Menu

czwartek, 23 lipca 2015

Looki z ulicy + Q&A + SoK

Witam! (:
Tutaj Wielmożny Smalec.
Dzisiaj zaczynam serię "Looki z ulicy". ^^
Dnia dzisiejszego wybrałam stronę nr. 1
Oto strona:

Chyba każdy ją zna.

A teraz look, który stworzyłam:





Hm...Podoba mi się. Kolory bardzo dobrze się ze sobą komponują. ;33
Nie było za dużego wyboru na tej stronie, ale wszystkie podstawowe rzeczy są. (ufff)
Look zawiera 4 rzeczy:

  • blond włosy
  • porzeczkowe kolczyki
  • porzeczkowo - zieloną sukienkę
  • porzeczkowo - zielone buty
Cena wynosi 185O Sc. Dość mało, jak na taki strój. ;)
Oczywiście możecie komentować tego looka w komach!
___________________________________________

Dobsz, przejdźmy w takim razie do Q&A!
Zadawaliście pytania, teraz ja na nie odpowiem.

1. Mam 13 lat.
2. Najbardziej lubię lato.
3. Tak.
4. Umiem.
5. Nie.
6. Nie.
7. Nie mam chłopaka.
8. Nie oglądałam.
9. Bobcia Jodzia
10. Jasne. :)

1. Zdecydowanie Kathey.
2. Na blogu Abieski (Maliny), Kathey.
3. Nie czytam zbytnio książek.
4. Długo nie mogłam wymyślić sobie nicku. A że mam na imię Jadwiga, to pomyślałam, że Bobcia Jodzia to dobry nick. ;)
6. Ne przygotowuję się.
7. Njeeeee!
8. Mam 13 lat.
9. Jeżeli chodzi o to logo wakacyjne, to zrobiła je Jesy <3, ale poradnik mogę zrobić. :)
10. Nie.
11. Tak, koniec. xD


1. Niewidzialność?
2. Tłustych?
3. Kathey.
4. Chyba wolałabym pisać na JEDNYM najbardziej znanym blogu. ._.
5.  Chyba z MSP. Nic się nie dzieje, a na blogach tak. Wspaniała załoga i wgl.

1. Lubię wiele filmów. Seriali mniej.
2. Lubię spotykać się ze znajomymi, blogować, grać na ruszoffej gierce? (błędy spec.)
3. A tak jakoś...
4. Najbardziej lubię szczerość. Nienawidzę tzw. sztuczności.
5. Morze.
6. Wiele blogów. Sorry, ale nie mogę wybrać. :/
7. Nie posiadam i chyba nie chcę.
8. Ze względu na wspaniałą załogę, głównie dlatego.
9. Nie posiadam zwierząt, a chciałabym.
10. Cały czas pojawiają się nowe piosenki. Za dużo, aby wymieniać, ale lubię np. "Wiggle".

1. Wolę, gdy świeci słońce.
2. Lato
3. Teraz nie wiem.
4. Nie czytałam i chyba nie oglądałam.
5. Czekajcie, zobaczę te ubrania...Tak, podobają mi się takie ubrania. ;D





1. Nie za bardzo, chyba, że lektura, to trzeba przeczytać. :)
2. Nie znam.
3. Nie gustuję.
4. A może być YouTuberka? Najbardziej lubię Banshee.
5. Nie?
6. Tak.
7. Nie mam.

To już wszystkie pytania. Dziękuję za nie i mam nadzieję, że na wszystkie odpowiedziałam. ^^

Macie rację. Beznadziejny SoK. Usuwam to. Nie tylko Alę hejtują. Zrozumcie, ja nie lubię i nie toleruję hejtów. Mam taki charakter. Jak ktoś mnie o coś prosi to ja nie umiem odmówić.  Chociaż Ala mnie o to poprosiła... dobra. Ale każdy ma prawo należeć do jakiejś grupy/bloga itepe. Ten sławny i ten mniej. Proszę Was, zrozumcie mnie!
Przepraszam za tą akcję. Tak jak powyżej napisałam nie TOLERUJĘ hejtów.

Pozdrawiam...
~Wielmożny Smalec


P.S. Możecie napisać w komentarzach, czy chcecie, abym zrobiła poradnik "Jak robię loga?".






21 komentarzy:

  1. Look beznadzieja, twoja nazwa też. Wielomożny smalec, dupa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dupa ze smalcu? Nie, dziękuję.

      ~1szymon102
      ~Aristocrate
      #OREFUAR

      Usuń
    2. Szymon jaki kulturalny xddd

      ~ T.

      Usuń
  2. Fajny post!
    Cóż, przykro mi nie dołączę do SoK'u. ;')

    ~ T.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć. Powiem tak. Nie wiem po co robisz ten "Sok" (jabłkowy), gdyż chyba to nie jest potrzebne. Kellow potrafi się sama obronić, i zakładanie takich akcji ala WOŚP, jest no, trochę głupie. xD
    Nie ma żadnego szczytnego celu. Jak napisałam - Kellow potrafi się sama obronić, a zakładanie takich WOŚPów doprowadza do dalszego hejtowania Alicji. Oki.
    `m

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładnie tego czegoś jest gorszym poniżenie Ali, niż te hejty, które są zabawne.

      ~1szymon102
      ~Aristocrate
      #OREFUAR

      Usuń
  4. Ładny look, seria też fajna. Używasz mojego loga *U*.
    Ja należałam do Sok'u zanim został stworzony xD.

    OdpowiedzUsuń
  5. Drogi Smalcu, Ala nie jest tępa i bezbronna! Czy uważasz, że te hejty ją bolą? xDDD Może lepiej zapomnij o tym SoK'u i zajmij się sobą. Kellow nie potrzebuje takiego typu poniżania, które właśnie ty teraz robisz. No, oczywißcie, że jej zawsze pomogę, ale takie coś to sobie w dupę wsadź.

    ~1szymon102
    ~Aristocrate
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie tylko Kellow hejtują, jejku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do poradnika - chętnie poczytam :-).

      Usuń
    2. Czasami mnie hejtują xDDD Ale dali sobie spokój, bo tylko bękę z nich miałem.

      ~1szymon102
      ~Aristocrate
      #OREFUAR

      Usuń
  7. Nie wokół Kellow kręci się świat i jest dużo osób hejtowanych, którzy sobie dają radę. Haha, ale Wielka Kellow musiała zrobić wielką akcję? Wyję xDD Może zrobić lepiej akcję antyhejterom A nie tylko dla kellow ;_; Kelusia święta nie jest i nie każdy musi jej słuchać.

    ~pozdrowienia
    ~salsa (moja ksywka)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo najłatwiej z anona, nikt nie się kto...
    ~Shims

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałabym z konta Google, ale jestem na telefonie mamy =,=

      ~salsa

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)