Menu

poniedziałek, 6 lipca 2015

Oceniamy! - Artbooki/Looki/Zdjęcia/Filmy/Projekty

Witam, z tej strony Jess. Dziś miałam zamiar zrobić posta z logami dla was, ale nie zdążyłam zrobić wszystkich. W planach też jest druga część poradnika ~ jak zrobić logo. Niestety jak wiecie wakacje za pasem i nie poświęcam już, aż tyle czasu na siedzenie przed komputerem, mam zamiar spędzić ten wolny czas aktywnie (taa.. jasne). Więc tak z barku laku postanowiłam po oceniać wasze artbooki, looki, zdjęcia,projekty oraz filmy. Jak będę oceniać? W każdej kategorii można zdobyć maks. 10 pkt. Pod uwagę biorę kreatywność.
Zaczynamy od artbooków, tutaj wybiorę po jednym z kategorii: Nowa, TOP, Przyjaciele.
Nowa:

Hym, wiec tak przeczytałam to wszytko i trochę nie rozumiem tej sprawy. jak dla mnie artbook bez sensu. Chodzi w nim o tak jakby "oszustwo", które dla mnie nim nie jest. Do ms tworzącej ten artbook :to ty miałaś problemy z inną użytkowniczką i inni nie powinni jej zgłaszać czy blokować za nic. Ocena 2/10.

TOP:
Zupełnie nie wiem czemu taki art trafił do top. Mało treści, tylko wstawione kilka ubrań. Tekst typu: Daj love it jeśli lepsze/ jeśli ładniejsze/ jeśli chcesz, są dla mnie w pewnym sensie wymuszanie lov.
Poza tym moim zdaniem te ubrania nie są wcale jakieś "rewelacyjne". Ocena 3/10.

Przyjaciele: 
Powiem szczerze, że lubię anime/mangę (czasem coś obejrzę). Tutaj widać świetny cosplay. Jednak brakuje mi jakiegoś tła i może trochę więcej treści. Ocena: 8/10

Teraz looki. Kategorie: TOP oraz moi przyjaciele.

Top:
 Z tego co widzę to chyba chodzi o powiedzenie (nazwa) i look królika Buga. Nie jest źle, ale to nie mój styl poza tym nigdy nie wybrałabym takiej twarzy. Ocena: 8/10
Widać, że to look z tygodniowego konkursu (który jest obecnie teraz) . Podoba mi się strój natomiast tak jak wyżej twarz to nie mój gust. Ocena 8,5/10

Teraz zajmę się zdjęciami. Kategorie: Nowe, Top, moi przyjaciele.
Nowe:
 Moja pierwsza reakcja: Jakie słodkie! ^^ Z tego co widać to ośmiorniczki, nie wiem z czego są wykonane (stawiam na materiał, a dokładnie filc). Zdjęcie jest fajne, ale wątpię, że ty zrobiłaś te ośmiornice. Nie popieram wstawianie zdjęć z internetu. Ocena: 6/10

Top:
 Widzimy tutaj boonie, ale nie można go kupić (nie ma go w sklepie ze zwierzętami). Znajduje się on w pokoju PIXI Star,Możecie sobie pooglądać xd. A teraz do rzeczy, znów to wymuszanie love it (błagam..). Ocena: 4/10

Przyjaciele:
Tutaj dla mnie i pewnie dla was zaskoczenie. Tak tak, to mój rysunek c': tylko ktoś go przerysował (szczerze mówiąc nie wyszło mu to). Pamiętacie posta #1 Jesy creations? Tam właśnie on był, ponadto wstawiłam to zdjęcie na MSP. I co? Po jakimś czasie znów ktoś coś ode mnie ściąga -,-. Napisałam do "kundzi1243" ale ona zarzeka się, że to jej rysunek i nie przerysowała go z mojego. Ż-A-Ł-O-S-N-E. Ocena: 1/10 (zero pomysłowości, nawet tytuł zdjęcia taki sam).

