Menu

niedziela, 19 lipca 2015

Marcia nową redaktorką na wannach.

Heloł.
A więc...
Ech, od czego tu zacząć? Na imię mi Marta, lecz ludzie zwracają się do mnie Marcia bądź Jeremy, w październiku trzynastka na karku. Moim ulubionym zajęciem jest pisanie opowiadań, a w przyszłości chciałabym zostać pisarką. Wieczory spędzam czytając, najlepiej literaturę fantasy, rysując, a także rozmyślając nad zagadkami Five Nights At Freddy's, a jest to gra, którą cenię nietylko za samą rozrywkę, ale i za ciekawą fabułę. Na MovieStarPlanet gram od maja 2013 roku. Nadałam sobie tam nazwę kitty3567, obecnie mam 27 level. Prowadzę też własny blog, z którego na pewno niektórzy mnie już znają. Moim ulubionym przedmiotem jest język polski. Na koniec podstawówki uzykałam z niego ocenę celującą. Słucham rapu, hip-hopu, nie pogardzę też tzw. spokojnym popem.
Ogólnie to bardzo się cieszę, iż mogę pisać na tak wspaniałym blogu z jakże cudownymi osobami! Mam nadzieję, iż choć parę osób mnie polubi. Dziękuję Natalii za tą szansę!
Z racji takiej, iż do środy jestem na wakacjach, post pojawi się właśnie w środę.
A tymczasem żegnam, pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę miłego dnia, a właściwie to wieczoru!
~Marcia

12 komentarzy:

  1. Nikt nie mówi ci Jeremy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimku, a skąd wiesz, że nie mówi? :) Może mówi.
      ~Lanche MSP.

      Usuń
  2. Gratuluję dostania się tutaj! :) Jeśli chodzi o posty powitalne, to Twój był najlepszy.
    ~Lanche MSP.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lol chyba najgorszy

      Usuń
    2. ZAMKNIJ RYJA ANONIMIE <33333333333333333

      Usuń
    3. Witaj drogi anonimie, tak miło Cię tu widzieć i zarazem też wiedzieć, że jesteś zwykłym tchórzem, albowiem nawet nie podpisujesz się loginem!

      Lanche, bardzo miło mi słyszeć, iż mój post powitalny według Ciebie był najlepszy. Będę się starać, aby kolejne były równie dobre.
      ~Marcia, Jeremy.

      Usuń
  3. Hejtowanie z anonima to według mnie uważanie się za śmiecia, nikogo. BOSH! I nie wiem czy się śmiać, czy płakać.

    ~1szymon102
    ~Aristocrate
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
  4. Marcia ja sie dopiero skapnelam, ze jestes na tym blogu. Bede czytac tu czesciej.
    ~Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez obrazy dla innych redaktorek. A ty anonimie (ja tez jestem anonimem, ale nie moge pisac z konta google) nie przezywaj Marci bo ci przyrabie ! Marcia nie przejmuj sie nim
    P.S pisze z telefonu.
    P.S.S jak sa jakies bledy to sorry, spiesze sie.
    ~Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Marciateła! *~* Od teraz czytam bloga codziennie od tego czasu.
    Jeremy ;P
    ~iue ^~^

    OdpowiedzUsuń
  7. Marcia! Świetnie, że się dostałaś! ^.^ Twój postvpowitalny był najlepszy c:

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)