O kurde! 120 komentarzy! Pewnie okropnie ją hejtowali!". Wchodzą, a tu rozmowy o snach i nagrodzie życia xD.

      Usuń
    74. Przez nasze rozmowy blog bije rekordy wyświetleń :3

      Usuń
    75. Nie zakratkowało, bo przez kontakt im pisałem.

      ~1szymon102

      Usuń
    76. Mi nie zakratkowało Paulik, bo napisałam w jednym polu "Du" w drugim "pa" i ustawiłam obok siebie ;).

      Usuń
    77. Nom, rzadko widzę tyle komów nie na temat! XD

      Usuń
    78. To co Paulik? Robimy jutro bloga?

      Usuń
    79. Od trzech minut nie piszecie! ;((((

      Usuń
    80. Czuję się opuszczona! ;(((

      Usuń
    81. Pamiętacie to co u Abieski zrobiłem? Było tak nudno, a ja wszystko naprawiłem xDDD No na początku byłem zły, ale potem zrobiłem to dla beki i się z Alą śmieliśmy z tego xDDD

      ~1szymon102

      Usuń
    82. Umarliście! ;(
      A ja się z wami nie pożegnałam... :(((

      Usuń
    83. Co do kratek, też czasem tak robię. W mym arcie "Skarbnica śmiechu.1" napisałam "fejsbuk". No pewnie, robimy bloga :D Mój email: paulinak0946@gmail.com (ach, ta kreatywność xD) A Szymon też będzie pisać? Będzie ciekawiej :D

      Usuń
    84. Tori się będzie jarać, że ma najwięcej kom w ostatnim czasie na blogu xDDD

      ~1szymon102

      Usuń
    85. Ja się śmieję jak ludzie mnie hejtują baaardzo xD. Kiedyś zrobiłam bloga z innego konta google i kopiowałam posty z innych blogów, żeby ludzie mnie hejtowali XDDD.

      Usuń
    86. Ja też żyję! :P I pamiętacie tą aferę z Oliwią (tutaj)? Życie w internecie jest takie ciekawe. <3

      Usuń
    87. Ja jestem na telefonie, więc bloga nie zrobie, a Gmail to: paulawariatka@gmail.com
      Tak, kreatywne xd.

      Usuń
    88. Nie mam czasu na pisanie postów, muszę komy pisać xDDD

      ~1szymon102

      Usuń
    89. Tak! Uwielbiałam tą aferę z Oliwią! Było prawie 300 komów, ale ludzie przestali śledzić tą kłótnie, nikt nie pisał komów. Smutno mi było. :(((

      Usuń
    90. Kocham życie w internecie ❤. Jak to napisałaś "jest takie ciekawe <3". Ciekawsze niż moje w realu. =(

      Usuń
    91. Mam już tylko 38% baterii, a rano miałam 100%. XDDD

      Usuń
    92. Eh, ja codziennie musze ładować telefon. ;___;

      Usuń
    93. Ja jeszcze żyje (y) XD
      aniolek 100%

      Usuń
    94. Mnie chyba wtedy tu nie było xDDD Ja mam mega kreatywny: 1szymon102.msp@gmail.com

      Usuń
    95. Szymon - to byś rzadko posty pisał, ale zawsze coś :) Mi też było smutno, że już na końcu nic się nie działo. A ja lubię takie afery.

      Usuń
    96. Niektóre dzieci MSP mnie rozwalają. Kiedyś jakaś dziewczyna zrobiła o mnie specjalnego posta, bo poprawiłam jej błąd ortograficzny. Xd

      Usuń
    97. Neo neo neo ! Z U DL DUPA CHUJ CYCKI

      Usuń
    98. Weźcie mnie nie ruchajcie!!

      Usuń
    99. Ja facebooka sobie założyłam chyba w drugiej klasie. Szymon idziesz do 2 gimbazy? Ja do pierwszej. Masakra xd.

      Usuń
    100. Ja jeszcze żyje (y) XD
      aniolek 100%

      Usuń
    101. Zboczeńcy xDDD Tralalala...

