Menu

piątek, 17 lipca 2015

Midnight Pool Party - Looki

Cześć!
Jak wiecie wczoraj pojawił się nowy konkurs. Dotyczy on (w przetłumaczeniu) "Nocnej imprezy na basenie". Przygotowałam dla was jak zawsze trzy looki dotyczące tego tematu. 
Oto pierwszy z nich:
Na pierwszy rzut oka nie wydaje się zły. Wykorzystałam połączenie dwóch kolorów (żółtego i fioletowego). Oprócz rzeczy z konkursu znajdziecie w nim wianek z kwiatów oraz naszyjnik (również) z kwiatów. Stylizacja kosztuje 3550 sc, mogą ją kupić tylko użytkownicy posiadający VIP.

Do stworzenia tej stylizacji użyłam:

  • Włosy - Simply Sleek (650 sc)
  • Ubranie - I'm up! (700 sc)
  • Buty - Cheeky Footies (600 sc)
  • Dodatki - Flowers (350 sc) oraz Pure Party (500 sc).



  Inne wersje kolorystyczne:
(Przepraszam za taki scr)
Wersja Zielono - Różowa
Wersja Żółto - Niebieska
Oto drugi look:
W stylizacji użyłam dwóch kolorów (zielony i różowy). Jest ona stworzona z konkursowych rzeczy oraz okularów. Look kosztuje 3600 sc, mogą go kupić za równo użytkownicy posiadający VIP jak i ci którzy go nie mają.

Do stworzenia tej stylizacji użyłam:

  • Włosy - Simply Sleek (650 sc)
  • Ubranie - Evening Chill (850 sc)
  • Buty - Classic Fabulous (650 sc)
  • Dodatki - In Hair Glasses (350 sc) oraz Flower Georgeous (350 sc)


Inne wersje kolorystyczne:
 Wersja Brązowo - Kremowa
Wersja Niebiesko - Fioletowa
Trzeci look:
W tej stylizacji użyłam dwóch kolorów (różowy i biały). Tym razem tylko trzy rzeczy są z nowego konkursu. Mimo tego look pasuje do tematu "nocnej imprezy na basenie". Koszt to 3750 sc, całość mogą kupić użytkownicy posiadający VIP.

Do stworzenia tej stylizacji użyłam:

  • Włosy - Braided Up (650 sc)
  • Ubranie - Denim Smart (550 sc) oraz Bohemian Pool Dream (600 sc)
  • Buty - Funky Flips (500 sc)
  • Dodatki - In The Stars (350 sc) oraz Indian Beads (350 sc)

 Inne wersje kolorystyczne:
 Wersja Miętowo - Czerwono - Biała
Wersja Zielono - Niebiesko - Biała

To już wszystko co do tego posta.
Przypominam wam, że czekam (dzisiaj do 17.30) na wasze opinie dotyczące pomysłu z konkursem.
Pozdrawiam
~ Aga

Jesy <3 / Jess / Marsowa


13 komentarzy:

  1. Śliczne looki! c:
    Wszystkie podobają mi się tak samo xd
    ~Yousain

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne looki.Najbardziej mi się podoba ten czwarty.
    ~Lanche MSP.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest xd Po prostu policzyła wraz z wersjami kolorystycznymi :D


      ~Misia 1289

      Usuń
  3. Najbardziej podoba mi się pierwszy i drugi look, w pierwszym wersja kolorystyczna zielono-różowa, w drugim... nie wiem, chyba wszystkie... jednak ta kremowo-brązowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze się, że looki się wam podobają ;)
    Ja osobiście uważam iż najlepsza jest wersja niebiesko - żółta (look 1)

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 look, w wersji brązowo - kremowej - perfekcyjny ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne looki <3

    Pozdrawiam Milordy ;w;
    ~Paulina:) ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się wszystkie podobają, a najbardziej 1 look.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)