Menu

czwartek, 30 lipca 2015

Movie Star Tygodnia. #1

Serdecznie witam wszystkich tu zgromadzonych!
Nie pisałam przez dwa dni. Strasznie za to przepraszam. Moja mama miała wolne, a kiedy tak jest, prawie w ogóle nie mam dostępu do komputera.
Jednak dziś już poszła do pracy. Aby ukarać samą siebie, wstałam dziś o szóstej, przygotowałam screeny i tak oto o godzinie 8.30 zaczęłam pisać tego posta.

Ee no tak. Nie napisałam, że ja to piszę. Zawsze muszę o tym zapomnieć.
Z tej strony Marcia.

Powinnam wyjaśnić Wam, na czym będzie polegała seria "Movie Star Tygodnia". Będziemy w niej oceniać profile kolejnych trzech MS z highscores. Będzie ona podzielona na pięć postów. Potem będę prowadziła serię, do której będziecie mogli się zgłaszać. Tymczasem zajmijmy się movie star, która zajmuje pierwsze miejsce w polskim rankingu gry.
Chodzi oczywiście o ! ! ! Alicja ! ! !


Alicja posiada vip elite oraz 64 level. Jej najlepszą przyjaciółką jest EmoUsta, dla której miejsce nasza gwiazda znalazła także w serduszku. Alicja posiada rangę 'judge' oraz 'celeb'.
A teraz ocena:
a) strój: bardzo ładny, kolory do siebie pasują. Te włosy za diamenty świetnie się dopasowują do całej stylizacji. I jeszcze ta przeurocza kokardka widniejąca na nich... *-* Za strój stawiam 10/10!
b) animacja: dość podstawowa, z kategorii "Uczucia i emocje", za 700 StarCoins, o ile się nie mylę. Daję 8.5/10.
c) status: Alka napisała w swoim ctr "Już niedługo...". Do końca nie wiadomo, o co chodzi. Może o nowy film? Ocena to 7/10.
Łącznie Alicja uzyskała 25.5/30 punktów.

A teraz zajmiemy się osóbką, zajmującą drugie miejsce w rankingu. Mówię o użytkowniczce z loginem ANNIIA !


Tak jak Alicja, posiada ona 64 level i vip elite oraz rangi 'judge' i 'celeb'. Jej najlepsi przyjaciele to jony97, EmoNisia110, a także Martusia11111. No to teraz ocena:
a) strój: wszystko do siebie dopasowane, cudne kolory. A co mi tam, będę dziś miła, stawiam 10/10!
b) animacja: animacja, którą szczególnie lubię. Leci 10/10...
c) status: w statusie została umieszczona emotikonka za diamenty. Wygląda ona bardzo przyjaźnie i oddaje uczucia ANNII. Daję 9.5/10.
Nasza gwiazda uzyskała 29.5/30 punktów, a to bardzo wysoko!

I ostatnia na dziś użytkowniczka, dobrze znana nam wszystkim, to ALAKINGA.

ALAKINGA posiada obecnie 63 level i rangę 'judge'. W jej najlepszych przyjaciołach znaleźli się messi2222, xxVanss i tiesto 007. Okey, no to ocenki:
a) strój: ślicznyy... ALAKINGA ma świetne poczucie stylu. 10/10!
b) animacja: dlaczego prawie wszystkie sławne movie tak bardzo lubią tą animację? No cóż, będzie 8.5/10.
c) status: jak dla mnie to cudowny status, mimo skromności. Doskonale oddaje emocje. Stawiam 9.5/10.
Łącznie... czekajcie, już liczę, bo przecież ja to nawet liczyć nie umiem... 28/30 punktów!

A więc w dzisiejszym "Movie Star Tygodnia" wygrywa...
ANNIIA!
Drugie miejsce należy się Alakindze, a trzecie zgarnęła ! ! ! Alicja ! ! !.
Jednak pamiętajcie, że wszystkie użytkowniczki są naprawdę wspaniałymi osobami.

Dobrze, ja lecę robić playlistę na swój własny blog. Mam nadzieję, iż ten głupi wirus zamykający mi przeglądarkę się nie włączy...
Z racji takiej, że chcę nadrobić zaległości, pojawi się dziś jeszcze jeden, a może i dwa posty.
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia / Jeremy


17 komentarzy:

  1. One nie mają Vip Elite tylko Star. Czerwony kolor... Nie zauważyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona się po prostu pomyliła.Nie zauważyłaś?Taka tępa jesteś?
      ~Lanche MSP.

      Usuń
    2. Spierdalaj. Ja lubię Martę i tylko napisałam jej, że się pomyliła, a ty musisz wtrącić swoje zdanie, które mnie gówno obchodzi. Sama jesteś tępa. ;*

      Usuń
    3. Może grzeczniej, co?Ojej, myślisz, że jak poprzeklinasz to będziesz fajna. ): Nie napisałam, że jesteś tępa, tylko się pytałam, a Ty już wylatujesz do mnie ze ,,Spierdalaj".
      ~Lanche MSP.

      Usuń
    4. @Luiza MSP Grzeczniej? Sama byłaś niegrzeczna. ,,Nie napisałam, że jesteś tępa, tylko się pytałam". Hahahah nie no, dobra jesteś.

      Usuń
    5. Może ty grzeczniej powinnaś odnosić się do starszych? Po twoich odzywkach wnioskuję, że masz nie więcej niż 11 lat dziecinko.

      Usuń
    6. Zaraz góra hejtów c;

      Usuń
    7. ,,Dziecinko"? XDDDDD
      Do starszych mam szacunek, oprócz Ciebie, Pao Paulo. (:
      ~Lanche MSP.

      Usuń
  2. ! ! ! Alicja ! ! ! się usunie xDDD I będzie źle, osoba, która robi seki na 1 miejscu ;"(

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  3. ! ! ! Alicja ! ! ! się usunie xDDD I będzie źle, osoba, która robi seki na 1 miejscu ;"(

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej, właśnie, one mają Star Vip! Tylko tak się upomniałam xD Nie bierz tego jako hejt (y)
    `Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam wirusa w przeglądarce, ale gorszego. Jak wrócę do domu będę musiała się z nim uporać. Ktoś ze mną popisze? Bo jadę teraz na mazury, a mi się straaaaasznie nudzi <|3
    Byeeee
    Jelly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam chyba wirusa w telefonie, kiedy nie dotykam ekranu to sam przewija mi strony i w coś klika.

      Usuń
    2. A ja mam anty-wirusa xDDD

      Usuń
  6. Ja miałam wirusa co mi przeglądarkę zamykał jak wpiszę słowo: wirus, antywirus itp xDDD A na tel wyświetlają mi się jakieś reklamy "Przeskanuj swój telefon"... ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi kiedyś wyświetlały się takie reklamy: "Masz 3 wirusy, telefon może być zagrożony, masz jednego wirusa, masz 8 wirusów, uratuj swój telefon!!! Potem może być za późno!!!" i potem się okazało, że żeby usunąć tego "wirusa", to trzeba płacić, dużo. A jak kliknąłem w jedną podobną reklamę, to mi się pobrał prawdziwy wirus. ;_; Mam też na fonie antywirusa Avasta, ale nie wykrył żadnego wirusa. Ale ten wirus się pobrał.

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)