Menu

sobota, 11 lipca 2015

Momio podróbą MSP?

Cześć!
Tutaj Lyene. Już wróciłam od babci, więc teraz mam w pień czasu na pisanie postów.
I przepraszam, że przez ten tydzień nie pisałam, a obiecywałam, ale internetu brak i co zrobisz? Nic.
Więęcz..

W tym poście zajmiemy się grą "Momio". W telewizji już leciały reklamy tego, więc mam nadzieje, że wiecie co to.
Miałam zrobić posta o MSP, ale mam zresetowany laptop i te wszystkie wtyczki się pousuwały i mogę podziwiać tylko to:
Tia...
Ale przejdźmy już do posta.
Nie wiem czy tylko ja to widziałam, czułam, ale na początku jak puszczali te Momio w telewizji to jakby była "podróba" MovieStarPlanet.
Więc zobaczymy co w tej grze jest!

Najpierw wejdźmy w tą grę. Kliknęłam w link momio.me i to chyba dobry, bo nie wiem xD.
Wybierzmy język...
A tu przy ładowaniu leciała ta muzyczka, a ja miałam głośnik na maksa xD.
Dobra, zarejestruje się.
Jestem dziewczyną, więc zaznaczam dziewczynę.

O, teraz ubiorę swojego Momio.
I oto mój momio:
Przepięknie ;')

Zobaczmy jeszcze ciuchy, z których mamy wybrać strój dla naszej postaci:

Hmm..
Mało jest do wyboru w jednej kategorii, ale są ładne. I nawet lepsze od tych na MSP.
Są takie inspirowane tym ze sklepów.

Przejdźmy teraz dalej, już chyba do ostatniego kroku.
Teraz nazwę tą postać i zobaczymy co dalej!
Dobra, nazwałam już tą postać i wyskoczyła mi jakaś umowa licencyjna? I nie mam pojęcia jak to pominąć czy zaakceptować bo nic nie ma.

Ej, no serio nic nie ma :O Żadnego akceptuj...
I co to ma być? Ok, idę poszukać coś w necie jak to zamknąć, czy coś, bo post wtedy do dupy będzie :c.

Wróciłam, ok. Oglądałam to Momio na YT i chyba to jest na telefon................................................
Ale przecież można było się zarejestrować.. Num.

Dobra, ale niech może to będzie taka pierwsza część posta, bo może odkryje jak to coś, coś z tym czymś zrobić xD.
Eh, i to by raczej było na tyle, bo co tu zrobimy jeszcze?
Następny post to już raczej jutro, albo w nocy, bo pewnie nie będę mogła usnąć, bo naoglądałam się "Uwierz w duchy" i... No to było straszne :C.

Ja już będę się żegnać i życzę dalej Wam udanych wakacji!
Pa!
~Lyene

(Logo w pracy)

34 komentarze:

  1. Moja kol też właśnie się próbowała tam utworzyć konto i nie mogła tego zaakceptować. XD Dziwne to Momio.
    msp-moj-wirtualny-swiat.blogspot.com
    ~Lanche MSP.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie dziwne...
    jestesmy-z-jednej-beczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A kiedy ten blog jest miejscem reklam?

    ~1szymon102
    ~Aristocrate
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czepiaj się ._.

      ~Misia 1289
      ~Ivka

      Usuń
    2. Weź już nie zaczynaj, bo znowu coś będzie .-..

      Usuń
    3. Zamkniesz się kiedyś ?

      Usuń
    4. TO NIE REKLAMA TYLKO MÓJ NOWY PODPIS!! XOXO

      Usuń
    5. Paulina- przecież widać, ale ta osoba wyżej ,,zrobiła" reklamę. I sami się ,,zamknijcie" xDDD

      Usuń
  4. Jedynym plusem tej gry są ubrania. Podobne do MSP, ale inne xdd

    OdpowiedzUsuń
  5. Te ciuchy można przesuwać i jest ich
    o wieeele więcej. ;) A z tym zaakceptowaniem
    umowy to też tak miałam, spróbuj ukryć zakładki,
    albo przesiąść się na komputer czy coś innego.
    Myślę, że chociaż trochę pomogę.
    -Klaudia
    -sara emo

    OdpowiedzUsuń
  6. musisz sobie pomniejszyc powiekszenie strony troche i bedzie

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez miałam to samo ze nie mogłam ani tego usunąć ani nic.

    OdpowiedzUsuń
  8. Da się grać na kompie ;) ty nie czytasz i nie wpisalaś loginu i hasła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać Ty też nie. Napisała, że nazwała swoją postać...

      Usuń
  9. Dzisiaj, a właściwie wczoraj, bo przed północą założyłam konto na Momio - Madelyn i muszę przyznać, że jedynym wielkim plusem tej gry jest to, że jest mnóstwo genialnych nazw bez cyfr, które są dostępne. Widocznie mało osób zna tą grę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tych rzeczy jest o wiele więcej, wystarczy to przeciagac myszką d:

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam Momio na tabie i jak tam sie zalogfowalam a pozniej weszlam na to na laptopie to bylo ok!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na laptopie się nie ładuje. ;c

      Usuń
  12. O!! Kellow ty tez tutaj ;3 Mam cie w znaj
    ~Cyzia 2 0

    OdpowiedzUsuń
  13. trzeba po prostu zrobic tak: w prawym gornym rogu (tak jest w google chrome nwm jak to jest u innych przeglądarek) kliknac ustawienia (w tym przypadku sa to 3 poziome linie) i jest te powiekszenie i pomniejszenie trzeba pomniejszyc troche i kliknac zgadzam sie (tylko ze potem jest albo zeby zatwierdzic emailem albo sms'em) u kazdego jest inaczej

    OdpowiedzUsuń
  14. trzeba pomiejszyć ekran Ctrl i minus -

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam się.Ale wiem,że dużo moich znajomych narzeka na MSP a na Momio nie. :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Tam jest więcej tych ubrań

    OdpowiedzUsuń
  17. Momio jest zdecydowanie LEPSZE od MSP!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. co do tych ciuchów to jest ich więcej tylko musisz presunąć

    OdpowiedzUsuń
  19. Momio nie jest żadną podróbą MovieStarPlanet!!! to bardzo fajna gra!!! A co do tych ciuchów jest ich więcej tylko trzeba przesunąć😉. i trzeba wysłać sms-a do moderatorów jakiegoś telefonu

    OdpowiedzUsuń
  20. Momio nie jest żadną podróbą MovieStarPlanet!!! to bardzo fajna gra!!! A co do tych ciuchów jest ich więcej tylko trzeba przesunąć😉. i trzeba wysłać sms-a do moderatorów jakiegoś telefonu

    OdpowiedzUsuń
  21. Też tak myśle że momio jest podróbką msp. Oni chyba chcieli odciągnąć użytkowników msp od msp XD i żeby grali w momio ...

    OdpowiedzUsuń
  22. Momio to fajniejsza gra od MSP ludzie tam są mili, i nie obchodzi ich kto ma jaki lvl.. Szczeże to staracie się postawić tę grę od najgorszej strony... Ubrań jest więcej wystarczy użyć scrola... a do umowy trzeba podać e-mail...

    OdpowiedzUsuń
  23. Momio to fajniejsza gra od MSP ludzie tam są mili, i nie obchodzi ich kto ma jaki lvl.. Szczeże to staracie się postawić tę grę od najgorszej strony... Ubrań jest więcej wystarczy użyć scrola... a do umowy trzeba podać e-mail...

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)