Menu

czwartek, 23 lipca 2015

Moderatorzy na forum - czyżby liczyły się tylko Boonie lub gazetka MSP? + Marciowaty Grafik.

Ohayo! Z tej strony Marcia.
Przepraszam, że do tej pory nie było ode mnie żadnej notki prócz tej powitalnej. Najpierw wakacje, wczoraj i dzisiaj byłam u babci...
Dalej nie mogę uwierzyć, że się tutaj dostałam. Mam wrażenie, że to jeden, wielki, wspaniały sen, że zaraz się z niego obudzę... jednak wszystko wskazuje na to, że to realne życie.
Spotkałam się tu także z miłymi słowami, za które bardzo, ale to bardzo dziękuję.

Dobra, koniec. Na sam pierw zajmijmy się moim grafikiem:

Poniedziałek - Nie ma posta.
Wtorek - "Movie Star Tygodnia", czyli seria zajmująca się najbardziej lubianymi MS w naszej grze.
Środa - Post na dany temat. Taki po prostu bez serii post o MSP...
Czwartek - Nowości z forum.
Piątek - Marciowate Looki - seria, w której będę tworzyła looki o różnej tematyce.
Sobota - Nie ma posta.
Niedziela - Ciekawostki o hackerach.

Z racji takiej, że jest dziś czwartek zajmiemy się nowościami z forum. Dzisiaj wybrałam tematy moderatorów utworzone w ostatnim czasie. No to zaczynamy!


Temat nosi tytuł "PLAŻOWA WYPRZEDAŻ!". Moderatorzy powiadamiają nas w nim o kończącej się już wyprzedaży vipów. Pomysł z wyprzedażą bardzo mi się podoba, jednak czy nie można by nas było jakoś zachęcić do kupna tego vipa?



I po raz kolejny moderatorzy dowodzą, że chcą z MSP zrobić grę dla małych dzieci. Błagam Was, ludzie! Nie jesteśmy już dziećmi, nie interesuje nas Hello Kitty, mimo iż jest to bardzo popularna kreskówka!


Ach, gazetka MovieStarPlanet i te konkursy. Uważam, że pomysł na zrobienie z ArtBooka pocztówki jest świetny. Nic dodać, nic ująć, modzi wykazali się ogromną pomysłowością. Czyż nie?


"Impreza Plażowa dobiega końca"... bla, bla... niestety, ale nikt nie chce już czytać o tych zadaniach. Skoro dobiegają końca, to chyba zbierzemy się do kupy i je wypełnimy?


I ostatni temat na dziś. Pojawił się on już rok temu w wakacje. Znowu Booniaki? Modzi ostatnio piszą tylko o nich. To już lekka przesada.

Ok, to by było na tyle. Widzimy się znowu jutro!
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia
Taak, mój 'CHLEB.' Będzie on się pojawiał, dopóki nie zbiorę się, by zrobić logo. Ale myślę, że to dośc oryginalne. A może on zostanie?

7 komentarzy:

  1. 1! Super jak zawsze HLEBIE.
    `Fa

    OdpowiedzUsuń
  2. "Nie jesteśmy już dziećmi" <- to nie powinno paść na tym blogu. No przepraszam, ale wskaż mi chociaż JEDNĄ osobę TUTAJ, która na 18 lat, czyli tyle od ilu się już jest dorosłym. Małe dziecko, czyli że ma mały wzrost? Czy wiek? O co Ci chodzi? Nie, to nie hejt.

    ~1szymon102
    ~Aristocrate
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm.... Do kiedy ta promocja VIP.
    Bo jeszcze nie zdążę

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba ten pomysł na Aneta z pocztówką.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry jest ten pomysł z pocztówką :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo rozbudowany plan tygodnia. A tak w ogóle to załoga emespe promuje okultyzm przez to całe wciskaj kity, heloł kity. Ale ich powitanie mnie rozwala: Witajcie movie kociaki!
    MRAŁŁŁ B) Czyżby oni coś sugerowali? xD
    Super post! :>
    Jakbyś miała chwilę to wpadnij do mnie:
    we-are-moviestars.blospot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę, jestem tam na jednym screenie XD (LichtMV)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)