Menu

wtorek, 14 lipca 2015

Nickelodeon na MSP!

Cześć tu Lyene!
Dziś popsuł mi się laptop. Tak, znowu :').
Mam laptop z asusa i może ktoś tak miał i wie jak to rozwiązać?
Jak włączam go to się normalnie wszystko ładuje i nagle włącza się jakaś naprawa automatyczna i nic nie mogę zrobić, bo jakieś błędy wyskakują.
Jakby ktoś wiedział to proszę o napisanie w komentarzu jak coś z tym zrobić.

Dobra, to nie jest jakieś forum, tylko blog o grze. I zacznijmy już, no.

Pewnie już każdy słyszał o Nickelodeonie na niemieckim MSP.
Jakby coś - Nickelodeon to stacja telewizyjna dla dzieci.

Na MSP prawdopodobnie pojawił się do reklamy kanału.
"Przedstawicielem" Nickelodeon na Msp jest Spongebob Kanciastoporty, czyli postać z bajki, która leci na tym kanale i najczęściej jest kojarzona z Nickiem. (Zdrobnienie od Nickelodeon)

Tak wygląda na MSP na pasku znajomych:




P
od napisem Nickelodeon jest napisane 
Gesponsort, czyli może chodzi coś o sponsorowanie.


Spongeboba możemy zaprosić do znajomych i przyjmuje on zaproszenie od razu, czyli jakby był zawsze zalogowany. Najwidoczniej jest to robot.



J
est też dużo podróbek Nickelodeonu.



T
o jest jego profil. Nie ma nikogo w najlepszych znajomych i nie można go do nich zaprosić. 
Ma vipa na zawsze, podobnie jak pixi lub
zac.

Nie ma levela, a w jego miejscu ma jakiś napis z
Nickelodeona.

Twój ulubiony program na lato to chyba bylo xd.

Można zobaczyć jego pokój i profil.


Zapomniałam jeszcze dodać, że gdy się go zaprosi do znajomych to daje nam cztery prezenty.
 


W
 prezentach są chyba dwie palmy, plakat i dwie bluzki. ( 
Jeśli każdy dostaje to samo)


Co o tym sądzicie? 
Czy Spongebob i 
Nickelodeon przyjdzie na polskie Msp
?

W sumie mi się takie coś z Nickiem podoba, bo to program mojego dzieciństwa xd.


A Wam
?


To już by było wszystko. A nie
!!

Jeszcze coś ważnego;

Obrazki zostały wzięte z grafiki google.


Dziękuje.

`Lyene

8 komentarzy:

  1. Też bym go chciała na polskim MSP :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że będzie na naszym MSP <3 Pozdrawiam ^^
    ~Paulina:) ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam laptopa z asusa, ale nic się w nim nje psuje. W sumie to ja go długo nie mam, około 8 miesięcy...

    OdpowiedzUsuń
  6. ja go chce na polskim a i jak go wyszukać co wpisać ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziak ❤️

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)