      Usuń
    102. Ja jeszcze żyje (y) XD
      aniolek 100%

      Usuń
    103. Co moje koleżanki robią o 23:47? Serduszkują moje zdjęcia na Instagramie. XDDDD

      Usuń
    104. Idę, idę. Zobaczysz, że będzie w pierwszej super! Ja miałem komicznie i bardzo zboczenie (ten wyraz udaje przymiotnik xDDD)

      Usuń
    105. Miałeś kiedyś erotyczny sen?
      Ja tak. Byłam facetem i miałam moc stawiania klocków z Minecrafta, więc zamknęłam w pomieszczeniu z dirta jakąś celebrytkę i ją zgwałciłam. XDDD

      Usuń
    106. Też kocham życie w internecie ♡_♡ Realne jest nudne, oprócz mojej jutrzejszej impry. A jest to już druga wakacyjna impreza. Więcej tutaj: jestesmy-z-jednej-beczki.blogspot.com. Haha, reklama :D Ten post ma już chyba z 600 wyświetleń, więc trochę osób wejdzie. I to nieprawda, że zaniedbuję tego bloga, jutro pojawi się nowy post. Wstanęrano i napiszę, bo po południu wiecie co ♥ xD

      Usuń
    107. Ciekawe czy Tori zrobi o nas dramę? B|

      Usuń
    108. Dawać, dawać! Dobijamy do 200 kom! (o ile jeszcze ich nie ma xd)

      Usuń
    109. Dobra, idę spać, bo jutro o 8 oglądam "Jeźdźcy smoków", a potem idę z kuzynem do kina na nachosy.

      Usuń
    110. PS. Kto jeszcze kocha "Jak wytresować smoka?"?

      Usuń
    111. A będzie nagroda za napisanie koma o północy? B)

      Usuń
    112. A wejdzie ktoś na mojego bloga? :P

      Usuń
    113. Nie kocham xDDD Nie będzie, nie śpię na kasie xDDD

      Usuń
    114. Zbliża się północ, muszę to wygrać... Może cała lista życzeń na MSP?

      Usuń
    115. Aha? Jakieś 5 sekund później xD

      Usuń
    116. Co sądzisz o publicznym sexie w lesie?

      Usuń
    117. Zależy z kim. Wpadnij na mojego bloga, ploseee :(

      Usuń
    118. Ja już idę ;-; Obudzę sąsiadów, albo lepiej nie xDDD NWM

      Usuń
    119. Dobra, no to może ja też. Bo sama nie chce być :/

      Usuń
    120. Eee. Blog o snach, wchodzę w to! Tori się jara: O chłopaki, może mnie przeruchaja.

      Usuń
    121. O.. a wczoraj ją jeszcze broniłaś...

      Usuń
    122. Ey, sorry. Chłopaki Cię nie poruchają, bo ja tu tylko jestem xDDD Żal ;-;

      ~1szymon102

      Usuń
    123. Olka, to podaj gmail i na wszelki wypadek nick na MSP. Zaprosimy Cię.

      Usuń
    124. Szymon, szkoda. Nie masz się z kim zamienić xD.

      Usuń
    125. Gdybyśmy założyli bloga o snach i pisali tam tyle komów co tu to masakra xD. Ilość komentarzy >> 10000000000....

      Usuń
    126. No to załóżmy! Nazwa: czarne-wizje-czarnych-nocy.blogspot.com :D

      Usuń
    127. No i milion wyjść w dzień xDDD

      Usuń
    128. Nowy, lepszy blog o MSP, bo ten teraz dzięki nam nadal się "utrzymuje" ;-;

      Usuń
    129. tajemnicze-sny-szymonka.blogspot.com xDDD

      Usuń
    130. Ta sukowata (stroje Theyli) kurwa (Ari Z) usunie napewno ten post xDDD

      Usuń
    131. A wiecie, że nie posiadam filmów? O.O

      Usuń
    132. Lepsza taka nazwa: czarne-wizje-czarnych-nocy.blogspot.com :P Bardziej tajemnicza (y)

      Usuń
  3. Pozwól, że wyrażę swoją opinię. Piszesz trochę za krótkie posty. Jeśli poprawiłabyś też błędy ortograficzne w swoich postach, były by swietne. Nie bierz tego pod uwagę jako hejt, bo nie o to mi chodzi. Jeśli wyrobisz w sobie doświadczenie w blogowaniu, nie będziesz miała żadnego problemu z pisaniem notek.
    ~Kellow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest hhejt. To raczej dobra rada xD. Dziękuję, posraram się to wszystko poprawić.

      Usuń
    2. Posrarasz się? Bosh! To idź do łazienki!

