Menu

niedziela, 19 lipca 2015

Nowa redaktorka.

Hejs!

Z tej strony Martyna. Jak wiecie,  wygrałam konkurs na redaktora z pięcioma innymi wspaniałymi dziewczynami. Wprawdzie moje zgłoszenie wzbudziło parę emocji, ale... Jestem tutaj. Chcę oczywiście podziękować Nat za wybranie,  zaufanie itp.. W tym poście przedstawię się,  troszkę opowiem o swojej historii i powiem jakie serie będę prowadzić. 
Zacznę od faktów,  które zastąpią tradycyjne przedstawienie się:

1. Na imię mam Martyna, lecz wolę jak mówią na mnie Tyna (w internecie).
2. Po wakacjach wkroczę w progi szkoły gimnazjalnej. 
3. Mój wiek to 13 lat.
4. Mieszkam w Polsce, chodź wolałabym w Glasgow (Szkocja).
5. Jestem w większości miła,  wrażliwa i nieśmiała, ambitna. 
6. Optymiskto-realistka.
7. Piszę na blogu Maliny, mianowicie: abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com. 
8. Moje posty w większości są poważne. 
9. Nie stosuję emotikonek w postach, czasem jedna - ale wyjątkowo. 
10. Pewnie teraz uznacie mnie za poważną,  a ja nie umiem pisać nie poważnie.  Wychodzi mi to jakbym pisała " bo tak ".
11. Mam psa Yorka, która wabi się Lady. 
12. Brata Maćka,  dwa latka.
13. Mieszkam od roku w domu (wcześniej bloki, ehh).
14. Moim marzeniem jest pisać na dwóch blogach,  eh - spełniło się. 
15. Jestem niska, mam powyżej 160 cm.
16. Szczupła,  bardzo.. Dużo jem, ale szybko spalam. Ważę 40 kg.
17. W realu mało osób wie, że bloguję. 
18. Długie włosy,  brązowe i brązowe oczy. 
19. Okulary...
20. Ale będę miała soczewki.
21. Mam piegi, tsa.
22. Mam swojego bloga o życiu: By-tyna.blogspot.com. 
23. Mój ulubiony kolor to niebieski, biały,  szary i czarny.
24. Województwo Łódzkie pozdrawia.
25. Byłam w Glasgow, koocham.
26. Mój nick na MSP to: martynka_p. 
27. Drugie konto nosi zaś nick Seilles .
28. Lubię tą grę. 

To wszystko o mnie, jeśli o czymś zapomniałam pytajcie. Teraz pora na moją historię z MovieStarPlanet,  po krótce, iż jest długa. 

O MSP dowiedziałam się od koleżanki Zuzki oraz z telewziji. Założyłam sobie konto,  gra mnie wciągnęła.  Grałam w nią codziennie!  Potem odeszłam na miesiąc,  wróciłam.  Miałam spotkanie z hackerem wraz z Zuzka888881. Odeszłam ponownie, ale wróciłam i jestem do tej chwili.

Tak bardzo #krótko. Jeśli chcecie ją poznać to napiszcie w komentarzu, bo jest ona dosyć długa.  A powyżej macie najważniejsze części,  nie zabijajcie. Zostało mi się jeszcze napisać jakie serie prowadzić będę:

- Ocena zdjęć!  - czyli będę oceniała kilka zdjęć z TOP.
- Nowości: komplet! - będę pokazywała swój strój do nowego konkursu.

To serie, które będę prowadzić.  Dziś prawdopodobnie pojawi się ta druga, jutro zaś pierwsza. 

Żegnam się z Wami moim zdjęciem, pa!
~ T. 



13 komentarzy:

  1. Yyy, to jest Twoje zdjęcie?
    Nie pomyślałabym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I chciałabym poczytać tą historię z MSP :)

      Usuń
    2. Ehm, a w jakim znaczeniu?
      Tsak, brzydka jestem wiem (;

      ~ T.

      Usuń
    3. Wcale nie, nie o to mi chodziło, jesteś piękna, na Twoim blogu zamieściłaś swoje zdjęcie i wiem, że jesteś ładna, po prostu na tym zdjęciu z tymi efektami według mnie trochę nie wyszłaś... z tym czarno-białym negatywem, o ile się nie mylę, nie wyglądasz za dobrze, po prostu nosa i ust w ogóle nie widać, okulary wyglądają jak jakieś gogle z kosmosu, oczy też za tymi okularami wyglądają dziwnie, po prostu na tym zdjęciu trochę przypominasz Jeffa The Killera w wersji Tynowskiej... xD Nie bierz tak tego do siebie, nie potrafiłam tego inaczej ująć, jeśli Cię uraziłam - a pewnie tak - to przepraszam. Prościej mówiąc, to zdjęcie Ci nie wyszło, lepiej wyglądasz bez efektów jak ten czarno-biały...

      Usuń
    4. Haha, spoko (; xd

      ~ T.

      Usuń
    5. O bosh. Ta fota..

      Świit <3

      Usuń
  2. Jesteś prawie taka sama jak ja :')
    Ciesze się, że Nat cię przyjęła ♥
    ~`.A

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy dość sporo rzeczy wspólnych! ;') Okulary, wiek, jesteś nieśmiała, jak ja. ;')

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyna ♥ Fajnie, że będziesz tu pisać! Trzymałam za Ciebie kciuki ^^
    ~Julciaczx3

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyna, ty Voldemorcie xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na kolejne posty ^^ Też jestem nieśmiała xd
    Pozdrawiam Milordy
    ~Paulina:) ;**

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)