Menu

niedziela, 19 lipca 2015

Plany dotyczące serii, wstępny grafik + konkurs

Cześć, tu Tori. 
Dalej nie mogę uwierzyć, że się dostałam. Okej, okej nie przedłużajmy. Dziękuję za miłe komentarze, które dodają mi pewności siebie i mnie motywują. 

Plany dotyczące serii + wstępny grafik.

Na początku chcę prowadzić taką serię na rozgrzewkę. Wybrałam coś prostego, czyli jak już się część domyśla - ocenienie looków i artbooków. W każdym odcinku będzie się pojawiał jeden look, pierwszy w top i jeden artbook, także pierwszy z top. Ta seria będzie nosiła nazwę "Prace tygodnia". Będzie się pojawiała w PIĄTEK. Tylko w piątek. Dalej. Będzie też seria pt. "Konkursowicze". Będzie polegała na wybieraniu looków, które wygrały w ubiegłym konkursie i ocenianie ich. Myślę, że to Wam się spodoba. Będzie się pojawiała w środę, ponieważ wtedy są rozstrzygane konkursy (chyba). Kolejną serią będą WYWIADY. Będą się pojawiały w poniedziałki i w soboty. W inne dzi postaram się wrzucić Wam randomki, czyli randomowe posty na temat gry i nie tylko. W najbliższym czasi pojawi się post z faktami o mnie.
Teraz coś o konkursie na logo. Były pytanie o termin wysyłania lóg. Wysyłamy do końca lipca. Na e-mail wiktorka07@o2.pl. (Bez kropki) Pamiętajcie o zaproszeniu mnie do znajomych na msp (SWEETyolo04). Halo, halo jeszcze nagrody. Bo co to za konkurs bez nagród?! Okej, okej.
I miejsce : wywiad z tą osobą, 5 autorgrafów, ocena 1 looka, 6 seków / 3 filmy, ❤️ na 7 artach.
II miejsce : 3 autografy, ocena 1 looka jednego artbooka (tego z największą ilością love), obejrzenie 5 seków/ 3 filmów.
III miejsce : 1 autograf, ocena 1 artbooka, ❤️ na 5 lookach.
To na tyle. Mam nadzieję, że post się podobał.

~ Tori ❤️





8 komentarzy:

  1. Okej, okej i jeszcze jedno. Loga, które będą mi się najbardziej podobały (od 1 do 3) będę używać w postach! A tak propo, podobają się wam nagrody?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nagrody!Chyba się zgłoszę;)
    ~Sara00051 (znowu nie chciało mi się logować)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)