      (znasz mój podpis, więc nie napiszę, foch na cyfry)

      Usuń
    3. Haha, dopiero teraz to zauważyłam xDDDDDDDDD

      Usuń
    4. Hah... Czytając uważnie dostrzegniesz jaki ten świat piękny.

      ~1szymon102

      Usuń
    5. Ja raz miałem taki, że latałem bez skrzydeł i wszedłem przez okno do kogoś domu i ukradłem torbę z czymś dziwnym xDDD I potem spadłem i on to mi zabrał i uciekłem do domu.

      ~1szymon102

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zapraszamy do wysłania SMSa o treści "ORTOGRAFIA [*]" pod numer 666. Koszt SMSa to 3,69zł z VAT. Wysyłając go wspierasz finanse cmentarza Tori!

      Usuń
    2. Z chęcią wyślę ;*

      ~1szymon102

      Usuń
    3. Po raz kolejny mnie rozwalacie (pozytywnie) xDDDDDDDD Miła dawka śmiechu na koniec dnia :*

      Usuń
  5. To po co piszesz posta, skoro mamy go nie czytać? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Że by" wyszlo, że jesteśmy źli i się jej nie słuchamy! >:)

      Usuń
    2. +Paulina Kozub - Chodzi mi o to, żeby osoby, które i tak mnie nienawidzą nie czytały tych postów.

      Usuń
    3. My nienawidzimy Twojej ortografii, kotku.

      Usuń
    4. Ale Ciebie to tylko bardzo nie lubimy.

      ~1szymon102

      Usuń
  6. Boże, czemu się jej tak czepiacie? Stara się pisać dobre posty, a wy od razu hejtujecie ją za najmniejszy błąd w pisowni. Jest redaktorką na tym blogu czy tego chcecie, czy nie. Myślę, że jest w miarę dobrą redaktorką, jednak jej sposób pisania wymaga pewnych modyfikacji. Może wykazalibyście trochę wyrozumiałości? Mam wrażenie, że jestem tutaj jedyną osobą, która odczuwa odrobinę empatii. Ona też ma uczucia.
    ~Sayana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że ma uczucia tak jak każdy inny. Ale błędy takie jak ,,że by" bardzo rażą. To tak, jakbyś napisała ,,poprostu" zamiast ,,po prostu" albo i gorzej.
      ~Kellow

      Usuń
    2. Pomuliłam się, moja klamiatura bardzo laguje.

      Usuń
    3. Pomuliłam się, moja klamiatura bardzo laguje.

      Usuń
    4. W prawdzie może i jestem zbyt krytyczna, i zaraz polecą hejty, ale w tym poście było tyle oczywistych błędów, np. kropka w nawiasie, bo zamiast dajmy na to ,, (adres.)", powinno być ,, (adres)." Nie mówiąc już o ,,że by".

      Usuń
    5. Ale przecież każdego redaktora tak krytykujemy! Tylko, że każdy tu pisze dobrze, a ona nie.

      Usuń
    6. Kellow - powinno być ,,(adres).", a nie
      ,, (adres).".

      Usuń
    7. Cudzysłów na komputerze zawsze piszemy razem z wyrazami, np. ,,wyraz".

      ~1szymon102

      Usuń
    8. Przecież przed chwilą to napisałam xDD tylko podałam przykład.

      Usuń
    9. A jeżeli już mówimy o literówkach, do Tori - pomuliłaś się? A myślałam, że tylko mi MSP muli... ._.

      Usuń
    10. Mi nie bardzo laguje MSP, są dni, że w ogóle xDDD

      ~1szymon102

      Usuń
  7. Powiem ci, że nawet moja 6-cio letnia kuzynka wie jak się pisze żeby.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ja serio piszę często dużo komów? xDDD

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, w ogóle nie. XDD
      ~ Shimeruko

      Usuń
    2. Nie.. One som sóper i jem czytam zawsze F nocy <3333

      Usuń
    3. Znowu spałem prawie 8 godzin i mnie głowa boli przez to xDDD

      ~1szymon102

      Usuń
    4. A ja se długo spałam xD

      Usuń
    5. A ja poszłam spać po północy, a wstałam o 7:48. Spałam krócej niż Szymon T^T.

      Usuń
    6. A ja poszłam spać o 1:30, i wstałam o 8:46, obudziła mnie wiertarka za oknem >.< I najlepsze było to, że zamknęłam onkno dopiero kiedy wiertarka skończyła coś wiercić. :/

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)