Filmy. Kategorie: TOP, moi przyjaciele.

Top:
Nie umiem nic powiedzieć o tym filmie bo go nie oglądałam, ostatnio w ogóle nie oglądam żadnych filmów tylko seki żeby pomóc znajomym w lvl. Z tego co widać to już szósta część, więc film musi być fajny (poza tym jest w top xd). Tutaj nie ocenie.

Moi przyjaciele:

Ten film oglądałam, szczerze nie wiem o co w nim chodzi. Dialogi się zlewają... ach szkoda gadać. 
Ocenie to na: 5/10

Projekty. Kategorie: Top, Nowe, Przyjaciele.

Top:
 Projekt jest na pierwszym miejscu, ale mi się szczerze nie za bardzo podoba. Nie lubię kształtu tej sukienki. Kolory nie pasują do siebie. Niby każdy projekt jest kreatywny więc dam 8/10.

Nowe:
 Znów coś "kreatywnego" xd i znów coś co moim zdaniem nie jest spójne. Kolory są pomieszane, jedyne co mi się podoba to kształt bluzki bo to mój ulubiony. Ocena: 6/10.

Przyjaciele:
Podoba mi się kolorystyka, odcienie fajnie się komponują. Całość psuje ten niebieski odcień. Ocena: 9/10.

To już prawie koniec. Obiecuje, że na jutro będą już loga, a na pojutrze poradnik. W tym tygodniu myślę też o Q&A bo jeszcze nie brałam w takim czymś udziału. 
Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3 / Jess / Marsowa ♥

10 komentarzy:

  1. Struj? Podoba ci się struj? Ah popraw to proszę cię. Rozumiem może się zdarzyć jak coś to nie hejt :^)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już poprawione, sr. jestem dziś strasznie roztrzepana c':

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, długi i ciekawy post. A i zauważyłem jeden, drobny błąd, a mianowicie VI to 6. Ale każdemu się zdarza błąd. No i film mój xDDD Ostatnia część serii, wczoraj zacząłem nową i dzisiaj skończyłem, a jutro kolejna ;-; Bosh! Nie wiem po co to piszę. A jak ktoś Cię w jakiś sposób kopiuje to znaczy, że jesteś bardzo utalentowana. Hah... A osoby, które to robią wręcz przeciwnie.

    ~1szymon102
    ~Aristocrate
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post ;3 A tak btw. to ten 1 look, który oceniłaś to Adrianny Skon (youtuberki) :) Przy okazji zapraszam do siebie - pastellove-msp.blogspot.com i sorki za spam :C

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny i ciekawy post c: Jak zobaczyłam to zdjęcie kundzi1234, to od razu widziałam, że odgapia -.- Żal. -_- Pozdrawiam,
    jestesmy-z-jednej-beczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :)
    A ta kundzia1234? Chyba tak XD po prostu żal! I tak jak mówi (stety lub nie) Szymon ona musi nie mieć talentu ;)
    Mogę zareklamować bloga? Jak nie to z dedykuję ;)
    MSP-oczQami-Zuzi.blogstop.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ona nie ma, ale Jess tak, dlatego skopiowała. Ja się bardzo wkurzam jak ktoś mi filmy lub looki kopiuje ;-;

      ~1szymon102
      ~Aristocrate
      #OREFUAR

      Usuń
  7. Kolejny błąd już poprawiony. Wczoraj naprawdę miałam zły dzień i może nawet pisanie posta to był nie za dobry pomysł. A co do Adrianny Skon (look) to nwm być może xd.. nie oglądam jej więc...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten boonie będzie 21 lipca w gazecie MovieStarPlanet!

    OdpowiedzUsuń
  9. No właśnie też ostatnio o tym słyszałam (y). Szkoda, że będzie w gazetce bo na pewno jej nie kupię, a boonie jest przeuroczy ^^

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)