Menu

piątek, 24 lipca 2015

Nature Is My Life - Look.

Hejejejejejejejejejejej!
Cóż za przywitanie, no, no...

"No, no" to ja mogę powiedzieć na ten konkurs, co teraz moderatorzy odwalili.
Dlatego też ja, aby się dopasować do ów motywu, stworzyłam nowy look. Nazwałam go "Nature Is My Life". Tworząc go miałam na celu, żeby wyszedł w stylu Pastel Goth, a co wyszło, to zaraz się przekonacie.

Ee... stop.
Kto tu w ogóle posta pisze?
Ja nawet nie napisałam, że to ja to piszę...
Wybaczcie! Z tej strony Marcia, Jeremy albo po prostu kitty3567.

Zgodnie z obietnicą wstawiam dziś posta z nową stylizacją.
Podziwiajcie:


Myślę, że wyszedł całkiem ładnie. Składa się z sześciu rzeczy, a jego cena to 2700 StarCoins. Nie jest dla vip, toteż każdy może go kupić, do czego Was serdecznie zapraszam. Wykorzystałam tu wszelakie odcienie fioletu, błękitu, pojawił się też kolor turkusowy i biel. Fryzura świetnie współgra z naszyjnikiem, za to bluzka, która najbardziej podoba mi się w tym stroju, jest wprost cudowna. Niczego sobie są też buty i oryginalna spódniczka. Wszystko dopełnia wianek składający się z przepięknych kwiatów. Jest idealnie.

No to teraz skład:



Oraz paleta kolorów:


(Te moje wręcz doskonale równej długości kwadraty...)

Na koniec może mała sesja zdjęciowa?



Jak natura moim życiem, to zdjęcie w lesie musi być! I ta animacja z wyjątkową parasolką w stylu Kawaii... Ach...


But first, let me take a selfie!


I tą oto bajeczną fotografią się dziś pożegnamy. Mam nadzieję, że post się Wam spodobał. Ponownie widzimy się w niedzielę, kiedy to opublikuję Wam ciekawostki na temat hackerów!
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia / Jeremy

(Marcia, ależ ty głupia jesteś. No bo kto by chciał mieć taki pseudonim jak Jeremy!?
Chyba tylko ja.)

11 komentarzy:

  1. Nie masz gustu, a kolory do siebie nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze - nie łaska zalogować się na koncie google?
      Po drugie - Look jest ok ;_;
      Jedynie co to może kolor włosów powinien być inny.

      ~`.A

      Usuń
    2. Po pierwsze - nie łaska zalogować się na koncie google?
      Po drugie - Look jest ok ;_;
      Jedynie co to może kolor włosów powinien być inny.

      ~`.A

      Usuń
    3. Racja, ja zmieniłabym kolor włosów.

      Usuń
    4. Może z konta google kozaku?!
      `Fa

      Usuń
  2. Uwielbiam twoje logo XDDD
    Ano, look mi się podoba (2/10 hyhyhy) jedyne co mi nie pasuje to kolor włosów... no og.
    #flaming
    To ten. ~Chleb. Pff to znaczy ~Tuńczyk.
    Chleb z tuńczykiem, pycha. *3*
    Num. Takie pyszne ze nigdy nie jadłam.
    lol
    Kończę ten jakże sensowny komentarz.
    ~Tuńczyg

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie look w trochę zbyt oczojebnych kolorach, brakuje mi w nim jakiegoś neutralnego koloru dla lekkiego stonowania szalonej całości. Jeszcze brakuje mi tu (nie chcę marudzic...) stylu gotyckiego, no i może pasteli, bo ogólnie jak na razie to nie jest pastel goth. Aczkolwiek nie zmienia to faktu, że look jest fajnie dopasowany, żeby było jaśniej chodzi mi o to, że ubrania ze sobą współgrają i tworzą ciekawą młodzieżową całośc (pozytywnie). Ja bym wprowadziła więcej akcentów białych i pozostawiła włosy w tym kolorze, w którym są oraz nie wprowadzałabym go do reszty look'a (ale kogo to obchodzi... heh, taki szczegół, bo to w końcu twój look), żeby trochę go stonowac. Widac, że masz swój styl i cenisz oryginalnośc.
    Chętnie zrobiłabym ''c'' z kreseczką, ale na moim komputerze się nie da. No to co...? Kultura w Internetach nakazuje pozdrowic. Tak więc pozdrawiam.:3

    ~Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się look nie podoba. Miał być pastel goth, a nie jest ani pastel, ani goth xD.
    Ostateczna ocena
    .
    .
    .
    .
    .
    1/10 T^T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +Marcia, skoro te wszystkie (chyba 5) tatuaże nie wchodzą w skład looka to je zdejmij podczas, bo to psuje cały efekt (jakby ich nie było to może dałabym 2/10 xd).

      Usuń
    2. A konkurs jest taki sobie, ale przywrócili w nim 2 unikaty z konkursu na Boże Narodzenie.

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)