Menu

niedziela, 5 lipca 2015

Najlepiej to nie pisać, wakacje i ArtBooki

Hej!
Tutaj... dam dam dam: Lyene!
Tak, wiem,że znowu zaniedbywałam swoje pisanie, jeśli można tak powiedzieć.
Przez ten tydzień byłam u babci i w sumie nadal jestem.
Nie pisałam postów, bo jak wiadomo zwykle babcie nie mają internetów.
To jakim cudem teraz piszesz?
A takim, że mam internet od no, nie wiem kogo. Ktoś ma niezapezpieczony to sobie wzięłam xd.
I oczywiście musze posta pisac na szybko, z telefonu.

No, i już wiecie czemu nie pisałam.
Ale w tym tygodniu pobytu u babci postaram się juz pisać posty (z telefonu).
I moja pierwsza propozycja to ocenianie Artbooków. Zgłaszasz się? Napisz w komentarzu i wyślij screena artbooka na mój gmai - sweettosia123@gmail.com.
Postaram się ocenić wszystko co dostanę.

Druga propozycja to ocenianie looków (tak, bardzo pomyslowe).
I robimy to tak samo jak z artami - napiszcie w komentarzu i screena ślijcie na maila.

I to już nie bedzie propozycja, ale mialam zrobic Tydzien Zyczeń. Jesli pojawia sie propozycje to zrobię go.

To raczej by bylo tyle. Wiecie co robic, jesli sie zglaszacie.
No i prepraszam za rozne literowki i brak polskich znaków w niektórych slowach, ale pisze na prawde bardzo szybko, bo sie boje, że tego posta nie zdaze obulblikować. XD

To ja się już zegnam i lecę kąpac się w basenie! A u Was jak na wakacjach? Pojechaliście już gdzieś?
:) Życze udanych wakacji!
Pa!
-Lyene

2 komentarze:

  1. Ja się do artbooków zgłoszę xD Na wszelki wypadek ten artbook to "Skarbnica śmiechu", a mój nick to Pauli2k

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zgłaszam, nick to lukcia321, look wyślę na gmail ;)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)