Menu

sobota, 18 lipca 2015

Nowa redaktorka? Jej historyjka...+ Jakiś tam grafik...i jeszcze jedna rzecz


Heijo ;3

Jestem Asia ale, wolę jak mówi się na mnie Cristal, mam 13 lat.

Preferuje styl Pastel Goth ,moim wzorcą jest (:MISIA, nie będę opowiadać czemu. Blogowanie zaczęłam 2 lata temu, pisałam na blogu koleżanki ale ona postanowiła odejść i zostawiła mi bloga. Po miesiacu samotnego blogowania postanowiłam go usunąć. Po 3 tygodniach od usunięcia starego bloga moja kuzynka poprosiła mnie o blogowanie razem z nią. Oczywiście że się zgodziłam (to było 1,5 roku temu). Pisałam tam bardzo długo kochałam to, ludzie byli bardzo mili, ale dziewczyna która miała żal do mojej kuzynki, shackowała jej bloga i go usunęła. Było to bardzo ciężkie przeżycie, ale czas goi rany i obie się z tym pogodziłyśmy. Po tym zdarzeniu dałam sobie spokój z blogowaniem.

No i tak zakończyłam moją historię.

Teraz postanowiłam ją znowu i na nowo rozpocząć ;3;););)


Ok koniec o mojej historii o blogowaniu, przejdźmy do mnie.


Jak już powiedziałam jestem Asia i mam 13 lat. Kocham blogować, rysować (najładniejsze wychodzą mi portrety, ale inne rysunki też są niezłe. O proszę Macie tu jeden :).

 Oprócz tego co wyżej bardzo lubię zwierzaki co jest powodem tego że jestem w weekendy wolontariuszką w pobliskim schronisku dla psów i kotów. Sama w domu mam psa (wabi się Tomi) jego rasa to York Terier. Ale nie o moim psie mam pisać tylko o mnie. Lubię się lenić przy TV i fonie. A teraz to czego nie lubię: sprzątania (bardzo rzadko to robię zawsze mam czysto :)), mojego brata (chyba jak każda nastolatka), SZKOŁY BOŻE JAK JA JEJ NIECIERPIĘ. Do tego jest jeszcze matma, historia i barszcz czerwony.

Zdaniem moich najek i najków jestem : wesoła, zabawna, energiczna, pomocna, kreatywna i ładna.Ja oczywiście się z tym ostatnim nie zgadzam i denerwuje mnie gdy oni tak mówią.

No no trochę tego napisałam to teraz grafik


N=niema posta

T=jest post

?=jeszcze nw


Poniedziałek-T

Wtorek-T

Środa-N

Czwartek-T

Piątek-T

Sobota-N

Niedziela-N


A i jeszcze ta jedna rzecz z tytułu

Są to 4 serie które będę prowadziła:


1) Pamiętniki MSP...

(Piątek)


Będzie to polegało na tym że będę robiła podsumowanie tygodnia msp...a dokładniej to:

ArtBook tygodnia

Look tygodnia

MS tygodnia

Film tygodnia

Ubranie tygodnia

Zestaw (ubrań) tygodnia

Rzecz tygodnia

I obecnie to tyle z tej serii


2) VIP vs NORMAL

(Czwartek)

Jak sama nazwa mówi...

Będę wymieniać atuty i wady vipa i to samo u Normalsa. Będzie w tm też kilka look's które będą swoimi odpowiednikami VIP i nie VIP ;3


3) Sobowtóry

(Poniedziałek)

Taka zwykła nazwa. Tu będę wybierała gwiazdę (np.Ariane Grande) i jedną z ,,gwiazd MSP" (np. Arli) i zrobię im sobowtóra, VIP i NIE VIP,a waszym zadaniem będzie napisanie kogo chcecie do kolejnego posta.

       

4) Girl&Boy

(Sobota)

Seria polegająca na robieniu sobowtórów dziewczyny i chłopaka

Więcej nie napiszę bo to seria niespodzianka :

Przepraszam ale, dzisaj bez loga
No ale macie zdjątko mojej kolacji


;3 ^^


Do kolejnej notki

Bay


~lolme/Cristal


10 komentarzy:

  1. Bardzo fajne serie wymyśliłaś i ogólnie wydajesz się miłą i fajną osobą. :) Popracuj trochę nad interpunkcją, a będzie świetnie.Gratuluję dostania się tutaj!
    ~Lanche MSP.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne i ciekawe serie ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też cię lubię. Nie zazdroszczę wam, bo musicie pisać ze zasraną Kellow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co? Wkurzyłaś mnie dziś wystarczająco. Co do mnie masz? Pobiłam Cię? I szczerze... Sama jesteś zasrana.

      Usuń
    2. Kellow, niepotrzebnie się denerwujesz na osobę, która po prostu stara się stworzyć zbędną 'gównoburzę'.

      Tini, jeżeli Tobie coś nie pasuje to porozmawiaj z Kellow i wytłumacz dlaczego ją przezywasz, ale mimo wszystko nie powinnaś wysyłać komentarzy, które sprawiają innym przykrość.

      `P

      Usuń
    3. Dlaczego nie lubisz Kellow? Zazdrościsz jej? Nawidoczniej tak ;_;

      Nie pozdrawiam (;
      ~Paulina:) ;**

      Usuń
  4. Jeny idz tą Violette która się skończyła oglądać xDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiadaja się ciekawe serie ;3 I GRATULUJE! ^^

    Pozdrawiam Milordy ;w;
    ~Paulina:) ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybys dawala w odpowiednich miejscach przecinki, bylo by spoko. 3...2....1.... HEJTY! To moja opinia bo w niektorych miejscach to razi -.-

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)